Stel je ff aan gaat nog geen 20 berichten hierover hahaha
Ben benieuwd hoeveel Noor Oostenveld heeft uitgegeven aan al die posters, bedrukte bekers en stickers voor de eerste verjaardag van haar zoontje ![]()
En het was al 3 uur stil. Dat zijn de mooiste ![]()
Wie???
Ik wist niet dat Vera zwanger was, maar ik wist wel dat ze echt fucking insufferable zou zijn als ze ooit zwanger zou raken. eugh
Ja een influencer die soort van Pinterest aesthetic is/wil zijn, heeft ook eigen journals en planners en had voorheen meer een fitaccount. Beter kan ik het niet omschrijven ![]()
Is dit haar werk? Of gewoon voor erbij?
Oh ja ik zie het en alles is zo net niet. ![]()
Kind vol in beeld ook.
![]()
Haha die Denise (iamtheknees) is toch ook wel behoorlijk afgezakt met haar content.
Weet niet of je het erg vind, maar je insta naam komt in beeld als je op de link klikt.
Oh thanks, had het nog “getest”, maar zelf krijg je dat dan niet te zien.
Laatste reel ging het iig over!
Hahhaha waar heb ik naar gekeken
Hahaha same, en het duurde en het duurde maar ![]()
Ze zijn weer terug! Onder de naam De Groene Makers
Mijn hemel??? Vind haar kringloopshow en vlogs wel echt leuk, is eigenlijk het enige dat ik op YT nog kijk maar op insta ga ik haar maar niet volgen ![]()
Ja wel haar werk inderdaad. Ze had/heeft ook een podcast
Hoe bedenkt hij het keer op keer weer. Vetheid klinkt ook nergens naar.
Vermoeiend lijkt me dat ook. Lig je op zondag rustig je koffietje in bed te drinken, springt bonjoerie over het bed, gillend: lets goooo
Ik zie haar weleens op TikTok live voorbij komen en dat is… vrij merkwaardige content.