https://www.reddit.com/r/robertenlaizalore/ damn er is gewoon een subreddit over deze mensen.
Geen idee wie dit is maar je ziet toch gelijk dat deze man 50+ is?!
Dus deze man deed zich voor als 37? Wie gelooft dat nouš¤£
Ik dacht dat dit allemaal ragebait was hahaha
Hij is echt duidelijk 55+
Tering dit zijn wel veel red flags en ik vind dit wel vrij ziek.
A) die kerel liegt erover en ziet er sowieso als minstens 50 uit.
B) ik zag een foto van hun op reddit en ik dacht echt dat zij zijn dochter was, ook qua kleding en uitstraling totaal niet passen bij die mediocre oude vent
C) 30 jaar is echt wel heel veel verschil.
D) het schijnt dat men zich zorgen maakt om haar welzijn ook vriendinnen
Als ik het goed heb heeft deze man ook een relatie gehad met een Aziatische vrouw die op een gegeven moment voor hem gevlucht was met hun kindje en hij op TikTok elke dag live ging en echt hele nare vibes afgaf.
Ik kreeg deze 2 ook wel eens voorbij nu maar ik krijg er zo de kriebels van dat ik ze beiden geblokkeerd heb.
Ja dat is dezelfde inderdaad
Ja, ik vind het ook echt zo red flag allemaal. Maar volgens mij vinden zij het allemaal wel leuk. Negatieve aandacht is ook aandacht en wordt het nu vooral ook gebruikt voor views
Ahh zij is ook een slachtoffer van die Kaj van der Ree⦠arme meid
Wel bijzonder om te zien dat hij een van de weinige mannen is die nu 6 jaar gecanceld is. Is hij ooit voor de rechter verschenen of werd hij verplicht ontslag te nemen?
Volgens mij nooit voor de rechter verschenen. Heb wel verhalen gehoord dat ie daarna tatoeĆ«erder is geworden en toen ook weer vrouwelijke klanten/collegaās heeft lastig gevallen.
ja klopt zij postte toen ook op tiktok, xiaoxue āik ben geen sausjeā was dat. echt naar
Zijn ex zit nu ook in China met hun kind. Zijn kant van het verhaal is dat hij toestemming had gegeven voor drie weken vakantie en dat zij toen is gebleven (zij komt uit China of heeft familie daar)
Ik krijg deze mensen de hele tijd op mijn fyp
Ik zou ook daar blijven als ik die vrouw was⦠maar ik krijg deze engnek dus ineens weer op mān fyp sinds hij met dat meisje is en ik kreeg er zo de kriebels van. Kan het echt aanraden om ze te blokkeren, gun je ze ook geen views meer!
Ja, daarom zei ik ook: āzijn kant van het verhaalā want zij zal vast wel haar redenen hebben
Goed idee, ik ga het nu meteen doen
wauw dus de tijdlijn die ik begrijp vanaf die reddit is:
die laiza had een relatie en heeft toen een kindje gekregen. toen is die relatie uitgegaan en is ze in een moeder-kind huis gaan wonen. in minder dan 3 maanden na de breuk/wonen in het moeder-kindhuis is ze gaan daten met die robert, haar dochter was toen 1,5 jaar. dat was in december afgelopen jaar. 2 maanden later ik gok februari zijn ze gaan samenwonen (met haar kind dus ook!) en in maart is ze ten huwelijk gevraagd en zijn ze dus verloofd.
kk leip. en dan ziet ze er ook nog eens uit als 18, is ze op haar 14e al slachtoffer geweest van grooming en pedofilisch wangedrag van die Kaj van der Ree, en is de doelgroep voor moederkind huizen vrouwen die kwetsbaar zijn en niet voldoende zelfstandig voor hun kind kunnen zorgen. en is die vent waar ze binnen 5 maanden mee is gaan samenwonen en verloofd is bijna 60 met een hoogstwaarschijnlijk verleden van mishandelen van partner en op zn minst een vrouw die met haar kind van hem gevlucht is!!!
oh en dat leeftijdsverschil is ook niet mis. die robert heeft haar in een bar waar ze werkte opgepikt in China en ik kan niet vinden hoe oud ze toen was maar ze liep daar stage dus ik denk 18-20 oid en robert in de 40.
in 2016 was zij 22 en die robert 47 en toen hebben ze elkaar weer gezien en hebben ze een relatie gekregen.
dit kan toch op geen enkele manier goed aflopen. hoop dat het feit dat ze in dat moederkindhuis zat betekent dat er iets van instanties zijn die het in de gaten houden, al is het maar voor haar dochtertjeā¦
Van wat ik zo snel op TT zag vanaf 10 januari.
Echt wat een engnek die manā¦
omg nog sneller
Hij heeft ook tegen haar over zijn leeftijd gelogen en dit pas opgebiecht toen zij āal te invested wasā (hun eigen woorden)