Deze is iig niet meer gecanceld
Ja ewel! Niet dat ik vind dat Kaj terug op tv/radio moet of mag. Hij zit daar goed waar hij is maar waarom hij wel en de rest niet? Was hij niet groot genoeg, heeft hij een andere identiteit moeten aannemen? Zo veel vragen.
Misschien wil Kaj het niet en anderen zoals Marco wel?
Goede! Niet aan gedacht
Bonjoeri mocht mee met Lotte naar het &c-feestje, kan hij toch even proeven van het influencerleventje.
#blundstoneweather
Ik zit een stukje van de vlog van Monica te kijken, maar ligt het aan mij of krijgen alle mensen met lipfillers zoân Kylie Jenner mondje? Of is het de combinatie met facings?
Verder saaie vlog, beetje categorie gio
Doet hij het peper en zoutstel nog? Ik volg hem niet meer omdat ik er bijna geobsedeerd door werd door zinnen zoals die nu ook weer. Sapjes en hapjes genoten.
Heb je een voorbeeld van het kylie jenner mondje? Ik vind vooral dat Monica heel erg zoân
bovenlip heeft en dat wordt dan met fillers extra versterkt haha.
even snel van google search gehaald, maar zij heeft toch ook zoân bovenlip? maar nu ik deze afbeelding zie, kan het ook de lipliner zijn die voor dit effect zorgt :â)
Ohja nu je het zegt! Had dat niet heel erg in mân hoofd by kylie maar klopt denk ik wel. Maar monica heeft wel ook zonder lipfillers zoân mond haha
Ik dacht eerst ook dat ze vader en dochter zijn, vind ze qua gezicht ook wel wat lijken op elkaar ![]()
wel nare situatieâŠ
Nog ff over die Coachella vlog van Mo, ik vraag me echt af hoeveel
er daar wel niet doorheen is gegaan om zo lang door te gaan op zo weinig slaap? Vooral Romee, na een hele dag feesten en afteren kan ze nog steeds wel ff door zegt ze. Bizar
Ja met een verse jetlag met 9 uur tijdverschil geloof ik echt niet dat je zo door kan trekken ![]()
Het is wel de goede kant op dus dan heb ik ook juist veel energie! Maar ongetwijfeld zijn ze een handje geholpen
Ja wie weet, maar ze zijn gewoon jong, jetlag is goede kant op EN ze zijn gekomen met een privéjet. Ook zonder zou je prima moeten kunnen overleven haha.
Die privĂ©jet was alleen ât laatste stukje naar Palm Springs
Ik zag ergens wel een shot voorbij komen van RomĂ©e nou dat was overduidelijk niet alleen alcoholđ
Nou ze zaten volledig doorgesnoven in die taxi terug, na die after. Dus denk veel.
Wat een kutopmerking.
Blijf me echt verbazen over de schaamteloosheid waarmee hier gemeen over het uiterlijk van anderen gepraat wordt.