Dat is iets anders. Er werd gezegd dat ze gelijk een junkie zouden zijn.
Nee, ik zei dat mensen hier net doen alsof je met een âsnuiffieâ op een festival gelijk een junkie bent. Dat is iets anders.
Ik heb niemand hier zich zorgen zien maken om de industrie erachter, behalve jij. Alleen âoeh hihi ja drugs, omg, wie doet dat nouâ. Bezoek een Lowlands, of een ander willekeurig festival, en je ziet hoe gewoon het is geworden.
Gewoon saaie discussie eigenlijk.
Volgens mij vind Mo het ook geen big deal anders was ze ook niet gaan vloggen.
Nee die is echt niet dom en weet precies hoe het overkomt.
Er wordt over gepraat hè en dus ![]()
![]()
![]()
![]()
Echt helemaal niemand hier? Iemand vraagt hoe zie je dan dat iemand drugs op heeft en mensen komen met voorbeelden. Niemand heeft het over junkies of zelfs maar een oordeel over drugsgebruik.
Ze praat ook gewoon over alcohol en drugs in de podcast met Kaj dus ze heeft er inderdaad weinig moeite mee.
Ik zie op Insta van Vera dat Jeffrey zijn haar heeft geknipt. Moet hij zelf weten hoe hij het draagt, maar ziet er zoveel beter en verzorgder uit!
Ik heb dit bijna altijd met man buns. Het ziet er altijd vettig en slonzig uit (geef zeker voorbeelden waar dat niet zo is)
Mijn broer heeft er opeens ook een, prima maar ga het nooit leuker of schoner vinden
Hij blijft voor mij altijd klamme Jeffrey
Eens maar zn haar droeg wel echt bij aan zn klamheid
Ja 100% waar
Nou nu gaan Merel en dr partner stoppen bij Plukkers en zelf opnieuw een bedrijf beginnen⌠toch wel wat meer drama achter de schermen dan we dachten. Maja 5 eigenaren is ook niet niks.
Nou ik wilde dit ook hier typen! Wat een veranderingen de afgelopen maanden; geen contact meer met hun beste vriend, daardoor gestopt met de podcasts, gedoe met dahliaâs, nu weer hiermee gestopt. Lijkt me heel lastig
Oh neeeee, ze zijn ook meteen van de YouTube af zag ik, incl haar broodbakvideo die ik nog wekelijks terugkeek bij het bakken ![]()
Vind het steeds wel een raar verhaal bij haar. Er lijkt constant zoveel gedoe te zijn? Ook laatst die drama nog met een andere influencer compleet uit het niks.
Ja raar verhaal. Had ook de dahliaâs van de actie besteld en die zijn super klein en de helft is kapot. Wat ik ook bijzonder vond was dat ze een paar weken terug haar volgers opriep om een goede review online voor ze achter te laten. Hierdoor kwamen er in een dag onwijs veel positieve reviews op trustpilot.
In de comments geeft ze aan die videos terug gekocht te hebben dus die komen weer online bij hunzelf.
Mbt de naam dat word vast eufloria want die site bestaat en staat binnenkort meer nieuws.
Hoeveel geld steekt Elise in haar huurhuis-tuin ![]()