Het influencertopic #25

Elke dag om half 7 bij een deluxe boutique exclusieve sportschool sporten. Jij kan het ook!

4 likes

Om half 7 sporten??? No wayyy :exploding_head:

10 likes

Ja echt elke dag naar pilates, my wallet could never

13 likes

Waar je lopend heen gaat vanaf je grachtenpand in amssss zuid!!

Edit: huuuuh is zij pas 28??? Of zegt ze dat als grapje?

8 likes

Volgens mij wel zoiets, ze is vroeg moeder geworden!

1 like

Charlotte ‘koopziek’ Blitseblum runde toch een blauwe maandag een lunchroom met iemand? Die iemand zit nu voor de PVV in de gemeenteraad van Zoetermeer en heeft ook haar weg naar AI gevonden. Denk dat Geert wel wat peroxide van haar mag lenen.

4 likes

Kennen jullie Lisa Korver? Zij is iig groot op Tiktok, maar haar insta is verwijderd en ze is blijkbaar ook geband en kan geen account meer aanmaken. Als social media jouw inkomstenbron is, dan is dat wel heel erg balen. Zo zie je maar dat dit erg fragiel is.

Ps; ik zie haar account nog wel, maar misschien kan ze niet meer inloggen.

5 likes

Ze heeft hem juist weer terug sinds vandaag, dacht ik op tiktok te zien

10 likes

Ohhh dat had ik nog niet gezien! Dan never mind 🫣

6 likes

Ugh weer zo’n clickbait titel bij vera

8 likes

Ja ik wou het zelfde zeggen. Vreselijk maar ligt hier ook gevoelig. Heb er 4 gehad.

3 likes

Wat een enorm onhandige clickbait van Vera… er kwamen meteen veel comments over maar die zijn natuurlijk allemaal alweer verwijderd :smiling_face_with_tear:

21 likes

Is al veranderd gelukkig. Echt rare clickbait inderdaad jeetje.

33 likes

Ik snap überhaupt niet dat je zoiets wil suggereren, maar in haar situatie al helemaal niet. Ongelooflijk.

99 likes

godddd de juxtapositie van die titel met die geposeerde duckface is echt peak youtube culture

20 likes

Dit mag echt in een social media museum, naast die tiktok van Whitney Leavitt die dat dansje doet naast haar baby :smiling_face_with_tear:

26 likes

4 likes

ik vind het zo ergerlijk dat vera alles aan chatgpt vraagt omg

48 likes

Sommige mensen hebben bij het beschikbaar worden van ChatGPT echt hun eigen brein hiervoor vervangen.

50 likes

En helemaal de vragen die zij stelt omfg.

9 likes