Hij ziet eruit zoals ik als ik moet niezen.
pff dat hele coachella lijkt me afschuwelijk maar dat gezelschap waar ze mee was vond ik ook echt niks aan haha. ben benieuwd of ze het vloggen gaat doorzetten. heb zo’n idee van niet.
Ik heb er nog niet naar gekeken.
Ik vind dit echt een hele schattige foto 🥹😭
Sowieso vind ik die vrouw ontiegelijk knap, denk geen onvoordelige foto van te nemen in mijn ogen haha.
Ik zie op Tiktok wel eens een heel bijzonder stel langskomen; Loiza en Robert. Nu zie ik op social media een artikel voorbij komen dat hij had gelogen over zijn leeftijd. Hij zei dat hij 37 was en na een maand bleek dat hij eigenlijk 57 was. Ze schelen 30 jaar en hij had gewoon even 20 jaar was z’n leeftijd afgesnoept. Echt goed begin van een relatie.
Ja hij had al eens eerder met een andere Tiktokker, ook een stuk jonger. Daarnaast ziet ze er ook nog eens echt jong uit vind ik.
Misschien ziet ie er jonger uit maar echt niet als 37???
Ja ik zie ze ook zo vaak voorbij en krijg zo’n raar gevoel bij hun. Krijg echt engnek vibes bij hem
omg ik dacht heel even dat het over kalvijn ging
Er staat ze, niet hij.
Ik zie continu die smirk van Leo Alkemade hierin
Huh? Heb je het bericht gelezen van kleinmeisje??
https://www.reddit.com/r/robertenlaizalore/ damn er is gewoon een subreddit over deze mensen.
Geen idee wie dit is maar je ziet toch gelijk dat deze man 50+ is?!
Dus deze man deed zich voor als 37? Wie gelooft dat nou🤣
Ik dacht dat dit allemaal ragebait was hahaha
Hij is echt duidelijk 55+
Tering dit zijn wel veel red flags en ik vind dit wel vrij ziek.
A) die kerel liegt erover en ziet er sowieso als minstens 50 uit.
B) ik zag een foto van hun op reddit en ik dacht echt dat zij zijn dochter was, ook qua kleding en uitstraling totaal niet passen bij die mediocre oude vent
C) 30 jaar is echt wel heel veel verschil.
D) het schijnt dat men zich zorgen maakt om haar welzijn ook vriendinnen
Als ik het goed heb heeft deze man ook een relatie gehad met een Aziatische vrouw die op een gegeven moment voor hem gevlucht was met hun kindje en hij op TikTok elke dag live ging en echt hele nare vibes afgaf.
Ik kreeg deze 2 ook wel eens voorbij nu maar ik krijg er zo de kriebels van dat ik ze beiden geblokkeerd heb.