Die zijn toch ong even oud?
Ze zegt in die podcast wel dat het deels gefinancierd is met hypotheek en deels met eigen geld van hun compagnon. Kan me voorstellen dat hij dus nog meer geld kwijt is dan zij zijn. Als dat zo is kan dat ook voor frictie zorgen, maar dat is speculatie.
Oh echt? Ik dacht Martijn ergens begin 30, huismutsen rond de 45?
Ze zijn allebei 37
Ik moet zo lachen om al die influencers die hun ‘sad beige huis’ opeens gaan opleuken met kleur en ‘warmte’. Om vervolgens massaal dezelfde kleuren en upgrades kiezen.
Vooral de argumenten die sommige ervoor geven: “ja X jaar geleden was ik bang om verkeerde keuzes te maken, dus koos ik veilig” nee meid, je kiest gewoon iedere keer wat er op dat moment in de mode is en maakt dat je hele identiteit.
Hahahahaha omg dit is echt 1 op 1 hetzelfde ![]()
![]()
Ik vind dit er eigenlijk echt gezellig uit zien, ik zou zo op die bank willen kruipen met een glas wijn.
Misschien moet dit in het biecht topic.
Nee ik vind het ook heel mooi!
Nee hoor, want dit vinden heel veel mensen mooi. Daarom is het ook niet per se heel spannend of gedurfd en gaan alle beige moms nu hiervoor haha
Leuk ook die soort van griekse grafzerk als tafel.
Dit is toch juist heerlijk! Vind het echt een soort saw 9, zo van je mag naar coachella maar je moet deze lelijke kleren aan. Wat kies je? ![]()
![]()
Hahaha ja ik smul ervan!
En dan Guusje die haar broek korter knipt want dat vond ze leuk, kraaltjes aan jasjes hangt, jeans aan het borduren is… zo leuk vind je de collectie dus, dat je alles nog moet opleuken ![]()
Maar, niets overtreft de groene Kermit de kikker bank van Vera.
Heeft ze die uiteindelijk nog kunnen slijten aan iemand? ![]()
Ik zie de bank niet meer staan @veracamillashop… zou hij dan echt verkocht zijn? ![]()
Of ze hebben m gratis naar de kringloop gebracht
Ja ze zouden m wel kwijt moeten want waar laat je zon bank als je een nieuwe hebt gekocht