Het influencertopic #25

OMG JA COLLEEN BALLINGER met haar ukelele apology song omdat ze exposed werd voor het groomen en weird gedrag met minderjarigen! Echt sicke shit heeft zij uitgehaald met volgers/fans. Totale creep die vrouw. Voor de nostalgie nog even geluisterd weer;

"Hi. It’s been a while since you saw my face. I haven’t been doing so great, so I took a little break. A lot of people are saying some things about me that aren’t quite true. It doesn’t matter if it’s true though just as long as it’s entertaining to you. right? You guys having fun? All aboard the toxic gossip train chugging down the tracks of misinformation.

The toxic gossip train… They got a one-way ticket to manipulation station. Toxic gossip traaaain. Tie me to the tracks and harass me for my past. Rumors look like facts if you don’t mind the gaps and I won’t survive the crash but heyyyy. At least you are having fun.

Luister hierrr > https://www.youtube.com/watch?v=Hk28qIxXLFs

8 likes

Sigourney Kemper

1 like

Dus jij vindt er niks smaakloos aan als iemand een clickbait titel maakt over een miskraam? Vind ik bijzonder.

6 likes

Haar Instagram bio is ‘Een 32-jarige miep die gedachten & belevenissen omzet in verhalen’. :joy:

1 like

Dat is toch een hele andere discussie. Dat gaat over Vera die de situatie in haar titel “erger” deed voorkomen om zo clicks en views te krijgen.

Jouw opmerking ging over Yara die haar traject bespreekt op haar platform en dat verwerkt in haar samenwerkingen. Dat zou volgens jou niet ok zijn omdat het ook jouw verhaal zou zijn.
Daar ben ik het niet mee eens. Ze heeft het over zichzelf en haar verdriet op haar eigen platform.

3 likes

Ik vind het juist een kopie van Pam, die van het (niet) eten. Pamindegym?

5 likes

Hier in huis wordt er zodra ook maar ERGENS een ukelele voorbij komt (gelukkig weinig) toxic gossip train ingezet en ik haat het :smiling_face_with_tear: (mn eigen brein dus)

4 likes

Heb je de samenwerking uberhaupt gezien. De samenwerkinf is niet bespreekbaar maken. Eigenlijk heeft het uberhaupt niks met haar traject te maken, het is uitmelken en gebruik maken ervan. Echt all for bespreekbaar maken van infertiliteit en miskramen. Maar jij doet alsof ze een passende samenwerking erop heeft en dat is deze fiets absoluut niet :sweat_smile:

6 likes

De Huismuts en Bobbie Bodt (die ik echt nog nooit samen heb gezien?) beginnen ook… jawel een podcast! “een boekje open” waarin ze met de billen bloot gaan! Ik ben echt podcast moe

22 likes

Ik vind de huismuts helemaal niet fijn om naar te luisteren met haar “r” & “g” uitspraak.
Sowieso de zoveelste podcast van oninteressante mensen die denken dat ze wat te brengen hebben. Sorry, ben in een cynische bui en dacht alleen maar “rot op” toen ik ze het zat aankondigen. Ligt aan mij.

20 likes

Same :rofl:

4 likes

Ja gezien anders zou ik er ook niets over zeggen.

Als zij in een video over een fiets verwijst naar haar traject, dan doet ze daar toch niemand kwaad mee. Het is niet alsof iemand anders traject daardoor langer duurt of erger wordt. Dat kan allemaal naast elkaar bestaan.

Je kan het uiteraard vervelend vinden om naar te kijken omdat je geconfronteerd wordt met je eigen verdriet maar dat ligt bij jezelf, niet bij iemand die haar platform op haar manier gebruikt.

7 likes

Vind het juist hele passende spon. Ze woont in schubbekut a en moet naar schubbekut b naar het ziekenhuis en doet dat op dr spon e-bike. Dat is hoe een deel van haar dagelijkse leven eruit ziet. Erg natuurlijk verhaal, goede beelden en ze zou in mijn ogen gek zijn als ze dit allemaal met de wijde wereld zou delen zonder verdienmodel. Ik zou echt voor geen goud influencer willen zijn, maar als ik het zou zijn zou ik ook mijn ellende uitmelken. Je denkt toch niet dat ik 140.000 mensen gratis meeneem in al mijn sores.

25 likes

Ik ga stuk dat jij dit weer weet :laughing:

6 likes

Dat vind ik van Michelle Bollen, die rookstem en dat afschuwelijke accent.

20 likes

the only thing i ever groomed are my three persian cats :crazy_face:

6 likes

Kwam Jessie jazz tegen op insta met haar nieuwe bedrijf maar wat ze nou precies doet, echt geen idee?

Dit is natuurlijk wel echt heel bijzonder :sparkles:

17 likes

Ah Rens kroes met AI pic en caring bio, anyways is ze nog samen met de verkrachter??

40 likes

Even teruggescrold en zie dat ik eerst reageerde op Yara idd (ken haar niet). Ik zeg nergens dat ze dat niet mag omdat het ook mijn verhaal is, maar als reactie op dat iemand zijn eigen verhaal toch kan inzetten voor wat diegene zelf wil en daar niks smaakloos aan is. Dat vind ik dus wel, omdat het niet alleen van jou is, maar een veelvoorkomende trigger waar veel pijn achter zit. Dat vind ik smaakloos.
Net als degene hierboven ergens die zegt dat haar icsi helemaal niet heftig was. Een beetje als een persoon van kleur die zegt dat die zich niet gediscrimineerd voelt en dat ook niet maakt dat blackface dan moet kunnen.

2 likes

Meid neeeeeeee hou op alsjeblieft dat is niet hetzelfde. Het is wel duidelijk dat dit voor jou een heel ding is en pijnlijk maar pls stop ipv dit soort dingen te gaan zeggen. Is echt heel misplaatst :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

45 likes