Het influencertopic #25

Haha ik ging even kijken en elk cliché is waar hier. Ze tipt smoothiebowls, acai, matcha en zuurdesempizza :joy::sob: maar goed haar recepten blijven ook steken op pompoensoep en avocado-eisalade.

7 likes

Zij maakte een tijd geleden ook een video met die Joep Rovers, toen ben ik ook meteen afgehaakt.

16 likes

Ja ik ook! Volgde haar voor glutenvrije inspiratie maar dat was een afknapper voor mij!

4 likes

Oh ja verbaast me ook niet heel erg. Vind haar niet het scherpste mes van de lade (om toch maar in de kooksferen te blijven)

Ze was een tijdje geleden ook in sri lanka en deelde toen ook alleen maar westerse eettips en beach clubs. Vraag me dan af waarom ze niet lekker naar Ibiza gaat ofzo. Dan heb je geen jetlag, minder lang vliegen (minder vervuilend!) en als dat soort mensen lekker weg blijven dan veranderen plekken in de wereld niet in Amsterdam 2.0.

10 likes

Ja, of blijf gewoon thuis als de locale cultuur je niet boeit. Nog minder vervuilend.

17 likes

Ze deelt ook hele ongeïnspireerde maaltijden, zoete aardappel en paprika uit de oven met een kant en klare hamburger??

5 likes

Bonnie plaatst een reel met grappige berichtjes van kijkers die haar ouders veelvoudig herkennen in real life en haar dan een berichtje sturen met ‘ik zag je ouders net daar en daar’. Zij stuurt dat dan weer door naar haar ouders van ‘was het leuk in de dierentuin?’

Ergens een beetje creepy haha

21 likes

Ik vind dit ook heel creepy.

30 likes

Ik vind het ook creepy dat ik Bonnie niet volg, een keer vlog gekeken en verder alleen van hier, misschien 2x per jaar in Rotterdam kom en zelfs ik heb haar ouders gezien :sob:

Heb haar geen berichtje gestuurd

8 likes

Ik vind het eerder raar dat mensen dat naar haar sturen? Lekker boeiend

16 likes

Ontzettend creepy zelfs.

6 likes

Japke Janneke woont ongeveer een jaar in Zwolle en naast haar klusinsta (waar ze toen samenwerkingen voor zocht) heeft ze nu een insta over Zwolle. Bestaat net en nu ergens al kleding mogen uitzoeken en ergens een hapje gaan eten ter samenwerking. Toch makkelijk als je al een following hebt blijkbaar.

1 like

Gelooft iemand dat Isa Sitskoorn daadwerkelijk in een Centerparcs huisje heeft geslapen? :joy::joy: ik niet

5 likes

Als er een Krasnapolsky x Centerpacs huisje is wel

9 likes

Hahah ik vind haar dus aan de ene kant zo’n rich kid maar vind haar ook wel weer likeable, dus op zich geloof ik het wel #naief?

7 likes

Je moet nooit jaloers zijn op iemand die Japke Janneke heet en een Zwolle themed insta heeft.

Dat is echt de ondergrens.

66 likes

Wat vind je zo likeable aan haar?

Ik vind dat zogenaamd uber eerlijke en kwetsbare ‘ik poep ook bestie!!! I got you!!’ een beetje overkomen als een strategie om volgers te krijgen, want volgens mij komt zij echt uit een bizar andere wereld dan de gemiddelde volger hahaha

5 likes

Ja eens, hetzelfde met het constant benoemen dat iedereen gewoon moet beginnen met posten op socials, fuck je omgeving en wat anderen gaan zeggen!! “ik ben ook pas een jaar bezig en kijk mij nu!!! Als ik het kan, kan iedereen het!!!”

Kap

4 likes

Dit
En daarnaast kan ik de knipoog icm met tong uitsteken ook niet meer aan. Jammer, vond haar in het begin heel leuk maar ga haar toch maar weer ontvolgen

4 likes

Ja vond haar eerst wat overdreven enz maar ik ben miss wel vatbaar voor deze strategie :joy:

2 likes