Het influencertopic #25

Heb je de samenwerking uberhaupt gezien. De samenwerkinf is niet bespreekbaar maken. Eigenlijk heeft het uberhaupt niks met haar traject te maken, het is uitmelken en gebruik maken ervan. Echt all for bespreekbaar maken van infertiliteit en miskramen. Maar jij doet alsof ze een passende samenwerking erop heeft en dat is deze fiets absoluut niet :sweat_smile:

6 likes

De Huismuts en Bobbie Bodt (die ik echt nog nooit samen heb gezien?) beginnen ook… jawel een podcast! “een boekje open” waarin ze met de billen bloot gaan! Ik ben echt podcast moe

22 likes

Ik vind de huismuts helemaal niet fijn om naar te luisteren met haar “r” & “g” uitspraak.
Sowieso de zoveelste podcast van oninteressante mensen die denken dat ze wat te brengen hebben. Sorry, ben in een cynische bui en dacht alleen maar “rot op” toen ik ze het zat aankondigen. Ligt aan mij.

20 likes

Same :rofl:

4 likes

Ja gezien anders zou ik er ook niets over zeggen.

Als zij in een video over een fiets verwijst naar haar traject, dan doet ze daar toch niemand kwaad mee. Het is niet alsof iemand anders traject daardoor langer duurt of erger wordt. Dat kan allemaal naast elkaar bestaan.

Je kan het uiteraard vervelend vinden om naar te kijken omdat je geconfronteerd wordt met je eigen verdriet maar dat ligt bij jezelf, niet bij iemand die haar platform op haar manier gebruikt.

7 likes

Vind het juist hele passende spon. Ze woont in schubbekut a en moet naar schubbekut b naar het ziekenhuis en doet dat op dr spon e-bike. Dat is hoe een deel van haar dagelijkse leven eruit ziet. Erg natuurlijk verhaal, goede beelden en ze zou in mijn ogen gek zijn als ze dit allemaal met de wijde wereld zou delen zonder verdienmodel. Ik zou echt voor geen goud influencer willen zijn, maar als ik het zou zijn zou ik ook mijn ellende uitmelken. Je denkt toch niet dat ik 140.000 mensen gratis meeneem in al mijn sores.

25 likes

Ik ga stuk dat jij dit weer weet :laughing:

6 likes

Dat vind ik van Michelle Bollen, die rookstem en dat afschuwelijke accent.

20 likes

the only thing i ever groomed are my three persian cats :crazy_face:

6 likes

Kwam Jessie jazz tegen op insta met haar nieuwe bedrijf maar wat ze nou precies doet, echt geen idee?

Dit is natuurlijk wel echt heel bijzonder :sparkles:

18 likes

Ah Rens kroes met AI pic en caring bio, anyways is ze nog samen met de verkrachter??

40 likes

Even teruggescrold en zie dat ik eerst reageerde op Yara idd (ken haar niet). Ik zeg nergens dat ze dat niet mag omdat het ook mijn verhaal is, maar als reactie op dat iemand zijn eigen verhaal toch kan inzetten voor wat diegene zelf wil en daar niks smaakloos aan is. Dat vind ik dus wel, omdat het niet alleen van jou is, maar een veelvoorkomende trigger waar veel pijn achter zit. Dat vind ik smaakloos.
Net als degene hierboven ergens die zegt dat haar icsi helemaal niet heftig was. Een beetje als een persoon van kleur die zegt dat die zich niet gediscrimineerd voelt en dat ook niet maakt dat blackface dan moet kunnen.

2 likes

Meid neeeeeeee hou op alsjeblieft dat is niet hetzelfde. Het is wel duidelijk dat dit voor jou een heel ding is en pijnlijk maar pls stop ipv dit soort dingen te gaan zeggen. Is echt heel misplaatst :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

46 likes

Nee zo werkt het gewoon niet. Dat jij (of iemand anders) getriggerd raakt door eigen verdriet, betekent niet dat je kan dicteren hoe iemand met zijn/haar eigen verdriet om moet gaan. Zij heeft haar eigen verdriet en ook dat mag er zijn op een manier die voor haar werkt. Dat dat niet voor jou werkt is ook prima. Dan kijk je er niet naar.

En je “vergelijking” klopt niet. Dit is echt totaal niet hetzelfde als iemand die stelt ergens geen pijn over te ervaren en dan zegt dat andere mensen daar dan ook maar niet moeilijk over moeten doen.

13 likes

Nee touche. Ik heb een snotdag. Excuus.

11 likes

Over zwangerschappen gesproken, ik ben verheugd om te melden dat Brittany van Conor weer zwanger is maar NIET :x: van Conor. In plaats daarvan hebben zij en haar vriendin ‘a beautiful journey’ gehad om een donor te vinden hoewel Conor natuurlijk wel onderdeel van hun gezin is!!

De biologie van dit nieuwe kind komt misschien niet helemaal uit de lucht vallen want vorig jaar gingen Brittany en haar vriendin en kind in een camper wonen en reizen en werden er veel foto’s van hen drieën gedeeld, en heel soms zag je dan Conor ook ergens achter een boom oid in zijn eigen tentje. Vermoedelijk omdat hij niet helemaal on board was met een periode zijn kind niet zien omdat die in een busje door het land werd getransporteerd. Maar hij was duidelijk niet onderdeel van de happy family en elke keer als er een maaltijd werd gepost waren er maar drie bordjes :broken_heart:. Waarschijnlijk zat Conor dan ergens met een blik opgewarmde bonen zijn leven te overdenken.

Maar geen zorgen om Conor want die is naast succesvol online familieopstellingen coach ook inmiddels getrouwd met een Duitse tantra expert! En iedereen is inmiddels monogaam. Eind goed al goed.

23 likes

Ik denk dat ze inmiddels zo hoog zweeft dat ze dat ook niet weet. Via haar bedrijf kun je in ieder geval terugkeren naar je vrouwelijke essentie (al is het niet duidelijk wat dat dan is). Maar zodra je je baarmoeder als je innerlijk weten beschouwd en je hart als kompas schijn je daar achter te komen.

Wat zij volgens mij wel goed weet is dat spiritueel of wellness rechts (Ibiza) hier erg goed op gaat en ze er financieel goed aan gaat verdienen.

6 likes

Ik krijg af en toe stukjes van de podcast van Nina en Kalvijn op mijn fyp en ik vind het echt fascinerend dat mensen daar naar kijken/luisteren? Die stukjes gaan over huis tuin en keukenissues in hun relatie. Misschien dat die podcast nog leukere dingen aanstipt maar het lijkt me dat je daar de hoogtepunten uit filtert voor zon stukje. Next level suf lijken ze me

15 likes

Ik vind dat in die snippets Nina ook niet zo snugger over komt.

13 likes

Hahahah deze post krijgt niet genoeg hype, wat heerlijk dat je ze nog steeds volgt

3 likes