Het influencertopic #25

Wederom, wow wat een ondraaglijke hitte :laughing:

Ja ik kan er ook slecht tegen (en zeik vaak over warm zomerweer in het klaag over het weer topic), geef mij maar vrieskou, maar voor max 27 graden in mijn huis (en dat is geen appartementje maar een normaal huis) zou ik direct tekenen.

6 likes

Ja ik klaag er ook niet over?? En ik heb ook geen airconditioning??

15 likes

Nouja het ging eerst over ‘het wordt echt wel 25 graden binnen’ tsja, dat lijkt mij heel prima te doen.

3 likes

Maar waaaaaaarom worden nieuwbouwhuizen dan niet gebouwd om beter om te gaan met hitte? Ik bedoel het is niet alsof we verwachten dat het koeler gaat worden de komende jaren. Wat een geldverspilling zeg damn.

35 likes

Tegenwoordig wel hoor! Mijne is dit jaar opgeleverd en de eisen waren heeeel streng. Wel projectbouw dus geen idee of dat voor Willemijns huis ook zo is. Maar toen het buiten 35 graden was tijdje terug, was het bij mij thuis in de woonkamer (op het zuiden, zonder zonwering alleen gordijn dicht) 22,5 graden. Airco raden ze ook heeeeel erg af!

Maargoed, hoop dat Willemijn fijn kan wonen in het huis. Het is ook niet mijn type huis, maar het is ook duidelijk niet goedkoop en blijf het bewonderingswaardig vinden wat je als niet eens zo hele grote influencer kan kopen.

5 likes

Dat worden ze wel, de huizen houden de warmte of de kou wel langer buiten, maar uiteindelijk warmt elk huis op in de zomer en koelt elk huis af in de winter.

Ons huis is uit 2023 en we hebben een warmtepomp met vloerkoeling en het kost ons veel minder energie om het huis te koelen, dan dat het aan energie kost om het huis in de winter te verwarmen. Dat verschil is natuurlijk vaak ook kleiner, in de zomer koelen we misschien 10 graden (van 31 naar 21) maar in de winter moet het vaak wel 20 graden verwarmen. Daarbij hebben we zonnepanelen die ongeveer evenveel opbrengen als dat de warmtepomp verbruikt, dus dat maakt het huis wel energiezuinig.

10 likes

Ja, of niet dus? Ik bedoel, mijn huis is anderhalf jaar geleden opgeleverd en bij mij wordt het dus wel een stuk warmer dan 22,5 graad, met zonwering. Het is nu al 23 graden binnen terwijl het hier de afgelopen dagen max 24 graden is geweest?

En dit zei ik als reactie op @poesch die impliceerde dat nieuwbouwwoningen zo gebouwd worden dat ze koel blijven. Ik vind 25 graden bij een paar mooie dagen best wel warm, zeker omdat het lang blijft hangen en je de warmte er niet goed uit krijgt. Het is prima te doen, maar ik zou verwachten dat nieuwe huizen gebouwd met o.a. toenemende hitte(golven) in het achterhoofd (zoals het huis van @kleinmeisje de hitte blijkbaar wel beter buiten houdt).

Maar goed ik ben ook sowieso genaaid met stadsverwarming ipv een warmtepomp (met vloerkoeling).

7 likes

Omg WHO CARES over jullie huizen, ga naar het huizentopic of ‘hoe warm het is in huis’ topic of hou je bek.

Praat hier over de lelijke huizen of tuinen van influencers

169 likes

maar echtttt we gaan @Lula nog missen :cry:

13 likes

Waar gaat Lula naartoe dan?

9 likes

En is daar wel airco?

44 likes

euhm geen idee maar niet meer hierheen iig

7 likes

Op reddit wordt gezegd dat de man van Rianne Meijer vrij fanatiek zionist is. Ik ben niet echt verbaasd maar lijkt me verschrikkelijk om met iemand getrouwd te zijn die zo denkt

8 likes

Er is ook zon chick op tiktok die binnen een maand ofzo getrouwd is met een amerikaanse miljonair en die gast zit op haar lives ook steeds te verkondigen dat hij pro israel is en zij zegt daar niks van. Echt tenenkrommend.

9 likes

Die blondie?

5 likes

Ik kan me zo slecht voorstellen dat je dan de camera zo quasi nonchalant tussen wat grassprietjes zet om jezelf en lover tijdens een ‘intiem onderonsje’ te filmen. Laat staan om dat dan later te gaan editen / ondertitelen / gezapig deuntje onder te plakken. Zoveel momenten om te bedenken dat dat geen goed idee is.

8 likes

Even opgezocht en is zij inderdaad!

12 likes

Haha

11 likes

‘Liefde van mn leven’. Meiddd doe even rustig.

7 likes

En dat iemand op eind moet zeggen: kan ie uit? Of dat lijk ik te (willen) liplezen op t eind van het filmpje.

3 likes