Het influencertopic #25

oja! en ja sorry echt heel tekenend dat hij eerst een Chinees meisje van 18-20 oppikt in zn 40er jaren en dan een 27er die er uitziet als 18 als hij bijna 60 is.

en lees nu ook dat hij heeft gezegd dat hij Laiza heeft gestalkt om met haar in contact te komen

gewoon een gore gevaarlijke halfpedo deze vent

18 likes

Ook een detail waarom ik denk dat Laiza het ook wel een beetje prima vind allemaal: Hij heeft in een live een keer benoemd dat hij al jaren niet meer werkt omdat hij leeft van een mega erfenis van zn grootouders en ook in dat huis woont nu. Hij zei dat het meer dan genoeg was om nooit meer te hoeven werken.

1 like

ik vind dit echt een fucking gare schadelijke reactie op een situatie waar een bijna 60er met een dubieus gedragspatroon en achtergrond een jonge vrouw die kwetsbaar en beinvloedbaar lijkt binnen 5 maanden ten huwelijk vraagt

de vrouw zal wel een golddigger zijn en als er straks iets gebeurd zal ze wel liegen en was ze alleen maar uit op geld en als ze niet liegt was het toch waar ze voor koos?

ik zeg niet dat zij per definitie slachtoffer is in deze situatie maar het verhaal schetst zich iig wel zo dat die vent niet koosjer is en zij kwetsbaar lijkt. snap echt niet dat je dan dit reageert

62 likes

los van deze discussie – het valt me op dat golddiggers echt voor mannen zijn wat de Bermudadriehoek, piranhas en drijfzand zijn voor kinderen: een totaal irrationele angst waar ze nooit mee te maken gaan krijgen. altijd praten over golddiggers terwijl ze soundcloud rappers zijn, wiet verkopen of (in het beste geval) een doodnormale baan hebben.

40 likes

ik geloof niet dat dat een echte angst is net als dat angst voor valse seksueel misbruik beschuldigingen ook geen echte angst is, gewoon iets dat ze gezamenlijk in stand houden om altijd een makkelijke manier hebben om vrouwen zwart en monddood te maken en mannen als slachtoffer neer te zetten - voor het geval het voor henzelf of hun vrienden of een leuke tvpresentator of de bakker op de hoek eens van pas komt

19 likes

En er spreekt eigenlijk ook altijd het idee uit door dat ze eigenlijk wel vinden dat mannen met veel geld vrouwen moeten kunnen bezitten en controleren. Mannen die zogenaamd schrik hebben van golddiggers willen volgens mij eigenlijk wel een vrouw die ā€œgold diggerā€ is, maar dan wel eentje die zich zo laat omkopen dat haar leven volledig ten dienste staat van mooi zijn te wezen naast de man.

6 likes

ja precies tot die tijd noemen mannen in de manosphere zichzelf high value door hun geld en status en een vrouw high value als die er goed en jong uitziet en niet zeikt aka makkelijk manipuleerbaar is.
pas op het moment dat een vrouw iets zegt van het gedrag van een man verandert dat ineens in golddigger. die malloten noemen zelfs vrouwen die rechtszaken winnen tegen bekende mannen die hen verkracht hebben en behalve onkosten geen smartengeld eisden golddiggers.

6 likes

Deze is iig niet meer gecanceld

9 likes

Ja ewel! Niet dat ik vind dat Kaj terug op tv/radio moet of mag. Hij zit daar goed waar hij is maar waarom hij wel en de rest niet? Was hij niet groot genoeg, heeft hij een andere identiteit moeten aannemen? Zo veel vragen.

3 likes

Misschien wil Kaj het niet en anderen zoals Marco wel?

3 likes

Goede! Niet aan gedacht

5 likes

Bonjoeri mocht mee met Lotte naar het &c-feestje, kan hij toch even proeven van het influencerleventje.

5 likes

#blundstoneweather

6 likes

Ik zit een stukje van de vlog van Monica te kijken, maar ligt het aan mij of krijgen alle mensen met lipfillers zo’n Kylie Jenner mondje? Of is het de combinatie met facings?

Verder saaie vlog, beetje categorie gio

9 likes

Doet hij het peper en zoutstel nog? Ik volg hem niet meer omdat ik er bijna geobsedeerd door werd door zinnen zoals die nu ook weer. Sapjes en hapjes genoten.

5 likes

Heb je een voorbeeld van het kylie jenner mondje? Ik vind vooral dat Monica heel erg zo’n :frowning_face: bovenlip heeft en dat wordt dan met fillers extra versterkt haha.

1 like

even snel van google search gehaald, maar zij heeft toch ook zo’n bovenlip? maar nu ik deze afbeelding zie, kan het ook de lipliner zijn die voor dit effect zorgt :’)

8 likes

Ohja nu je het zegt! Had dat niet heel erg in m’n hoofd by kylie maar klopt denk ik wel. Maar monica heeft wel ook zonder lipfillers zo’n mond haha

3 likes

Ik dacht eerst ook dat ze vader en dochter zijn, vind ze qua gezicht ook wel wat lijken op elkaar :sweat_smile::scream: wel nare situatie…

6 likes

Nog ff over die Coachella vlog van Mo, ik vraag me echt af hoeveel :snowflake: er daar wel niet doorheen is gegaan om zo lang door te gaan op zo weinig slaap? Vooral Romee, na een hele dag feesten en afteren kan ze nog steeds wel ff door zegt ze. Bizar

9 likes