Het influencertopic #25

Nee okee maar wat betekent het dan wel? Dat je nooit mag zeggen “ik ben moe” omdat je erop GeAntiCiPeeRd hebt?

15 likes

Maar als ik vraag hoe dan waarom geef je dan niet gewoon antwoord op de vraag?

7 likes

Dat nieuwe huis van Willemijn… nmsvpe

8 likes

Ja dit inderdaad + als je erop hebt geanticipeerd, betekent het niet dat het minder erg is als het zover is.

8 likes

Dat zeg ik ook niet? Ik zeg alleen dat slechter/minder slapen bij uitstek iets is waar je wel op kunt anticiperen (oftewel je erop instellen dat het zal gebeuren @ZusjevanJoost ) als je een kind krijgt, aangezien dat iets is wat bijna zeker zal gaan gebeuren. Natuurlijk weet je niet in welke mate, en kun je ook niet 100% zeggen hoe het je zal beïnvloeden, maar er compleet door verrast zijn als het kind er is lijkt me vrij bizar (en onnozel).

5 likes

🫠

10 likes

Zelfs als je weet dat je minder gaat slapen, kan de werkelijkheid toch alsnog heftiger voelen. Het verschil tussen iets rationeel weten en het daadwerkelijk meemaken is toch altijd anders. Door te zeggen dat je erop had moeten anticiperen, lijkt het alsof dat verschil er niet toe doet.

6 likes

omggggg ik mis lula nu om deze saaie discussie te stoppen

72 likes

Echt net het crematorium waar Guus Meeuwis in woont.

9 likes

Yes please.

6 likes

AMEN. Haha. Ik zit nu midden in mijn kraamtijd (oke, heb wel ook een tweeling dus sowieso al anders) en je kunt van te voren je er helemaal op instellen dat het VET heftig wordt, maar je hebt eigenlijk gewoon echt geen idee hoe heftig dan.

@kika Heb jij een kind / kinderen? Want ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ik dezelfde reactie had gegeven voordat ik zelf moeder was

11 likes

Misschien kan iemand nog even met de definitie van anticiperen komen? Een wetenschappelijk artikel nog ergens dat andere zaken toch erger zijn dan slaaptekort? Want ik vind deze hakken nog maar lafjes in het zand hoor, jonge ouders zeuren te veel debate me!!!

10 likes

Ik vind Lowlands al zwaar, en ja ieder jaar anticipeer ik op een weekend met veel mensen en weinig slaap.

38 likes

Had je maar op moeten anticiperen hoor!

1 like

Haha ik heb een kind van 3 maanden die borstvoeding krijgt (lees ik slaap al 3 maanden niet langer dan 3 uur achter elkaar) en ga volgend weekend naar Lowlands. Ik kijk uit naar een weekend beter slapen haha :laughing: (maar nu ik jouw bericht zie realiseer ik me dat dat een illusie gaat zijn en dat ik nog gesloopter terug ga komen dan ik al was :laughing:)

6 likes

Slapen doe je maar op Pinkpop

Oke, zonder dollen: je kan prima je rust pakken op Lowlands. Hangt even af van je buren en waar je op de camping staat.

6 likes

Haha :laughing:
We hebben een gllamping tent :clown_face: Heb ik wel expres gedaan vanwege deze situatie, ben benieuwd!

11 likes

Ja dan lekker bijslapen inderdaad! Geniet ze

8 likes

Je gaat kolven op lowlands? Heldin!!:woman_superhero:

14 likes

Ooh daar ga je heerlijk slapen! Het is daar echt rustig, zeker na 22:00 uur

6 likes