Het influencertopic #25

Al het geld van de wereld voor goede kappers, tandartsen, personal trainers, ozempic, make up artists, vakanties, cosmetisch artsen.

6 likes

Even lekker krachtig in mijn bekken zakken hoor.

7 likes

Wat een vieze gore term, klinkt niet als iets krachtigs :see_no_evil:

7 likes

Alleen dan kan je die nieuwe wereld baren he :woman_feeding_baby:

1 like

Herkenning alom, maar ze zit vandaag in de podcast ZIN van Jacqueline van Lieshout en ik vind dat dus een erg leuk en goed gesprek. Voor het eerst dat ik die Linda draaglijk vind!

4 likes

Toen ik zag dat Danielle Walter haar eigen verloving had geregeld (ondanks dat ze deed alsof het een verrassing was) dacht ik, ik snap dat wel ik zou ook het zo willen organiseren naar mijn smaak. Maar nu ze een ad heeft opgenomen van haar verlovingsring die ik er veels te groot en nep uit vind zien en haar verloofde niet noemt, denk ik ik vind dit toch wel sneu. Ze is zo obsessief bezig met trouwen, en het perfecte plaatje laten zien.

9 likes

Lol en die ring is zo lelijk! Ik snap die focus ook echt niet op grote diamanten.

Edit: ik zit even te kijken op de insta van de juwelier en die hebben alleen maar van die lelijke grote stenen in smaakloze ringen

Gelukkig is ze er zelf blij mee!

7 likes

Ja, maar dat had ze daarvoor ook al. Ik bedoel dat ze sinds januari oid er echt jonger uit is gaan zien

5 likes

Misschien gebruikt ze peptides?

2 likes

Dan blijf je als monica zijnde toch gewoon bij je vriendin zitten als die het niet kan betalen? Nog steeds gek sorry.

6 likes

Als ik die vriendin was zou het me echt 0 boeien als ik economy zou vliegen met bijvoorbeeld KLM en de rest business. Ik vermaak me wel met mijn iPad oid haha.

Edit:
Ook zo random om aan te nemen dat die vriendin het niet kan betalen.

31 likes

Maar wie zegt dat ze het niet kan betalen? Misschien wil ze die kost niet uitgeven, boeit business vliegen haar niet, of een andere redenen. Ik zou het als die vriendin zijnde niet erg vinden als mijn gezelschap business wil vliegen en ik niet.

21 likes

Ik moet gewoon lachen bij het idee dat Monica economy zou zitten

16 likes

Het lijkt echt op een ring die je bij een kostuumwinkel haalt en hij is zo groot dat die ook de hele tijd beweegt alsof de band veels te dun is. Ik erger mij ook aan het feit dat ze de hele tijd zich zo klein maakt bij hem, omdat 1 van haar ‘‘values for a high-value man’’ was dat die echt lang moet zijn. Accepteer gewoon dat hij jouw lengte heeft. Die arme man draagt plateauschoenen en ze knipt ze uit een foto en zij droeg denk ik expres geen schoenen bij de verloving zodat ze kleiner dan hem leek.

Ik hoop zo dat dit een stunt is waar ze veel geld aan verdient.

3 likes

Ik heb een baanbrekende theorie: Monica ziet er jong uit omdat Monica jong ís :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

Komt uit ‘95, is net 31, dat is echt heel jong en de meeste mensen van begin - midden 30 zien er gewoon vrij jong uit omdat ze dat ook zijn. Ook zonder peptiden. Bovendien zie je haar altijd met social media filters dus hoe ze er irl uitziet weet je niet eens.

94 likes

Met het voordeel dat ze Indonesische(?) roots heeft.

15 likes

Klopt, maar denk dat dat vanaf 50 pas echt het verschil gaat maken.

Want ook mijn witte kop is nog in prima frisse staat eigenlijk, vind het eerder vreemd of ongewoon als iemand op onze leeftijd er helemaal overreden uitziet, we zijn niet oud! Tenzij je super veel stress of ziekte ervaart natuurlijk.

11 likes

Wat fijn dat Wil receptenboeken uitbrengt hè? Dit ziet er weer bijzonder smakelijk uit.

26 likes

Toevallig luisterde ik vanmiddag de aflevering van Geuze en Gorgels waarin Monica vertelde dat ze naar Coachella ging en dat ze van het bedrijf waar ze gesponsord mee ging ook een +1 mee mocht nemen. Klinkt alsof dat bedrijf dus karig doet voor die +1 mensen.

5 likes

Maar wie zegt dat die vriendin niet ook business class vloog? Misschien was ze een rondje lopen/ toilet bezoek, en kwam ze net terug?

10 likes