Het influencertopic #25

Elise boers? Die hebben dat huis toch gekocht?

3 likes

Nee, dat is een huurhuis.

6 likes

Denk dat het niet lekker loopt tussen Joerno en Lotte. Voel ik aan mijn ondoorgrondelijke wateren.

12 likes

Volgens mij is dat op ibiez de norm

2 likes

Zij verdient geld als water. Dan zou ik dat ook wel overwegen, zeker als je er lang woont (wat zij vast niet gaat doen want die meid verhuist iedere week, maar toch)

6 likes

Dat denk ik dus ook

5 likes

Ja dit; je hoeft je huurbaas echt niet zomaar te verrijken, maar op een plek waar je van plan bent voorlopig even te wonen vind ik het helemaal niet gek om wat te investeren. Ook in mijn koophuis krijg ik echt niet alle investeringen terug hoor, maar het comfort is echt 10/10, dus als je het geld hebt waarom niet.

22 likes

Wajo ging even googlen wat haar vermogen zou zijn. Chat zegt tussen de €400K en €700K. En bij Wouter dit??? Zal het een beetje in de goeie richting zijn?

3 likes

Die website noemt ook maar gewoon een getal, zonder enige cijfers te weten en heeft het dan ā€œdiverse schattingenā€ zo kan ik ook wel iets verzinnen en op een website zetten en dan neemt google/ai het over :joy:

13 likes

Nee stop hou op

97 likes

Cynthia heeft weer een retreat georganiseerd, waarbij de prijs dubbel zoveel is als je het zelf boekt op de site van het kuuroord zelf.

Waarbij als je zelf boekt dan ook eten, yogalessen en alles inclusief krijgt (1500 vs 3000 euro). Snap er niets van dat iemand zoveel meer zou betalen.

5 likes

Geen idee of het klopt maar ze hebben een miljoenenhuis in Nederland, betalen meer dan 8k per maand huur voor dit huis op Ibiza, investeren hier flink in (wat ik snap), vliegen tig keer op en neer etc. dus lijkt me wel dat ze veel vermogen hebben.

7 likes

Dan vind ik zelf eigenlijk ~6 miljoen niet zoveel vermogen voor die levensstijl. Maarja ChatGPT…

5 likes

Van dat geschatte vermogen kunnen ze 62 jaar lang huren op IbieZzz
En er komt ook nog geld binnen. Volgens mij staat het prima met elkaar in verhouding :sweat_smile:

6 likes

Ik had dan vooral niet verwacht dat Wouter Peelen zo vermogend is.

7 likes

Hoe weet je het bedrag van de huur eigenlijk?

Wouter is best een goedbetaald model.

2 likes

Met goedbetaald modellenwerk red je nog steeds niet gauw een vermogen van 6 miljoen. Zeker mannen niet, ik denk dat dit zo wat het enige vak is waar mannen minder betaald krijgen dan vrouwen.

4 likes

Zusjes Broers zijn kleindochters van Remco Campert.

4 likes

Dus dan heb je daardoor een vermogen van een paar ton??

6 likes