Het influencertopic #25

Nou ik wilde dit ook hier typen! Wat een veranderingen de afgelopen maanden; geen contact meer met hun beste vriend, daardoor gestopt met de podcasts, gedoe met dahlia’s, nu weer hiermee gestopt. Lijkt me heel lastig

8 likes

Oh neeeee, ze zijn ook meteen van de YouTube af zag ik, incl haar broodbakvideo die ik nog wekelijks terugkeek bij het bakken :frowning:

3 likes

Vind het steeds wel een raar verhaal bij haar. Er lijkt constant zoveel gedoe te zijn? Ook laatst die drama nog met een andere influencer compleet uit het niks.

12 likes

Ja raar verhaal. Had ook de dahlia’s van de actie besteld en die zijn super klein en de helft is kapot. Wat ik ook bijzonder vond was dat ze een paar weken terug haar volgers opriep om een goede review online voor ze achter te laten. Hierdoor kwamen er in een dag onwijs veel positieve reviews op trustpilot.

4 likes

In de comments geeft ze aan die videos terug gekocht te hebben dus die komen weer online bij hunzelf.

Mbt de naam dat word vast eufloria want die site bestaat en staat binnenkort meer nieuws.

3 likes

Hoeveel geld steekt Elise in haar huurhuis-tuin :exploding_head:

1 like

Wat staat hier

28 likes

Een spelfout.

De taalnazi uithangen is niet perse leuk, maar wel hij mensen die doen alsof ze taal tot een kunstvorm verheven hebben.

7 likes

Echt serieus, deze gast. En dan altijd zo quasi nonchalant een intelligent boekje in beeld gelegd :roll_eyes:

14 likes

Is hij aan de lsd ofzo?

7 likes

Hahahaha sorry wie IS DIT

12 likes

ja moeilijk dagje dus… hij begrijpt zichzelf waars ook niet :face_with_spiral_eyes:

6 likes

Waarom moeten die navelstaarders toch altijd alles doorvoelen en altijd zakken in wat is en mag zijn.

8 likes

Wortel en fruitwerk

8 likes

Iemand moet hem even opnieuw opstarten denk ik

31 likes

Lotte heeft gisteren of eergisteren ook een vaag verhaal gedeeld. Dat doen ze vaak op het zelfde moment

9 likes

Wat hebben zij het toch moeilijk met elkaar…

7 likes

Onzichtbaar voelbaar maar wel al besproken, aangeraakt en doorvoelt

:cry::joy:

7 likes

Spoelen en voeden, let’s goooo

8 likes

Even wat wortelwerk verrichten

4 likes