Het influencertopic #25

Jongens, Jeff scheert Vera’s poes. Dat je 't maar weet 🫠

7 likes

Had niks anders van m verwacht

11 likes

As he should

15 likes

61 likes

Volgen ze elkaar nog wel? Ik kan t niet zien want geblokt door Niki

3 likes

Ja! Vraag is natuurlijk hoelang nog :relaxed:

1 like

Jep ze volgen elkaar nog wel! Maar deze meid heeft in de agelopen jaren een instagram gehad met haar tekenwerkjes #doodlegram en een voor haar plantenobsessie (de meest basic corona hobbie als je het mij vraagt) en daarna dus de hardloop instagram die ze nu heeft omgedoopt naar coachingsaccount. Ben wel nieuwschierig wat zo iemand motiveert, is het een soort zoektocht naar connectie? Of iemand die van obsessie in obsessie springt? Of hoopte ze gewoon al die tijd door te breken op de socials?

Maar ben je geblokkeerd? Want ze heeft volgensmij de hele pagina verwijderd/offline gehaald? Of ben ik geblokkeerd? Instagram

2 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Ja ik ook, sowieso echt heel leuk al haar interieur content

6 likes

The saga continues.

Ik geloof er ook geen hol van dat de bezorger dat gezegd heeft maar wie ben ik

3 likes

Ben blij dat ze deze jurk zelf erg flatteus vind. Want ik vind het echt een middeleeuwse hobbezak. En niks ten nadele van haar lijf want die vind ik dan wel weer mooi.

Haha dit doet me echt denken aan toen ik in een tattooshop was waar een semi momfluencer was die de naam van haar pasgeboren kind op haar hand wilde tatoeëren. Toen zei de tattoo artist dat handen best pijnlijk kunnen zijn, gewoon ter info. En zij gilde door die zaak dat ze NET EEN KIND HAD GEBAAAARD dus dat dit ook wel ging lukken. Okeeeee doe rustig joh.

10 likes

Hoe is ze beledigd dat een bezorger die die dag nog tientallen andere adressen moet afgaan geen tijd heeft om al haar zware pakketten te gaan zeulen? Dat is helemaal niet zijn baan.

Ook dat “witte 50+ man”, hoe is zijn huidskleur relevant als zij ook wit is. Doet me eraan denken dat witte vrouwen (ben ik zelf ook :cowboy_hat_face: ) er altijd van alles bij gaan halen om ook maar de minderheid te zijn. Want zij is geen witte vrouw maar een postpartum Irish twin survivor ofzo.

25 likes

Wat een irritante post is dit zeg. Ja, seksistisch dat hij dat zegt over je jurk, niet oke. Maar je hele levensverhaal erbij gooien voelt vooral als een niet zo humble brag en heeft er ook vrij weinig mee te maken.
Je kunt dat allemaal hebben meegemaakt en dan alsnog samen met iemand een zwaar pakket naar binnen tillen omdat in je eentje tillen te lastig is. Wat een aanstellerij.

7 likes

Niemand heeft haar ook gevraagd 2 kinderen binnen 1 jaar te baren. Echt houd toch op, ze blijft steeds in een soort slachtofferrol hangen m.b.t. haar eigen levenskeuzes.

Vind het heel kut voor dr dat ze in een depressie is beland. Maar vraag me eigenlijk af of het al wel beter gaat. Haar glas is steeds zo halfleeg, alles is kut en ze zit soort van vast in een slachtofferrol.

20 likes

Ik zie ook niks, dus ik denk dat haar hele profiel offline is!

1 like

wat is ‘momrage’ nou weer.

2 likes

Vroeg ik me ook af

4 likes

Ze heeft wel eens verteld dat ze zichzelf pijn deed

1 like

Speciaal niet zelf opgezocht om me het beeld te besparen. Komt het in mijn “aanbevolen voor jou”. Het is echt precies zo erg als je het verwacht. En hoe vergenoegd ze het ook presenteert, ze vind zichzelf erg grappig volgensmij :cry:

5 likes