Het influencertopic #25

Yes please.

6 likes

AMEN. Haha. Ik zit nu midden in mijn kraamtijd (oke, heb wel ook een tweeling dus sowieso al anders) en je kunt van te voren je er helemaal op instellen dat het VET heftig wordt, maar je hebt eigenlijk gewoon echt geen idee hoe heftig dan.

@kika Heb jij een kind / kinderen? Want ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ik dezelfde reactie had gegeven voordat ik zelf moeder was

11 likes

Misschien kan iemand nog even met de definitie van anticiperen komen? Een wetenschappelijk artikel nog ergens dat andere zaken toch erger zijn dan slaaptekort? Want ik vind deze hakken nog maar lafjes in het zand hoor, jonge ouders zeuren te veel debate me!!!

10 likes

Ik vind Lowlands al zwaar, en ja ieder jaar anticipeer ik op een weekend met veel mensen en weinig slaap.

38 likes

Had je maar op moeten anticiperen hoor!

1 like

Haha ik heb een kind van 3 maanden die borstvoeding krijgt (lees ik slaap al 3 maanden niet langer dan 3 uur achter elkaar) en ga volgend weekend naar Lowlands. Ik kijk uit naar een weekend beter slapen haha :laughing: (maar nu ik jouw bericht zie realiseer ik me dat dat een illusie gaat zijn en dat ik nog gesloopter terug ga komen dan ik al was :laughing:)

7 likes

Slapen doe je maar op Pinkpop

Oke, zonder dollen: je kan prima je rust pakken op Lowlands. Hangt even af van je buren en waar je op de camping staat.

6 likes

Ja dan lekker bijslapen inderdaad! Geniet ze

9 likes

Je gaat kolven op lowlands? Heldin!!:woman_superhero:

14 likes

Ooh daar ga je heerlijk slapen! Het is daar echt rustig, zeker na 22:00 uur

6 likes

Haha ja helaas dus wel kolven ook 's nachts, maargoed dat voelt toch anders, geen gedoe om baby weer in slaap te krijgen ofzo. Ben benieuwd (en sorry voor dit offtopic geneuzel).

3 likes

Volgens mij was het allang off topic dus NU IS HET KLAAR MET DAT GEZEIK.

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Thank me later @lula

Geen idee waar ze is gebleven maargoed.

13 likes

Jeeeeeeutje wat lelijk

6 likes

Nee niet weer ellenlange verhalen pagina’s lang over jullie slaapperikelen

9 likes

Na het eerste bericht dacht ik hoe erg kan het zijn maar omg wat een gedrocht

36 likes

Ik dacht al het is net een schuur. Las net de tekst en het is dus een schuurwoning naja wel goed gelukt dus.

19 likes

Wow letterlijk je privacy verkopen en adres online gooien voor een advertentie van Albelli. :confused:

14 likes

Heel flauw maar mijn brein ziet dit voor zich

42 likes

Ja hoor :joy:

36 likes

Ik vind dit weer een mooi voorbeeld van smaak is niet te koop.

13 likes