Ik bleef daar maar aan denken toen de met kaviaar in een privé jet naar Coachella vloog
.
Hoeveel geld heeft Monica niet gekregen om terug te gaan vloggen ?
Op zich snap ik wat je bedoelt, maar het is ook niet dat hij nou zo’n 9-5 kantoorbaan heeft of als verpleegkundige 36 uur per week in een ziekenhuis werkt. Hij kan zijn tijd denk ik behoorlijk zelf indelen en ook werkt hij geen acht uur op een dag.
Dus wel knap met weinig slaap, maar ook niet vergelijkbaar met ‘ons stervelingen’.
Ik kan alleen maar denken aan de dunne stokjes die eronder zitten die welgeteld 0 keer getraind zijn in 10 weken. ![]()
Ik vind dit soort dingen toch zo dom, 10 weken voluit trainen en diëten voor één shoot om er daarna weer mee te stoppen want eigenlijk is het allemaal helemaal kut en niet vol te houden.
Kelvin / Kalvijn heeft er ook een video gemaakt https://youtu.be/e5e85TM6Lug?is=cANbPylwtZE2FVV2
Vond er eigenlijk helemaal niks aan…
en wat is dat met die handgebaren
![]()
Heb ik eerder in dit topic gelezen dat ze van Anna altijd onvoordelige foto’s kiezen? Nu lijkt ze net een heksentand te hebben…why?!
Hij ziet eruit zoals ik als ik moet niezen.
pff dat hele coachella lijkt me afschuwelijk maar dat gezelschap waar ze mee was vond ik ook echt niks aan haha. ben benieuwd of ze het vloggen gaat doorzetten. heb zo’n idee van niet.
Ik heb er nog niet naar gekeken.
Ik vind dit echt een hele schattige foto 🥹😭
Sowieso vind ik die vrouw ontiegelijk knap, denk geen onvoordelige foto van te nemen in mijn ogen haha.
Ik zie op Tiktok wel eens een heel bijzonder stel langskomen; Loiza en Robert. Nu zie ik op social media een artikel voorbij komen dat hij had gelogen over zijn leeftijd. Hij zei dat hij 37 was en na een maand bleek dat hij eigenlijk 57 was. Ze schelen 30 jaar en hij had gewoon even 20 jaar was z’n leeftijd afgesnoept. Echt goed begin van een relatie.
Ja hij had al eens eerder met een andere Tiktokker, ook een stuk jonger. Daarnaast ziet ze er ook nog eens echt jong uit vind ik.
Misschien ziet ie er jonger uit maar echt niet als 37???
Ja ik zie ze ook zo vaak voorbij en krijg zo’n raar gevoel bij hun. Krijg echt engnek vibes bij hem
omg ik dacht heel even dat het over kalvijn ging
Er staat ze, niet hij.
Ik zie continu die smirk van Leo Alkemade hierin
Huh? Heb je het bericht gelezen van kleinmeisje??