Wajo ging even googlen wat haar vermogen zou zijn. Chat zegt tussen de €400K en €700K. En bij Wouter dit??? Zal het een beetje in de goeie richting zijn?
Die website noemt ook maar gewoon een getal, zonder enige cijfers te weten en heeft het dan “diverse schattingen” zo kan ik ook wel iets verzinnen en op een website zetten en dan neemt google/ai het over ![]()
Nee stop hou op
Cynthia heeft weer een retreat georganiseerd, waarbij de prijs dubbel zoveel is als je het zelf boekt op de site van het kuuroord zelf.
Waarbij als je zelf boekt dan ook eten, yogalessen en alles inclusief krijgt (1500 vs 3000 euro). Snap er niets van dat iemand zoveel meer zou betalen.
Geen idee of het klopt maar ze hebben een miljoenenhuis in Nederland, betalen meer dan 8k per maand huur voor dit huis op Ibiza, investeren hier flink in (wat ik snap), vliegen tig keer op en neer etc. dus lijkt me wel dat ze veel vermogen hebben.
Dan vind ik zelf eigenlijk ~6 miljoen niet zoveel vermogen voor die levensstijl. Maarja ChatGPT…
Van dat geschatte vermogen kunnen ze 62 jaar lang huren op IbieZzz
En er komt ook nog geld binnen. Volgens mij staat het prima met elkaar in verhouding ![]()
Ik had dan vooral niet verwacht dat Wouter Peelen zo vermogend is.
Hoe weet je het bedrag van de huur eigenlijk?
Wouter is best een goedbetaald model.
Met goedbetaald modellenwerk red je nog steeds niet gauw een vermogen van 6 miljoen. Zeker mannen niet, ik denk dat dit zo wat het enige vak is waar mannen minder betaald krijgen dan vrouwen.
Zusjes Broers zijn kleindochters van Remco Campert.
Dus dan heb je daardoor een vermogen van een paar ton??
Remco Campert was wel een paar miljoen waard. Maar geen idee wat de kleindochters daarvan hebben geërfd. Zijn vermogen zal wel voornamelijk naar zijn kinderen zijn gegaan.
Zouden Elise en Wouter samen niet gewoon zoveel verdiend hebben? Wouter als model en Elise als influencer en met dieper etc? Er gaat gewoon heel veel geld om in de flu flu wereld
Ze vertelde in haar vlog over de huizenprijzen in Ibiza en hoe duur een gemiddeld (huur)huis was & waarom ze niet een huis kochten etc.
Wouter had toen toch ook al een super mooi en groot huis in Leiden( of ergens anders maar in mijn hoofd zit Leiden).
Ooohja dat huis in Leiden! Dat was eigenlijk wel hun mooiste huis.
Ik denk dat jullie echt onderschatten hoe veel influencers kunnen verdienen. Als je dat vervolgens investeert in vastgoed (zij hebben toch in ieder geval een aantal keer flink verbouwd en met winst verkocht) heb je geen geld van je grootvader of man nodig hoor
Ik vind Romy ook echt zo’n misgunner.
Meisje dat nu in haar oude schoenendoos woont is gefilmd en in de comments geven mensen haar complimentjes over het interieur. Romy gaat dat dan delen en zeggen ‘ze heeft er bijna niets aan veranderd’.
En dan dit:
Nadat Jessie Maya deze tiktok heeft gepost
![]()
Lol ja, als je ziet wat die kleinere influencers (die aan het eind van het jaar hun inkomsten delen) al verdienen met een paar klussen waar ze ook nog eens kritisch op zijn, dan zullen die zusjes Boers al helemaal geld verdienen als water.