Een update over een van mijn fascinaties, dé Nicky van BlikjeBeter. Ze was echt fanatiek meerdere
#relatable #sefllove reels en posts per dag aan het plaatsen. Tot het ineens stil bleef, toen kwam een ziekenhuis post, iets met een stuk darm wat gedraaid was. Was levensgevaarlijk, en voor haar enorm veel inspiratie want er bleven posts komen over hoe deze ervaring haar zoveel geleerd heeft over voor jezelf kiezen e.d. Kasper nog steeds niet in beeld of de comments. Kasper ging alleen naar Ibiza voor een hardloopwedstrijd en blijft cringe story’s plaatsen, maar blikje beter is nog steeds offline op instagram (podcasts en website nog wel online). Beiden hebben ze nergens iets gezegd of en waarom ze ermee gestopt zijn en of de relatie over is of niet (al lijkt me dat wel aangezien Kasper naar ibiza ging i.p.v. op ziekenhuisbezoek). Nicky laat het er niet bij zitten en heeft al het volgende concept gelanceerd: ZELLUF. Geen Kvk of iets geregistreerd (dan had ze ook al gezien dat er al zon 7 zelluf bedrijven zijn) en zwaar onduidelijk wat ze er nou mee wil gaan doen. Maar het zal vast iets met geld vangen te maken hebben want ze noemt zichzelf nu al coach. Dit fascineerd me allemaal reuze want hoe denk je dat mensen jou gaan vertrouwen voor dingen als je zoveel inconsistenties laat zien in gedrag? Overigens kan ik nu ineens haar instagram ook niet meer vinden, ook offline gehaald? Maar haar chat-gpt website is nog wel online. Het bevreemd me echt wat ze nou willen bereiken en waar de arrogantie vandaan komt om anderen te willen coachen met je chat-gpt wijsheden en nul opleiding als coach.