Het influencertopic #25

Dubbel zo druk :smiling_face_with_tear:

7 likes

Hahaha voor de meeste mensen is dit “oh 's ochtends even een klusje (admin) en rest van de dag lekker selfcare afspraken en leuke dingen doen”

68 likes

Pfoeh, wie is dit dan kunnen we deze arme stakker massaal steunen.

8 likes

Ze maakt het zelf ook lekker efficiënt met een pedicure en nagelafspraak in twee verschillende steden…

25 likes

Een tour door de helft van het land, hou op met me. Tenzij ze in Friesland woont, dan heb ik niks gezegd.

5 likes

Ja en dan die gekke bekken erbij? Het is ook gewoon niet grappig wat ze zegt. Het lijkt wel alsof ze niet meer normaal kan praten.

8 likes

ik vind dat rare typetje van haar ook zo irritant. mensen hier hebben het nog lang volgehouden haha

4 likes

Wie is dit?

3 likes

Ik snap dat het je raakt als je ook door een proces gaat, maar ze heeft het niet over jou en spreekt jou ook niet rechtstreeks aan. Ze laat haar eigen ervaringen en verdriet zien (en als ze daar geld aan wil verdienen dan is dat haar goed recht vind ik). Ik vind niet dat iemand anders kan dicteren wat wel en niet “ok” is als het over je verdriet gaat.

14 likes

Perfect voorbeeld van “popular girl humor” :grimacing:

8 likes

Wat is dat

1 like

Ik zag dat die Esso/Essociaal (heb er niks mee maar komt voorbij op mijn fyp) een video had grmaakt over dat ze zwanger was, bleek een 1 april grap. Vind dat al smakeloos, maar die reacties van haar op mensen die hier iets van zeggen: “grow up”, “tere ziel, wil je een zakdoekje” en “vreselijk voor jou, maar jouw leed is niet mijn leed lieverd”. Bah :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Jezus ik dacht dat dit soort misplaatste grappen inmiddels wel tot het verleden behoorden.

14 likes

Meiden die knap zijn en nooit hun humor ontwikkeld hebben maar die zelf denken dat ze hilarisch zijn. Vaak met stemmetjes en gekke bekken.

Dit is echt precies zoals ik Claire zie:

9 likes

Ahhh oké, is dat niet meer gewoon heel erg millennial humor? De YouTubers waar we mee opgroeiden, ook lelijke, deden dat allemaal.

5 likes

Ik ken echt niemand die dit zo doet. Ze kan letterlijk geen een zin maken zonder gekke bek en dom accent

7 likes

Ik ben echt zoooo Veggilaine rocky road moe. Zag haar nu ook in een hema filmpje voorbij komen

46 likes

Ja dat is inderdaad wel vergelijkbaar. Ik vind dit ook Taylor Swift fan humor. Maar dat zijn denk ik ook millennials 🫣

7 likes

Ja ze doet me denken aan die vrouw die haar excuses voor iets (best ergs?) aanbood terwijl ze zong en ukelele speelde. Zegt dat iemand iets haha? YouTuber, lelijk, 2010 hoogtepunt oid.

2 likes

De millennial OG YouTube apology videos zijn wel echt een tijdscapsule van onze generatie

Shoutout to Bye Sister
:notes: sucking dick and cock :notes:

6 likes