Het influencertopic #25

Jaa vond haar eerst ook leuk en nu ook soms nog wel maar inderdaad de hele tijd hetzelfde! Dan denk ik ja die grap kennen we nu wel

7 likes

Het verschil is volgens mij wel dat zij echt ‘gerda’s’ in de reacties heeft.

2 likes

Om mijn eigen vraag te beantwoorden, kasper volgt nog wel een plantenaccount van haar, maar ze volgen elkaar niet meer.

Ja dat heb ik ook met haar! Ik vind het vooral grappig als ik zelf een beetje chagrijnig ben, maar vind het ook wel heel negatief allemaal de hele tijd.

1 like

Ze heeft inmiddels haar coachingsaccount helemaal verwijderd. De oude planten en tekenaccount bestaan nog wel (maar al jaren geen post meer gehad). Ze heeft wel een heel nieuw account gemaakt die weer gaat over haar hardloopjourney. Haar website https://www.nickyvanhal.nl/ is nog wel online. Blikje beter website is ook offline, podcast staat nog wel online. Mijn theorie;
Relatie is uitgegaan, Nicky is zelf begonnen met de coachingspagina, maar toen kwam die operatie/darmsituatie en is ze de ziektewet ingegaan voor dat herstel, en tegenover je werkgever staat het natuurlijk niet chique dat je dan wel tijd hebt om je eigen coachingspagina te voorzien van content maar niet kan werken.
Maar goed de glans is er wel vanaf, dus voor mij gaat deze casus weer het archief van digitale teleurstellingen in tenzij er nog een of andere plottwist komt ooit.

13 likes

Denk dat je geblokkeerd bent, zelluf.bynicky op insta wordt wel geupdatet.

2 likes

Vind dat zij niet echt leuke content heeft, behalve klagen. Snap wel dat veel mensen haar niet leuk (meer) vinden om te volgen

5 likes

Oke plot twist. Vraag me af waarom ik geblokkeerd ben maar goed, ga er geen spionnenaccount voor aanmaken :upside_down_face:

5 likes

Misschien omdat je echt zieke tijdlijnen bijhoudt van influencers :joy:

48 likes

Ja oke goed punt

23 likes

Archief van digitale teleurstellingen :joy:

11 likes

Veggilaine die post een tiktok met ‘stel er komt een hanta virus lockdown, heeft iedereen eindelijk de tijd zuurdesembrood te leren bakken!! :heart_eyes: onze hobby’s van de vorige pandemie weer lekker oppakken!’

:weary::weary::weary: no thanks

Edit; ennnn ze heeft het verwijderd

18 likes

TikTok staat toch vol met zulke video’s vandaag, mensen die dansjes gaan oefenen en “de volgende pandemie sta ik vooraan om beroemd te worden hiermee!!”

7 likes

Op dit forum waren er ook mensen die het jammer vonden dat corona voorbij was want ze konden meer genieten van onder een dekentje thuis zitten als de rest van de wereld daar ook toe gedwongen werd. :slightly_smiling_face:

13 likes

Ja jezus als een grapje al niet meer kan

8 likes

O God ja. Zo sneu vond ik dat. Ook echt een beetje misgunnen van mensen die wél leven naar hoe ze willen/wat goed voor hun is. Als zei dat je het jammer vond dat iets niet kon doorgaan/sportschool dicht was/je iemand niet kon zien, je een reactie kreeg “onee echt heerlijk die lege agenda”.
Grow some balls dacht ik toen.

7 likes

ja en vera natuurlijk ook…

3 likes

Ja omg echt vibezzzz zwetend in een isolatiepak mensen verplegen!
Blij dat dat voorbij is.

20 likes

Niet klagen want wij applaudisseerden wel elke avond voor de zorg eh !!!

36 likes

Wow ik was dit heeeelemaal vergeten :joy: wat een tijd was dat

14 likes