Ja sorry maar als je weet dat er een 200kg pakket wordt bezorgd dan zorg je toch dat er even iemand bij je is om je te helpen tillen? Je man bijvoorbeeld?!
Ik krijg er altijd een beetje (boel) de kriebels van
Wat voegt het â50+ witte meneerâ stuk ook toe? Is in deze context toch niet relevant
Ik vind het al wel aso om bezorgdiensten pakketten van 200kg aan te doen.
Te zien aan de pallet is dit met een steekwagen voor de deur gezet!
Dit is niet de gewone pakketbezorger geweest hoor, DHL rijdt aparte routes voor zware pakketten zoals deze.
Ja ik snap dat er geen bezorger is geweest die een pakketje van 200kg op zân rug nam, maar ook dat pakket moet worden ingepakt door en langs allerlei punten om vervoerd te worden. De logistiek is megazwaar voor medewerkers, alles is gewoon net te zwaar en snel. Daarnaast, dit soort logistiek voor ultrazware pakketten is er natuurlijk voor bedrijven en niet voor consumenten die vervolgens en public klagen waarom die 200kg niet in de woonkamer wordt gezet. Laten we het alsjeblieft niet normaliseren om naast al onze Temu en Amazon bullshit ook nog eens tot loodzwaar samengestelde pakketten te laten bezorgen in onze huiskamer.
De jongste speelt ook in een film toch? Verder leuk dat ze er plezier in hebben maar ik zou als ouder toch overwegen om dit zonder filmpjes in bikini te doen.
Wit helemaal niets, maar voor iemand van 50 + lijkt het mij alleen maar logischer om niet met pakketten van 200 kilo te gaan sjouwen.
Er zal ook wel gewoon genoemd zijn in orderbevestiging dat het tĂłt de voordeur geleverd wordt.
Jij koopt nooit meubels dan?
Over het algemeen levert de woonwinkel waar je het koopt dan toch gewoon zelf, zetten ze het binnen neer en monteren ze het over het algemeen ook gewoon, dat gaat niet via DHL.
Oh in mijn ervaring is dat een beetje 50/50. Sommige bedrijven doen zelf het vervoer, maar genoeg besteden dat uit aan een transportbedrijf.
Die bezorger heeft ook gewoon gelijk. Is ook niet zijn probleem. Naast dat het zwaar is, heeft die man ook meer te bezorgen en waarschijnlijk weinig tijd.
@Bergson wie zijn s kli en j kli? ![]()
Maar een DHL of PostNL is geen transportbedrijf. Dat zijn pakketdiensten. Logisch dat hun bezorgers dan niet alles tot in de woonkamer (die misschien wel op een hogere verdieping zit) bezorgen. Die leveren alleen tot aan de voordeur. En terecht ook.
edit; leuk onderwerp voor een poll. Staat in het topic persoonlijke vraag! ![]()
De Klibanskyâs
DHL heeft gewoon vrachtwagens die pallets bezorgen. Die gaan niet mee met de bezorger die bol.com pakketjes bezorgt.
Ik vind dit echt een hele rare heuvel
Transportbedrijven hebben allemaal regels over maximale gewichten en afmetingen + wel of niet leveren tot aan de deur.
Volgens mij deed DHL eerst vooral transporten en pas toen iedereen en zân moeder onderbroeken en Chinese onzin in webshops ging bestellen is iedereen het met dat soort pakketjes gaan associeren. Omgekeerde wereld.
Ik vind nog steeds grote/zware dingen laten bezorgen logischer dan je H&M bestelling. Dat Room er vervolgens een menty B over heeft ligt niet aan de bezorger ![]()
Ik associeer DHL inderdaad ook met bol.com-pakketjes, maar zo te horen onterecht. Maar voor mij geen heuvel hoor!
Kunnen we een apart pakketbezorging en meubeltransport topic starten? En het hier gewoon weer over influencers hebben?