Het influencertopic #25

Een spelfout.

De taalnazi uithangen is niet perse leuk, maar wel hij mensen die doen alsof ze taal tot een kunstvorm verheven hebben.

8 likes

Echt serieus, deze gast. En dan altijd zo quasi nonchalant een intelligent boekje in beeld gelegd :roll_eyes:

15 likes

Is hij aan de lsd ofzo?

8 likes

Hahahaha sorry wie IS DIT

12 likes

ja moeilijk dagje dus… hij begrijpt zichzelf waars ook niet :face_with_spiral_eyes:

6 likes

Waarom moeten die navelstaarders toch altijd alles doorvoelen en altijd zakken in wat is en mag zijn.

9 likes

Wortel en fruitwerk

10 likes

Iemand moet hem even opnieuw opstarten denk ik

33 likes

Lotte heeft gisteren of eergisteren ook een vaag verhaal gedeeld. Dat doen ze vaak op het zelfde moment

9 likes

Wat hebben zij het toch moeilijk met elkaar…

8 likes

Onzichtbaar voelbaar maar wel al besproken, aangeraakt en doorvoelt

:cry::joy:

7 likes

Spoelen en voeden, let’s goooo

9 likes

Even wat wortelwerk verrichten

4 likes

Elise boers? Die hebben dat huis toch gekocht?

3 likes

Nee, dat is een huurhuis.

7 likes

Denk dat het niet lekker loopt tussen Joerno en Lotte. Voel ik aan mijn ondoorgrondelijke wateren.

14 likes

Volgens mij is dat op ibiez de norm

2 likes

Zij verdient geld als water. Dan zou ik dat ook wel overwegen, zeker als je er lang woont (wat zij vast niet gaat doen want die meid verhuist iedere week, maar toch)

6 likes

Dat denk ik dus ook

5 likes

Ja dit; je hoeft je huurbaas echt niet zomaar te verrijken, maar op een plek waar je van plan bent voorlopig even te wonen vind ik het helemaal niet gek om wat te investeren. Ook in mijn koophuis krijg ik echt niet alle investeringen terug hoor, maar het comfort is echt 10/10, dus als je het geld hebt waarom niet.

22 likes