Haha ja helaas dus wel kolven ook 's nachts, maargoed dat voelt toch anders, geen gedoe om baby weer in slaap te krijgen ofzo. Ben benieuwd (en sorry voor dit offtopic geneuzel).
Volgens mij was het allang off topic dus NU IS HET KLAAR MET DAT GEZEIK.
![]()
Thank me later @lula
Geen idee waar ze is gebleven maargoed.
Jeeeeeeutje wat lelijk
Nee niet weer ellenlange verhalen pagina’s lang over jullie slaapperikelen
Ik dacht al het is net een schuur. Las net de tekst en het is dus een schuurwoning naja wel goed gelukt dus.
Wow letterlijk je privacy verkopen en adres online gooien voor een advertentie van Albelli. ![]()
Ik vind dit weer een mooi voorbeeld van smaak is niet te koop.
Doet mij denken aan deze meme.
Als ik een volledig zwart huis zou kunnen bekostigen, dan zou de binnenkant ook de look krijgen van een rouwende weduwe uit de victoriaanse tijd die in haar eenzaamheid vergezeld wordt door het spook van een oud-bewoner die daar is overleden. Maar dat is toch niet haar stijl? Willemijn is toch meer van dat roze huis?
Ja, dit is hoe het er vanbinnen uitziet. Met een oncomfortabele roze bank waarbij ze zo hoog zit dat ze niet met haar voeten bij de grond kan (oke ja, haar tenen wel, maar je ziet het in het filmpje beter)
Die bank vind ik eigenlijk wel heel vet, maar die kussentjes (al zou het me niks verbazen als ze die gewoon nog had liggen) hebben een hoog truttig jaren-90-inrichtingsgehalte. Ik ben benieuwd hoe dat huis er over een halfjaar uitziet. Of het dan een gevalletje ‘opvallende bank en de rest basic’ is, of dat het toch een eclectischere woonkamer wordt.

Ik denk dat ze over een jaar een andere bank heeft.
Of zouden bepaalde influencers een bankenruil kunnen doen, bijvoorbeeld met Vera Camilla? ![]()
Bank ruilen voor een huwelijksreis?
Wat gewoon kan… De schuur die ze nu hebben laten bouwen is een moderne versie van de black barns uit o.a. Engeland (en de kust van Scandinavië) die vroeger zwart werden gebeitst met een soort teer tegen het weer, schimmels en rot e.d.
Beetje hetzelfde verhaal als de zwarte schuttingen en overkappingen van de laatste jaren. Nu is het “modern” maar vroeger was het simpelweg voor het behoudt van hout.
tandvlees bank
Wordt dat huis dan ook niet loeiheet als de zon erop staat? En zien de huizen er omheen er ook zo uit? Lijkt me echt griezelig.
Zou me niks verbazen als er airco’s in zitten