Het influencertopic #25

Wat een interessantdoenerij idd

9 likes

Oh ik vind het nog best leuk eruit zien. Bekers laten bedrukken, posters etc helemaal in vergelijking met de standaard Nederlandse verjaardagen

Kind vol in beeld is sowieso verschrikkelijk

5 likes

Haha ik las dit als De Groene Makkers. Vind ik eigenlijk leuker

6 likes

Gemiste kans voor de rebrand van Groen Links-PvdA eigenlijk!

33 likes

Heb ze sowieso moeten opzoeken.
Ik kende Joseph kliblabla van naam wel
Maar dit ging kennelijk over zijn schoonzus en zijn broer louis, denk ik?

6 likes

100% dat zij een google search hebben aanstaan op hun naam en ik heb geen zin om met een screenshot op hun insta geplaatst te worden oid.

13 likes

Ik vind het zo gek dat iedereen zich gewoon omkleedt op camera, sta je je broek uit te doen en een nieuwe aan te trekken :rofl: vind het een raar gezicht

5 likes

Ik vond het een tijd terug best leuk om haar vlogs te kijken, dus op zich wil ik haar zwangerschap wel volgen, maar ik trek haar eigenlijk heel slecht. Lijkt ook wel of haar geslis nog erger geworden is.

2 likes

Unpopulair opinion hier denk ik, maar ik heb het boek van Anna gepreorderd. Oprecht benieuwd en ik vind haar wel een leuk mens.

14 likes

Ik ontdekte een aantal maanden geleden Vera Uru vond haar content wel grappig. Maar na een aantal maanden is het ook wel een vastzittende langspeelplaat. Nu reageert ze ook weer op een post van iemand en steeds dat geGerda…

26 likes

Zij had beter kunnen blijven werken en het influencen combineren

22 likes

Dit vind ik uiteindelijk bij de meeste influencers wel

51 likes

Zij ze niet laatste dat ze weer voor een baas ging werken? En dat ze spijt had van fulltime influencen?

6 likes

Ik vind Bethany Ciotola echt een van de mooiste vrouwen ooit, en hun huis is ook zooo mooi.

10 likes

Jaaa zij is zo prachtig he, dat haar ook. Ik vind haar ook leuk om te volgen qua content en persoonlijkheid

Ja het zal wel aan het algoritme liggen maar ik zie alleen maar filmpjes waarin ze klaagt over weinig views. En dat is gewoon mega saai

Ik vind het wel jammer want ik gun het haar wel

4 likes

Bedoel je niet die stewardess die ander werk ging doen en ook influencer is en dr moeder ook stewardess?

4 likes

Nee, die Vera benoemde dat ook laatst in een filmpje. Maar weet bij haar nooit wat serieus is en wat niet😅

5 likes

Nou ik vind haar dus ook leuk maar omdat alles in herhaling gaat ben ik afgehaakt.

4 likes

Dat heb ik heel erg met die Julia met die Belgische man. Hele tijd Gerda en haar kinderen toos teringboos noemen. Toch heeft ze wel veel humor en kan ik ook wel erg om haar lachen. Alleen worden die grapjes op een gegeven moment wel een beetje afgezaagd

15 likes