Heeft hij content gemaakt over die tien weken sporten? Eigenlijk zot hoe hij dat gedaan heeft want tien weken is kort.
Dit lijken me geen steroĆÆden hoor, hoe kom je daar nou bij?
Ja en ook icm een baby, lijkt me normaal al de hel maar met gebroken nachten al helemaal
Ja sowieso op zijn instapagina zag ik het voorbij komen. Erg streng met eten en veel sporten. Ik vind het sowieso al knap, maar met een baby helemaal ![]()
Maak je een grapje? Dit bereik je als normale sterveling toch niet in zoān korte tijd
@Flamoes ja tuurlijk moet je er voor werken, maar ik vind het wel alsnog een schadelijk beeld dat onrealistische verwachtingen creƫert
Ahahhaha hij lijkt net zoān wigglehead voor op je dashboard
Het is toch helemaal niet zo dat hij compleet uit shape was en in 10 weken trainen er zo uit zag? Hij had al een hele goede basis.
Dit was vorig jaar februari
Ik ken die knakker helemaal niet hoor, maar meteen dat steroiden roepen als iemand spieren en weinig vet heeft vind ik zo irritant.
Volgens mij gaan ze voor zoān fotoshoot een week van tevoren droog trainen en dan op de dag ineens heel veel snoep eten. Ik zag vorig jaar een TikTok van Jordy Warners en zijn vriendin die een sportfotoshoot hadden. Deze tactiek had hij toen ook gebruikt bij zijn MH shoot.
Waarom veel snoep op de dag zelf, welk effect heeft dit?
Geloof iets dat de suikers met je spierem doet. Mensen die droog trainen voor wedstrijden moeten bijv ook de avond ervoor een glas rode wijn drinken en cola op de dag zelf.
Snoep bevat suiker, dat wordt verteerd tot glucose. Glucose wordt opgeslagen (als glycogeen) in je lever en je spieren, en dat trekt vocht aan ā grotere spieren.
Oke ik kijk de TikTok even terug; min you ik ben geen kenner hahaha.
10 weken om doel te behalen. 10 weken geen alchohol.
5 dagen voor de shoot een keto-dieet, 40 gr kh per dag, veel eiwitten en vet. Dat zorgt ervoor dat de glycogeen opraakt in je spieren.
Dan ga je 2 dagen voor de fotoshoot beginnen met een depletie training; oefeningen met veel herhalingen en alle spiergroepen, weinig gewicht, want spieren mogen niet beschadigen.
En daarna is het tijd koolhydraten laden met o.a. snoep, witbrood, pasta. Zoān 5,5 gram koolhydraten per lichaamsgewicht. Jordy at zoān 500 gr koolhydraten per dag. Zo pompen je spieren zich op omdat het glycogeen zich ineens gaat aanvullen.
Je vindt de video door Jordy Warners fotoshoot in te typen haha.
Sick ![]()
Ik houd mezelf altijd maar voor dat de filters steeds beter worden en alles op social media nep is. Als ik me verveel ga ik soms TikTok filters uitproberen op mijn eigen hoofd en het is echt leip hoe goed en realistisch ze eruitzien
Maar wat is eigenlijk de boodschap van zoān cover dan? Dat iedereen dit kan bereiken en een gezond en fitter lijf kan krijgen terwijl dit een heel strak debiel schema is wat een normale loonslaaf nooit kan bereiken in zoān korte tijd?
Wat is dit überhaupt voor tijdschrift eigenlijk hahaha lezen over alles wat de moderne man bezighoudt ![]()
Dus eigenlijk elk vrouwenblad ooit maar dan voor mannen
Haha doet me denken aan dat ze gestopt was met gellak en dat nu volgens mij ook weer doet.
Haha en dat ze ineens een minimalistische levensstijl wilde ![]()