Het influencertopic #25

Volgens mij gaan ze voor zo’n fotoshoot een week van tevoren droog trainen en dan op de dag ineens heel veel snoep eten. Ik zag vorig jaar een TikTok van Jordy Warners en zijn vriendin die een sportfotoshoot hadden. Deze tactiek had hij toen ook gebruikt bij zijn MH shoot.

6 likes

Waarom veel snoep op de dag zelf, welk effect heeft dit?

6 likes

Geloof iets dat de suikers met je spierem doet. Mensen die droog trainen voor wedstrijden moeten bijv ook de avond ervoor een glas rode wijn drinken en cola op de dag zelf.

5 likes

Snoep bevat suiker, dat wordt verteerd tot glucose. Glucose wordt opgeslagen (als glycogeen) in je lever en je spieren, en dat trekt vocht aan → grotere spieren.

6 likes

Oke ik kijk de TikTok even terug; min you ik ben geen kenner hahaha.

10 weken om doel te behalen. 10 weken geen alchohol.

5 dagen voor de shoot een keto-dieet, 40 gr kh per dag, veel eiwitten en vet. Dat zorgt ervoor dat de glycogeen opraakt in je spieren.

Dan ga je 2 dagen voor de fotoshoot beginnen met een depletie training; oefeningen met veel herhalingen en alle spiergroepen, weinig gewicht, want spieren mogen niet beschadigen.

En daarna is het tijd koolhydraten laden met o.a. snoep, witbrood, pasta. Zo’n 5,5 gram koolhydraten per lichaamsgewicht. Jordy at zo’n 500 gr koolhydraten per dag. Zo pompen je spieren zich op omdat het glycogeen zich ineens gaat aanvullen.

Je vindt de video door Jordy Warners fotoshoot in te typen haha.

4 likes

Sick :joy:

6 likes

Ik houd mezelf altijd maar voor dat de filters steeds beter worden en alles op social media nep is. Als ik me verveel ga ik soms TikTok filters uitproberen op mijn eigen hoofd en het is echt leip hoe goed en realistisch ze eruitzien

2 likes

Maar wat is eigenlijk de boodschap van zo’n cover dan? Dat iedereen dit kan bereiken en een gezond en fitter lijf kan krijgen terwijl dit een heel strak debiel schema is wat een normale loonslaaf nooit kan bereiken in zo’n korte tijd?

Wat is dit überhaupt voor tijdschrift eigenlijk hahaha lezen over alles wat de moderne man bezighoudt :joy:

8 likes

Dus eigenlijk elk vrouwenblad ooit maar dan voor mannen

29 likes

@Lilyofthevalley en Botox en een wenkbrauw lift hoor ik net in de podcast

6 likes

Monica Geuze verbreekt belofte en grijpt toch weer naar botox: 'Beviel mij niet' Jup

11 likes

Haha doet me denken aan dat ze gestopt was met gellak en dat nu volgens mij ook weer doet.

10 likes

Haha en dat ze ineens een minimalistische levensstijl wilde :joy:

7 likes

Ik bleef daar maar aan denken toen de met kaviaar in een privé jet naar Coachella vloog :joy:.

7 likes

Hoeveel geld heeft Monica niet gekregen om terug te gaan vloggen ?

10 likes

Op zich snap ik wat je bedoelt, maar het is ook niet dat hij nou zo’n 9-5 kantoorbaan heeft of als verpleegkundige 36 uur per week in een ziekenhuis werkt. Hij kan zijn tijd denk ik behoorlijk zelf indelen en ook werkt hij geen acht uur op een dag.

Dus wel knap met weinig slaap, maar ook niet vergelijkbaar met ‘ons stervelingen’.

4 likes

Ik kan alleen maar denken aan de dunne stokjes die eronder zitten die welgeteld 0 keer getraind zijn in 10 weken. :rofl:

Ik vind dit soort dingen toch zo dom, 10 weken voluit trainen en diëten voor één shoot om er daarna weer mee te stoppen want eigenlijk is het allemaal helemaal kut en niet vol te houden.

5 likes

Kelvin / Kalvijn heeft er ook een video gemaakt https://youtu.be/e5e85TM6Lug?is=cANbPylwtZE2FVV2

5 likes

Vond er eigenlijk helemaal niks aan…
en wat is dat met die handgebaren :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

6 likes

Heb ik eerder in dit topic gelezen dat ze van Anna altijd onvoordelige foto’s kiezen? Nu lijkt ze net een heksentand te hebben…why?!

23 likes