Haar hele post is een voorbeeld van ‘rage’ maar omdat moeder zijn haar USP is, moet mom ook benoemd worden.
Nee haar USP is “Mom of 2 under 1”. Zij is geen gewone moeder hoor!!!
Momrage is iets dat echt bestaat. Google maar even
Ja sorry ik vind dit echt gewoon leuk en een voorbeeld voor andere mannen. Influencers delen zo vaak dingen die echt tmi zijn, dan vind dit oprecht wel iets toevoegen. Ik zou ook nooooit zoiets delen uiteraard, maar zij deelt haar halve leven dus dan vind ik het wel leuk dat ze ook dit soort dingen ook deelt. Ik vind het ook zeer terecht dat hij dit voor haar doet
Ja en waar is haar eigen man in deze hele verhuizing eigenlijk
Wilde ze nou wel of geen hulp met die dozen
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan vind. Het eerste waar ik aan moest denken, is dat ik vroeger een boek had gevonden dat niet per se voor kinderen van mijn leeftijd bedoeld was. Daarin werden allerlei dingen “uitgelegd” over (seksuele) relaties, waaronder dat je partner je helpt bij het scheren en dat dat heel intiem/erotisch kan zijn.
In dit geval is er misschien ook sprake van intimiteit, maar dan op een verzorgende of helpende manier. En ja, het wordt op internet gezet, maar in deze tijd, is dat eigenlijk zo anders dan vroeger, toen mensen zich ook al (herkenbaar) beschikbaar stelden om dit soort informatie te delen?
Dat is echt een hele goede vraag
Ja eigenlijk wel, maar toen ze dit niet kreeg veranderde het naar ‘survivor mom wo doesn’t need help’
Volgens mij is ze juist beledigd omdat iemand haar hulp aanbood of ze wilde geen hulp aannemen omdat iemand haar jurk lekker vond
In elk geval sowieso geen hulp
Ja kan ook inderdaad! Maar vind het niet heel duidelijk. Op mij kwam ze geirriteerd over dat ze geen hulp kreeg.
Staat vaak toch ook gewoon in de verkoop voorwaarden dat de bezorger maar tot de deur/drempel levert? Dan had ze hulp moeten vragen aan vrienden/familie.
Maar ze is toch ook helemaal niet boos dat hij het niet naar binnen bracht? Juist niet volgens mij. Ze is boos om een seksistische opmerking en heeft zoals ik het lees niet ook nog eens de hulp nodig van zo’n seksistische man
Ik ken deze vrouw niet mega goed, weet wel dat ze veel irritatie oproept hier, maar een seksistische opmerking over je jurkje krijgen aan je eigen voordeur lijkt me ook gewoon best kut en onveilig?
Het ligt er zo dik bovenop dat S. Kli en J. Kli hun dochters famous willen maken. Overigens denk ik dat de meiden er zelf wel heel veel lol in hebben, en dat is belangrijk, maar toch irritant haha. ![]()
Story ervoor zei ze van wel maar dat spreekt ze daarna zelf tegen dus wat nou het probleem is idk. Opmerking over haar jurkje slaat nergens op natuurlijk.
Ze was wel boos dat ze geen hulp kreeg, maar dat zat in de story ervoor. Over een witte 50+ mannelijke bezorger die zich aan zijn opdracht hield (ik bezorg dit 200+ pakket tot aan de drempel)
Ik snap best dat ze ervan baalt dat ze het zelf binnen moet zetten, maar waarom zo uithalen naar die bezorger?
@JuneOsborne ooh deze story dus
Ja sorry maar als je weet dat er een 200kg pakket wordt bezorgd dan zorg je toch dat er even iemand bij je is om je te helpen tillen? Je man bijvoorbeeld?!
Ik krijg er altijd een beetje (boel) de kriebels van
Wat voegt het ‘50+ witte meneer’ stuk ook toe? Is in deze context toch niet relevant
Ik vind het al wel aso om bezorgdiensten pakketten van 200kg aan te doen.