Ja moest hier ook direct aan denken! Hij is niet echt lekker opgedroogd
Geen idee dit was de laatste story en ik keek zonder geluid. Mag hopen dat je het in elk geval nog moet mengen.
Ja uiteraard.
Zoals ik het lees, vinden mensen dat ze er nog jonger uitziet dan eerst
Ik vind hem met of zonder dit lijf sws een van de meest onaantrekkelijkste mannen ooit. Dat oeverloze pretentieuze gelul in die serie met Sef. En dit is heel oppervlakkig maar ik vind zijn kaak heel wijkend.
We danken u zeer
Wie is dit?
Dai Carter
Hij heeft voor deze shoot sowieso een rondje steroĆÆden gedaan
Maar waarom doet hij net zijn tuinhandschoen aan haha ![]()
Welke serie is dat?
het is voor mij de combi babyface en afgetraind lijf wat niet klopt ![]()
Sowieso. Maar dat betekent niet dat het niet knap is, vind ik. Je moet er alsnog voor werken. Als ik dat morgen doe maar als een pudding in bed blijf liggen zie ik er niet zo uit
Heeft hij content gemaakt over die tien weken sporten? Eigenlijk zot hoe hij dat gedaan heeft want tien weken is kort.
Dit lijken me geen steroĆÆden hoor, hoe kom je daar nou bij?
Ja en ook icm een baby, lijkt me normaal al de hel maar met gebroken nachten al helemaal
Ja sowieso op zijn instapagina zag ik het voorbij komen. Erg streng met eten en veel sporten. Ik vind het sowieso al knap, maar met een baby helemaal ![]()
Maak je een grapje? Dit bereik je als normale sterveling toch niet in zoān korte tijd
@Flamoes ja tuurlijk moet je er voor werken, maar ik vind het wel alsnog een schadelijk beeld dat onrealistische verwachtingen creƫert
Ahahhaha hij lijkt net zoān wigglehead voor op je dashboard