Het influencertopic #25

Nee zo werkt het gewoon niet. Dat jij (of iemand anders) getriggerd raakt door eigen verdriet, betekent niet dat je kan dicteren hoe iemand met zijn/haar eigen verdriet om moet gaan. Zij heeft haar eigen verdriet en ook dat mag er zijn op een manier die voor haar werkt. Dat dat niet voor jou werkt is ook prima. Dan kijk je er niet naar.

En je “vergelijking” klopt niet. Dit is echt totaal niet hetzelfde als iemand die stelt ergens geen pijn over te ervaren en dan zegt dat andere mensen daar dan ook maar niet moeilijk over moeten doen.

13 likes

Nee touche. Ik heb een snotdag. Excuus.

11 likes

Over zwangerschappen gesproken, ik ben verheugd om te melden dat Brittany van Conor weer zwanger is maar NIET :x: van Conor. In plaats daarvan hebben zij en haar vriendin ‘a beautiful journey’ gehad om een donor te vinden hoewel Conor natuurlijk wel onderdeel van hun gezin is!!

De biologie van dit nieuwe kind komt misschien niet helemaal uit de lucht vallen want vorig jaar gingen Brittany en haar vriendin en kind in een camper wonen en reizen en werden er veel foto’s van hen drieën gedeeld, en heel soms zag je dan Conor ook ergens achter een boom oid in zijn eigen tentje. Vermoedelijk omdat hij niet helemaal on board was met een periode zijn kind niet zien omdat die in een busje door het land werd getransporteerd. Maar hij was duidelijk niet onderdeel van de happy family en elke keer als er een maaltijd werd gepost waren er maar drie bordjes :broken_heart:. Waarschijnlijk zat Conor dan ergens met een blik opgewarmde bonen zijn leven te overdenken.

Maar geen zorgen om Conor want die is naast succesvol online familieopstellingen coach ook inmiddels getrouwd met een Duitse tantra expert! En iedereen is inmiddels monogaam. Eind goed al goed.

23 likes

Ik denk dat ze inmiddels zo hoog zweeft dat ze dat ook niet weet. Via haar bedrijf kun je in ieder geval terugkeren naar je vrouwelijke essentie (al is het niet duidelijk wat dat dan is). Maar zodra je je baarmoeder als je innerlijk weten beschouwd en je hart als kompas schijn je daar achter te komen.

Wat zij volgens mij wel goed weet is dat spiritueel of wellness rechts (Ibiza) hier erg goed op gaat en ze er financieel goed aan gaat verdienen.

6 likes

Ik krijg af en toe stukjes van de podcast van Nina en Kalvijn op mijn fyp en ik vind het echt fascinerend dat mensen daar naar kijken/luisteren? Die stukjes gaan over huis tuin en keukenissues in hun relatie. Misschien dat die podcast nog leukere dingen aanstipt maar het lijkt me dat je daar de hoogtepunten uit filtert voor zon stukje. Next level suf lijken ze me

15 likes

Ik vind dat in die snippets Nina ook niet zo snugger over komt.

13 likes

Hahahah deze post krijgt niet genoeg hype, wat heerlijk dat je ze nog steeds volgt

3 likes

Hahaha true heads know, de rest is met te saaie influencers bezig!!

Helaas zijn C&B ook best wel saai geworden, Brittany is de hele dag alleen maar aan het gymmen en Conor post vooral over zijn coaching bedrijf. De tijden van poly drama en ‘how to finger pussy’ videos zijn voorbij :broken_heart:

3 likes

Ik had met wat tegenzin Yvonne weer gevolgd maar opzich heeft het wel weer de oude vibess, wie weet kan ze weer enigzins terug naar hoe ze was qua juice. Sowieso kon ik de call-out over QueenofRedFlags wel waarderen waarbij ze haar erop aansprak nog steeds met die pedo te daten. En nu dropt ze net dat Jake het uit had gemaakt met Jutta, maar na “een goed gesprek met zijn moeder” haar nu toch weer terugneemt? Sowieso vrij bizar dat die Jutta doet alsof het een grote fairy tale is om met die trump-loving idioot te zijn puur omdat hij veel geld heeft. Zou me niet verbazen als dat veel minder idyllisch is dan dat ze het doet lijken.

15 likes

In haar ene story deelt ze ‘een scoop’ want Jake heeft Jutta gedumpt blablabla. Nog geen 7 minuten een nieuwe story met ‘precies wat ik al dacht’ dat Jake na een gesprek met zijn moeder toch heeft besloten om Jutta weer terug te nemen.

Dat dacht ze helemaal niet anders had ze die scoop niet zo gepost.

12 likes

Ging dat niet over waar ze haar 1e bericht mee af sloot?
Dat ze vermoedde dat Jutta onderweg was naar hem om de relatie te lijmen. En inmiddels was bevestigd

3 likes

Ze zegt in die eerste story dat ze geen idee heeft waar Jutta naartoe gaat maar als ze onderweg is naar Jake dan is dat vast om hem te smeken haar terug te nemen.

4 likes

Ja, dus daar sloeg dan haar “idd precies wat ik al dacht” op in het vlg bericht.
Zo lees ik het maar wie weet

4 likes

Ah ik snap je. Ik lees het als: even recht lullen wat ik net heb gepost

3 likes

Dat is volgens mij gestaged. Er was laatst ook een stukje waarin ze zei “laten we al onze financiële gegevens in chatGPT gooien en er een jaaroverzicht van maken” en toen zei Kalvijn dat dat dom is (want geef chat lekker al je data) en dat kwam van beide zo geacteerd en nep over. Die weten gewoon dat mensen dat dom gaan vinden maar dan wel kijken.

2 likes

Dat is inderdaad wat ik zag en waardoor ik haar niet zo snugger vond. Hoop maar dat het nep is en ze dit niet echt doet.

6 likes

Nou in die vrouwmibo podcast kan ze soms ook dingen zeggen dat je je af gaat vragen uit welk ei ze komt hoor.

9 likes

Oh ik heb dit heel erg met die podcast van die oud hockeysters Ellen en Naomi, ik zie die snippets veel voorbij komen en elke keer verbaast het me weer hoe suf en inhoudsloos die gesprekken zijn. Wie luistert daarnaar?!

5 likes

Ik heb moeite met de meeste influencers/bekende mensen klets-podcasts eigenlijk, vaak zoveel onsamenhangend gelul over persoonlijke dingen waar om ik alleen maar kan cringen als ik het soms toch probeer een kans te geven omdat het opzich geen oninteressante mensen zijn.

14 likes

Ik ben ergens wel verbaasd dat ze dat “MeidInTheCity” marktkledingmerk nog steeds heeft. Echt goedkoop ogende producten allemaal. En dan ook nog eens met belachelijke voorwaarden zoals niet kunnen ruilen voor andere maten en dan ook:

Omdat we zo snel van assortiment wisselen, hebben we besloten geen exacte afmetingen/gebruikte materialen te benoemen. We hebben er helaas de tijd niet voor

Sorry maar welke vrouwen trappen hier nog in en accepteren dit soort bullshit van merken die je troep verkopen tegen 3/4 keer de inkoopprijs?

12 likes