Het influencertopic #25

Hahahaha die rechterarm zo gigantisch en die linkerarm zo’n sprietje. En die nek zo assymetrisch. Wie heeft deze foto gekozen, echt niks lijkt te kloppen qua verhoudingen. :joy:

17 likes

7 likes

Ik ging eens googlen hoe andere covers van Men’s health eruit zagen en ik ga stuk om dat mini hoofd van Pepijn Lanen hier

37 likes

Ik vind men’s health covers altijd grappig omdat de comments alleen maar andere mannen zijn die dan ngl bro je ziet er hard uit :fire: gaan commenten. Allemaal heel homoerotisch eigenlijk. (compliment)

46 likes

#nohomo

8 likes

Echte mannen eten worst.

3 likes

Bij kalvijn zijn de top comments;
Is dit Photoshop?
Lijkt of de verhoudingen niet kloppen en dit is zeker AI. Wat vervolgens wordt opgevat als complimenten.

3 likes

Ja moest hier ook direct aan denken! Hij is niet echt lekker opgedroogd

4 likes

Geen idee dit was de laatste story en ik keek zonder geluid. Mag hopen dat je het in elk geval nog moet mengen.

6 likes

Gelukkig hebben we deze nog

39 likes

Ja uiteraard.

Zoals ik het lees, vinden mensen dat ze er nog jonger uitziet dan eerst

1 like

Ik vind hem met of zonder dit lijf sws een van de meest onaantrekkelijkste mannen ooit. Dat oeverloze pretentieuze gelul in die serie met Sef. En dit is heel oppervlakkig maar ik vind zijn kaak heel wijkend.

7 likes

We danken u zeer

6 likes

Wie is dit?

3 likes

Dai Carter

3 likes

Hij heeft voor deze shoot sowieso een rondje steroïden gedaan

2 likes

Maar waarom doet hij net zijn tuinhandschoen aan haha :sweat_smile:

7 likes

Welke serie is dat?

4 likes

het is voor mij de combi babyface en afgetraind lijf wat niet klopt :joy:

3 likes

Sowieso. Maar dat betekent niet dat het niet knap is, vind ik. Je moet er alsnog voor werken. Als ik dat morgen doe maar als een pudding in bed blijf liggen zie ik er niet zo uit

3 likes