dit is een soort gratis ozempic want ik ben aan het koken maar mijn eetlust is spontaan weg nu
Ik vind het toch altijd bijzonder dat mensen hier door geïnspireerd raken en dat boek willen kopen. Het is echt iets wat in het gemiddelde gratis supermarktblad staat
Maar dit is toch niet af? Hier komt toch nog een saus overheen en dan wordt het gemengd? Toch???
Anders lekker zo’n hap dille en bieslook hmmm
Van iemand die op een cracker 1 mini plakje kaas doet geloof ik niet dat hier nog saus bij komt.
Is ook nog eens gesponsord en zij is hem zelf gaan uitkiezen dus haar verloofde heeft die ring niet eens zelf uitgekozen en betaald. Hoe gaat dit dan, geeft zij hem de ring met de boodschap : vraag me nu maar ten huwelijk ![]()
Wel betere bovenarm dan Wouter Peelen ![]()
Is dit gefotoshopt?
Zijn hoofd lijkt zo groot
ik zou nog geen 5 euro betalen zodat ik een stoel kan kiezen naast een reisgenoot. We zien elkaar wel op de bestemming
Dat was ook mijn eerste gedachte!
Lijkt ook het baby gedeelte van biceps & baby’s
Vooral die schouder lijkt zo groot
Als je inzoomt lijkt het wel een tumor/gezwel hahah
Ik denk dat het precies zo is gegaan
Hahahaha die rechterarm zo gigantisch en die linkerarm zo’n sprietje. En die nek zo assymetrisch. Wie heeft deze foto gekozen, echt niks lijkt te kloppen qua verhoudingen. ![]()
Ik ging eens googlen hoe andere covers van Men’s health eruit zagen en ik ga stuk om dat mini hoofd van Pepijn Lanen hier
Ik vind men’s health covers altijd grappig omdat de comments alleen maar andere mannen zijn die dan ngl bro je ziet er hard uit
gaan commenten. Allemaal heel homoerotisch eigenlijk. (compliment)
#nohomo
Echte mannen eten worst.
Bij kalvijn zijn de top comments;
Is dit Photoshop?
Lijkt of de verhoudingen niet kloppen en dit is zeker AI. Wat vervolgens wordt opgevat als complimenten.