Het influencertopic #25

Ja met een verse jetlag met 9 uur tijdverschil geloof ik echt niet dat je zo door kan trekken :joy:

8 likes

Het is wel de goede kant op dus dan heb ik ook juist veel energie! Maar ongetwijfeld zijn ze een handje geholpen

7 likes

Ja wie weet, maar ze zijn gewoon jong, jetlag is goede kant op EN ze zijn gekomen met een privéjet. Ook zonder zou je prima moeten kunnen overleven haha.

11 likes

Die privĂ©jet was alleen ‘t laatste stukje naar Palm Springs

4 likes

Ik zag ergens wel een shot voorbij komen van RomĂ©e nou dat was overduidelijk niet alleen alcohol😂

9 likes

Nou ze zaten volledig doorgesnoven in die taxi terug, na die after. Dus denk veel.

5 likes

Wat een kutopmerking.

Blijf me echt verbazen over de schaamteloosheid waarmee hier gemeen over het uiterlijk van anderen gepraat wordt.

5 likes

Oh armoe

9 likes

Omggggg boeie

17 likes

Ja in 3 nachten hadden ze 6 uur geslapen of iets? Ook zo hyped bij het ontbijt om 07.00 (?) uur 's ochtends na de afterparty, ze konden niet slapen omdat ze zo hyper waren haha.

5 likes

Knappe molens #lecreuset

5 likes

Nouja in alle eerlijkheid is dat zelfs doorgesnoven nog best een prestatie. Ook met drugs op zit er vaak wel een tax aan hoelang het leuk is haha

19 likes

Hoe weet/zie je dat? Heel naĂŻef van mij maar ik zie dat dus nooit :joy:

5 likes

Dan ga je thuis geen droge zak Nacho chips meer opeten toch

7 likes

Ik voel me ook naief nu ik dit allemaal zo lees :joy:

3 likes

Nou inderdaad; jong, wat middeltjes her en der, gewoon het gebeuren meemaken, afters met Bieber, ik zou er ook vol voor gaan als ik HUN was haha. De kater komt later wel.

29 likes

Ze zegt zelf 1 keer in het midden van de vlog en helemaal op het einde, dat ze zelf gaat editen omdat ze controle wil over de beelden.

2 likes

Femke zegt nog ‘ik heb helemaal geen honger’ waarop monica reageert ‘toch even eten want dat is goed voor je’. Ik vond het herkenbaar in ieder geval :stuck_out_tongue_winking_eye:

18 likes

Jaa maar dat je controle wil over de beelden betekend toch niet dat ze doorgesnoven is/zijn? Niet alles van mijn (uitgaan)leven hoeft ook op internet te staan. En dan zou ik het ook echt niet willen dat een ander wel alles met die beelden kan doen, omdat ik het zelf niet edit :joy:

6 likes

Neen, maar midden in de vlog zegt ze wel iets van: ik moet maar zelf gaan editen want jij (tegen een vriendin) deed spagaat in het midden van de living.
Dat beeld zit er dan wel in.

Maar ik maakte er wel uit op dat er teveel op de beelden kon te zien zijn, behalve een gekke dronken beweging.

Is natuurlijk ook maar interpretatie.
Maar ik vind dat je aan verschillende dingen kan opmerken dat ze wel wat genomen hebben.
Alleen al dat grote slaap tekort vind ik verdacht.

Ok, ze vlogen business en zijn begin 30, maar dan nog vind ik het heel apart.