Het influencertopic #25

1x stoten tegen de tafel en de diamant ligt er af

22 likes

Hier sla je jezelf gewoon een blauw oog mee man

9 likes

Ik dacht nav de berichten hierboven die ring kan toch niet zo lelijk zijn… dit is toch ook mega onhandig? :joy:

33 likes

Ja en dat ze als influencer met andere influencers vergeleken wordt die steeds vaker al jong van alles in hun gezicht laten spuiten waardoor ze er helemaal niet jong uitzien. Als jonge mensen dat doen zien ze er juist eerder uit als ouder iemand die probeert jonger te lijken.

13 likes

Gratis mee naar Coachella maar wel economy? Count me in, ik klaag nie hoor.

24 likes

Sorry ik dacht dat jij zei niet kan betalen, maar zie nu dat er wil betalen staat. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zelf zou splitsen van mn gezelschap om business te vliegen, maar blijkbaar boeit het veel mensen hier niet dus ook weer nieuwe inzichten gekregen.

@Softijs Je zag dr echt zoeken naar mo en ro

1 like

Ik weet niet met wat voor gezelschap jij reist maar de meeste mensen slapen of lezen ofzo dus boeien dat je niet samen zit

13 likes

dit is een soort gratis ozempic want ik ben aan het koken maar mijn eetlust is spontaan weg nu

6 likes

Ik vind het toch altijd bijzonder dat mensen hier door geïnspireerd raken en dat boek willen kopen. Het is echt iets wat in het gemiddelde gratis supermarktblad staat

6 likes

Maar dit is toch niet af? Hier komt toch nog een saus overheen en dan wordt het gemengd? Toch???

Anders lekker zo’n hap dille en bieslook hmmm

9 likes

Van iemand die op een cracker 1 mini plakje kaas doet geloof ik niet dat hier nog saus bij komt.

4 likes

Is ook nog eens gesponsord en zij is hem zelf gaan uitkiezen dus haar verloofde heeft die ring niet eens zelf uitgekozen en betaald. Hoe gaat dit dan, geeft zij hem de ring met de boodschap : vraag me nu maar ten huwelijk :sob:

3 likes

Ik ben al een uur aan het grinniken om deze foto🥲

21 likes

Wel betere bovenarm dan Wouter Peelen :joy:

16 likes

Is dit gefotoshopt?

Zijn hoofd lijkt zo groot

69 likes

ik zou nog geen 5 euro betalen zodat ik een stoel kan kiezen naast een reisgenoot. We zien elkaar wel op de bestemming

17 likes

Dat was ook mijn eerste gedachte!

8 likes

Lijkt ook het baby gedeelte van biceps & baby’s

23 likes

Vooral die schouder lijkt zo groot
Als je inzoomt lijkt het wel een tumor/gezwel hahah

5 likes

Ik denk dat het precies zo is gegaan

1 like