Het influencertopic #25

Ja. Echt bizar alle verhalen. Zeker ook als je de YouTube reacties leest.
Ik moet wel even gniffelen dat Royce de Vries weer betrokken was tegen boos.

11 likes

Ja, ik vond het weer een rare aflevering zo zonder einde, maar inhoudelijk wel shockerend. Ze hebben ook het hele transcript van het gesprek nog in de beschrijving gezet en dat is ook echt… vreemd

6 likes

Niet specifiek die webshop die je nu aanhaalde, maar ik zie (helaas) een hoop vriendinnen die zulke webshop nog niet kunnen onderscheiden. Als ik als maatgeving louter s/m/l zie staan, weet ik bv al genoeg. Maar zo herkennen zij die redflags gewoon echt niet. En rustig €60 voor een giletje betalen dan ofzo he…

9 likes

Nah wat raar, ik ben benieuwd wat er speelt… heb hem altijd al een gluiperd gevonden.

4 likes

Ook zoveel mensen die zeggen dat ze kleding bestellen bij jolie noe van Michelle.

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

6 likes

Ja alleen verkoopt jolie noe wel echte merken en geen haagse markt troep.

5 likes

Mensen in real life van wie je dat hoort? Oh ik vroeg me altijd af wat voor mensen daar bestellingen plaatsen, net als bij Josh V enz

4 likes

Daar zijn ze wel mee begonnen, en volgens Michelle gaan ze daar ook deels weer naar terug. Je ziet dat ook op de website, tussen de merken staat wat white label shit. Waarschijnlijk omdat ze daar op kunnen cashen. Zelfs Iris juichde dit toe in een van de podcasts omdat Michelle altijd zulke betaalbare ā€œpareltjesā€ weet te vinden.

4 likes

Heb het net gekeken en wow die vrouw aan de telefoon. Wat een onzin kwam daar uit.
Moest er ook gelijk aan denken dat Sophie Ousri daar heeft gezeten. Kwam laatst nog voor in een docu over haar leven.

11 likes

ja ik dacht daar inderdaad ook aan, ben ook benieuwd of zij nog iets gaat zeggen oid. niet dat dat per se moet maar zij is wel een beetje het visitekaartje van ywc

8 likes

Ik ken die inkoopadresjes ook en de meeste online shops zoals vooral Jolie gooit alles 3 x over de kop. Denk dat de marges en regels rondom merkjes wat minder rooskleurig zijn. (En minder massa)

2 likes

Ja ik heb het irl echt gehoord helaas :sob::sob:

4 likes

Over shops gesproken, ik kwam Kip Aloha mode tegen :joy::joy: ā€œmet kakelverse modeā€ voor ā€œhippe kippetjesā€

En alleeeeen maar markt spul, ik ging stuk zo fout

13 likes

Jessie jazzzz is aan het rouwen omdat ze nog een kind krijgt :joy:

4 likes

Snap ik wel, nog een zoon als je er al een hebt.

18 likes

nummer drie als je kaj meetelt

44 likes

Bizar dat het platform krijgt terwijl er zoveel mensen ongewenst kinderloos blijven of wat dan ook.

5 likes

jessie breekt hier wel gewoon een :sparkles:taboe :sparkles:

9 likes

Waar lees je dit? Zij is volgens mij wereldvreemd

5 likes

Ze heeft het blijkbaar op insta gepost, maar zelfs Nu.nl had er een artikel aan gewijd.

2 likes