En het erge is dat ze echt niet de enige is, wat ik soms hoor in real life of zie online… echt gênant ook gewoon ![]()
![]()
en ook dat ze zei dat ze bijna nooit iets vraagt en daarmee bedoelde ze eens per twee weken. dat is vaak???
@Cam @Sundance ja ik haat dat idd ook, heb die ergernis vaker gepost maar ik vind het al helemaal erg als mensen het dan ‘chat’ noemen… lekker koosnaampje voor ai ![]()
Alles, maar dan ook echt álles aan Vera is smakeloos. Dat bewijst deze titel maar weer.
Ja ook vragen aan chat gpt of er daadwerkelijk een lijntje op je test staat. Gebruik je eigen ogen/lamp idc !!!
Ik vind het ook echt verschrikkelijk, ik zou die titel al niet eens durven te typen (jynxen) na alle miskramen die ze heeft gehad
echt wat een domme actie
Ik denk wel vaker dat ze gewoon niet zo snugger is zeg maar.
Wil van tien die post dat ze zo blij is met de zonwering want “veel nieuwbouwhuizen worden in de zomer erg warm”. Je hehe, nogal logisch hè met die zwarte blokkendoos van je.
Dat ligt niet aan de zwarte buitenmuur hoor. Ons nieuwbouwhuis uit 2020 wordt ook bloedheet in de zomer en die heeft gewoon normale bakstenen. Nieuwbouwhuizen worden goed geïsoleerd gebouwd, wat echt top is in de koude maanden (weinig stookkosten), maar daardoor kan het huis in de zomer z’n warmte niet echt kwijt. Drama. Blijft heel lang erg warm in huis als het even een paar dagen flink warm is geweest.
Ja klopt, is allemaal super goed geïsoleerd maar als je dan ook nog een zwart huis hebt is het nog net een tandje erger.
Weet je wat daar heel goed bij past? Een tegeltuin.
Ik vind het huis vooral zo saaaaai. Volgens mij zijn er geen goedkope keuzes gemaakt qua keuken etc en het is echt de meest basic keuken ever.
Helemaal mee eens, het is zo flauw qua kleuren ofzo?
Geen prints. alles is zo… ja flauw.
Maar zo is zij toch ook gewoon? Ze was al sad beige voordat dat een begrip was uberhaupt
Ja en van die niet zo flatterende leverworstkleuren
hahahaha ja dit dacht ik ook zij is toch de grondlegger van sad beige
ik stalkte pas haar tiktok en toen vond ze het ook helemaal heftig om een muur een ‘felle’ kleur te geven en dat was toen ook gewoon doodnormaal bruinrood ofzo volgens mij
edit oh nee het was insta maar het is nog erger dan ik me herinner hahaha ik dacht eerst ook dat de after de before was Willemijn on Instagram: "En dan te bedenken dat ik bij het begin van de bouw nog een compleet neutraal, wit en beige moodboard had! 😬 Well, that escalated quickly! De schilder is na een paar dagen renovliezen, deze week druk bezig met alle muren verven. Toen ik vanmiddag kwam spieken zat elke kamer boven in de kleur en ik werd er zó blij van! Heel blij dat ik toch geswitcht ben. De kleuren op een rijtje (allemaal van Farrow & Ball): Drop Cloth, Skylight, Ball Green, Setting Plaster. Al het houtwerk, zoals de deuren en kozijnen, gaan we zelf schilderen de komende tijd (lees: maanden 😜), dus ik heb gelukkig nog even om te beslissen welke kleuren dat worden. Maar één ding is zeker: antraciet en grijs blijft het niet! En ook de gordijnen, meubels en accessoires gaan nog meer kleur toevoegen aan de kamers. Ohhh wat een geweldig proces dit! 😍 #bouwvlog #bouwupdate #nieuwbouw #schuurwonig #vankaveltotdroomhuis"
HAHA ik heb het filmpje twee keer gezien omdat ik wachtte op het eindresultaat??
Deed ik net ook ![]()
Moest wel een beetje overgeven ook, van het woord ‘renovliezen’. Gadverdamme. Zelfs behang verliest op deze manier zijn neutrale connotatie.
LEVERWORSTKLEUREN? Hardop gelachen, dank u.
Is the kleur in the room with us?