Een spelfout.
De taalnazi uithangen is niet perse leuk, maar wel hij mensen die doen alsof ze taal tot een kunstvorm verheven hebben.
Een spelfout.
De taalnazi uithangen is niet perse leuk, maar wel hij mensen die doen alsof ze taal tot een kunstvorm verheven hebben.
Echt serieus, deze gast. En dan altijd zo quasi nonchalant een intelligent boekje in beeld gelegd ![]()
Is hij aan de lsd ofzo?
Hahahaha sorry wie IS DIT
ja moeilijk dagje dus⦠hij begrijpt zichzelf waars ook niet ![]()
Waarom moeten die navelstaarders toch altijd alles doorvoelen en altijd zakken in wat is en mag zijn.
Wortel en fruitwerk
Iemand moet hem even opnieuw opstarten denk ik
Lotte heeft gisteren of eergisteren ook een vaag verhaal gedeeld. Dat doen ze vaak op het zelfde moment
Wat hebben zij het toch moeilijk met elkaarā¦
Onzichtbaar voelbaar maar wel al besproken, aangeraakt en doorvoelt
![]()
![]()
Spoelen en voeden, letās goooo
Even wat wortelwerk verrichten
Elise boers? Die hebben dat huis toch gekocht?
Nee, dat is een huurhuis.
Denk dat het niet lekker loopt tussen Joerno en Lotte. Voel ik aan mijn ondoorgrondelijke wateren.
Volgens mij is dat op ibiez de norm
Zij verdient geld als water. Dan zou ik dat ook wel overwegen, zeker als je er lang woont (wat zij vast niet gaat doen want die meid verhuist iedere week, maar toch)
Dat denk ik dus ook
Ja dit; je hoeft je huurbaas echt niet zomaar te verrijken, maar op een plek waar je van plan bent voorlopig even te wonen vind ik het helemaal niet gek om wat te investeren. Ook in mijn koophuis krijg ik echt niet alle investeringen terug hoor, maar het comfort is echt 10/10, dus als je het geld hebt waarom niet.