Wow wat dertigers aan de drugs, echt bizar ![]()
![]()
![]()
![]()
Hhahaha waar gaat dit over. Of een stel
Jonge meiden die naar een festival zijn geweest drugs hebben genomen. Ongeveer heel NL staat te spacen op een festival, laat ze lekker. Nu krijgen we natuurlijk alle: ‘ooh maar ik niet hoorrrrrrr’ reacties.
De mensen die het veroordelen hier zijn echt wereldvreemd en denken dat je met drugs gelijk een junkie bent.
Boeieeeeend allemaal ![]()
![]()
Vond het vooral een saaie/slechte vlog tbh🥲
Ik heb ergens het gevoel dat ze vooral de vlog maakte om de onkosten makkelijk te kunnen declareren. Maar goed, good on them, en ook dat ze drugs hebben gedaan (vond ik best duidelijk hoor haha).
En ik dacht wat is Aire One, maar het was dus Erewohn. Echt die excitement om plastic bakjes eten haha /relate.
Dat niet. Maar vind wel de hele handel verschrikkelijk en daar wordt aan meegedaan.
alsof dat ze boeit, ze vliegen met een privejet en monica is koopziek. dan is een keer een snuif op een festival echt niks op haar/hun levensstijlen en geloof ook echt niet dat al dat geanalyseer hier is omdat mensen zo begaan zijn met de slachtoffers in de industrie
Dat is iets anders. Er werd gezegd dat ze gelijk een junkie zouden zijn.
Nee, ik zei dat mensen hier net doen alsof je met een ‘snuiffie’ op een festival gelijk een junkie bent. Dat is iets anders.
Ik heb niemand hier zich zorgen zien maken om de industrie erachter, behalve jij. Alleen “oeh hihi ja drugs, omg, wie doet dat nou”. Bezoek een Lowlands, of een ander willekeurig festival, en je ziet hoe gewoon het is geworden.
Gewoon saaie discussie eigenlijk.
Volgens mij vind Mo het ook geen big deal anders was ze ook niet gaan vloggen.
Nee die is echt niet dom en weet precies hoe het overkomt.
Er wordt over gepraat hè en dus ![]()
![]()
![]()
![]()
Echt helemaal niemand hier? Iemand vraagt hoe zie je dan dat iemand drugs op heeft en mensen komen met voorbeelden. Niemand heeft het over junkies of zelfs maar een oordeel over drugsgebruik.
Ze praat ook gewoon over alcohol en drugs in de podcast met Kaj dus ze heeft er inderdaad weinig moeite mee.
Ik zie op Insta van Vera dat Jeffrey zijn haar heeft geknipt. Moet hij zelf weten hoe hij het draagt, maar ziet er zoveel beter en verzorgder uit!
Ik heb dit bijna altijd met man buns. Het ziet er altijd vettig en slonzig uit (geef zeker voorbeelden waar dat niet zo is)
Mijn broer heeft er opeens ook een, prima maar ga het nooit leuker of schoner vinden
Hij blijft voor mij altijd klamme Jeffrey
Eens maar zn haar droeg wel echt bij aan zn klamheid
Ja 100% waar
Nou nu gaan Merel en dr partner stoppen bij Plukkers en zelf opnieuw een bedrijf beginnen… toch wel wat meer drama achter de schermen dan we dachten. Maja 5 eigenaren is ook niet niks.