Het influencertopic #25

Maar waarom moest je het screenshotten en mij beantwoorden :sob:

17 likes

Is de vader eigenlijk niet in the picture?

2 likes

Dat doet er niet zoveel toe toch? Dat maakt het niet anders voor de pakketbezorger.

Nee, maar ze doet net alsof ze een single mom is en ze alles helemaal alleen moet doen, maar ze heeft toch een partner? Of niet?

6 likes

Niks in deze post laat het toch lijken alsof ze alleenstaande moeder is? :sweat_smile: waarschijnlijk is ze gewoon alleen thuis en dr partner werken.

Nee ze is geen single mom. Die partner zal aan het werk zijn, terwijl zij dit soort dingen het internet op knalt.

Wat ik stom vind: als je zo hard roept dat je het allemaal zelf kan met die pakketten en niemand nodig hebt, waarom überhaupt klagen dat die bezorger het voor de deur zet? Er is dan toch geen probleem?

10 likes

Jawel. Ze praat de hele tijd alsof ze alles alleen moet doen. Ik weet dat ze een partner heeft maar zo presenteert ze zichzelf niet online.

8 likes

Haar hele post is een voorbeeld van ā€˜rage’ maar omdat moeder zijn haar USP is, moet mom ook benoemd worden.

2 likes

Nee haar USP is ā€œMom of 2 under 1ā€. Zij is geen gewone moeder hoor!!!

2 likes

Momrage is iets dat echt bestaat. Google maar even

3 likes

Ja sorry ik vind dit echt gewoon leuk en een voorbeeld voor andere mannen. Influencers delen zo vaak dingen die echt tmi zijn, dan vind dit oprecht wel iets toevoegen. Ik zou ook nooooit zoiets delen uiteraard, maar zij deelt haar halve leven dus dan vind ik het wel leuk dat ze ook dit soort dingen ook deelt. Ik vind het ook zeer terecht dat hij dit voor haar doet

10 likes

Ja en waar is haar eigen man in deze hele verhuizing eigenlijk

2 likes

Wilde ze nou wel of geen hulp met die dozen

5 likes

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan vind. Het eerste waar ik aan moest denken, is dat ik vroeger een boek had gevonden dat niet per se voor kinderen van mijn leeftijd bedoeld was. Daarin werden allerlei dingen ā€œuitgelegdā€ over (seksuele) relaties, waaronder dat je partner je helpt bij het scheren en dat dat heel intiem/erotisch kan zijn.

In dit geval is er misschien ook sprake van intimiteit, maar dan op een verzorgende of helpende manier. En ja, het wordt op internet gezet, maar in deze tijd, is dat eigenlijk zo anders dan vroeger, toen mensen zich ook al (herkenbaar) beschikbaar stelden om dit soort informatie te delen?

2 likes

Dat is echt een hele goede vraag

2 likes

Ja eigenlijk wel, maar toen ze dit niet kreeg veranderde het naar ā€˜survivor mom wo doesn’t need help’

1 like

Volgens mij is ze juist beledigd omdat iemand haar hulp aanbood of ze wilde geen hulp aannemen omdat iemand haar jurk lekker vond
In elk geval sowieso geen hulp

4 likes

Ja kan ook inderdaad! Maar vind het niet heel duidelijk. Op mij kwam ze geirriteerd over dat ze geen hulp kreeg.