Ze heeft hem juist weer terug sinds vandaag, dacht ik op tiktok te zien
Ohhh dat had ik nog niet gezien! Dan never mind đ«Ł
Ugh weer zoân clickbait titel bij vera
Ja ik wou het zelfde zeggen. Vreselijk maar ligt hier ook gevoelig. Heb er 4 gehad.
Wat een enorm onhandige clickbait van Vera⊠er kwamen meteen veel comments over maar die zijn natuurlijk allemaal alweer verwijderd
Ik snap ĂŒberhaupt niet dat je zoiets wil suggereren, maar in haar situatie al helemaal niet. Ongelooflijk.
godddd de juxtapositie van die titel met die geposeerde duckface is echt peak youtube culture
Dit mag echt in een social media museum, naast die tiktok van Whitney Leavitt die dat dansje doet naast haar baby ![]()
ik vind het zo ergerlijk dat vera alles aan chatgpt vraagt omg
Sommige mensen hebben bij het beschikbaar worden van ChatGPT echt hun eigen brein hiervoor vervangen.
En helemaal de vragen die zij stelt omfg.
En het erge is dat ze echt niet de enige is, wat ik soms hoor in real life of zie online⊠echt gĂȘnant ook gewoon ![]()
![]()
en ook dat ze zei dat ze bijna nooit iets vraagt en daarmee bedoelde ze eens per twee weken. dat is vaak???
@Cam @Sundance ja ik haat dat idd ook, heb die ergernis vaker gepost maar ik vind het al helemaal erg als mensen het dan âchatâ noemen⊠lekker koosnaampje voor ai ![]()
Alles, maar dan ook echt ĂĄlles aan Vera is smakeloos. Dat bewijst deze titel maar weer.
Ja ook vragen aan chat gpt of er daadwerkelijk een lijntje op je test staat. Gebruik je eigen ogen/lamp idc !!!
Ik vind het ook echt verschrikkelijk, ik zou die titel al niet eens durven te typen (jynxen) na alle miskramen die ze heeft gehad
echt wat een domme actie
Ik denk wel vaker dat ze gewoon niet zo snugger is zeg maar.
Wil van tien die post dat ze zo blij is met de zonwering want âveel nieuwbouwhuizen worden in de zomer erg warmâ. Je hehe, nogal logisch hĂš met die zwarte blokkendoos van je.