Maar vooral ook zo vaak?
Ik snap dat influencer zijn een beroep is (dat we daar als maatschappij een beroep van hebben gemaakt door onze collectieve obsessie met uiterlijk en spullen) maar dat je jezelf echt serieus genoeg neemt om zulke filmpjes te maken en die dan voorzien van quasipoëtische tekstjes online te gooien om als beloning gratis shapewear (en een leuke smak geld op je bankrekening) te ontvangen om dat vervolgens weer voor de spiegel te gaan showen terwijl je met een guitige blik op je gezicht aan jezelf staat te plukken en aaien.
Op zijn instagram staan/stonden ook veel gezellige foto’s van vakantie in Israël, dus het zou me niet verbazen. Dat zij met haar bereik ook 0 aandacht aan de kwestie besteedt irriteert me ook mateloos
Die kleurplaten van Porterenee…is dit een grap?
“wij zouden er ook heel blij mee zijn geweest” ![]()
Rianne komt zelf ook uit een Joodse familie. Nou zijn niet alle Joden zionisten natuurlijk. Maar als haar man dat wel is, dan kun je wel vermoeden dat ze waarschijnlijk niet erg op de hand is van de Palestijnen en dat ze er daarom geen aandacht aan besteed op haar kanaal
Ik vind dat sowieso al geen sympathieke man en de situatie is best bijzonder haha
Hahaha je hebt gelijk volgens mij ![]()
haha je hebt gelijk
Vind Wil de laatste periode ook niets bijzonders meer. Tien daarentegen die single op reis vertrekt en met iemand terugkomt, I’m ready for it! Wat een verschil met een aantal jaren geleden als ze in dat extreme spirituele gehocus-pocus zat
Zij is toch nooit bijzonder gweest? Was gewoon de moeke onder beautybloggers die dan haar vriending erbij trok om interessanter over te komen.
Wow ik kijk hierdoor voor het eerst in tijden op de insta van Tien en dat is echt een reclame voor je man verlaten zeg, die vrouw straalt helemaal.
Een Zionist is iemand die streeft naar een onafhankelijke Joodse staat, niet iemand die per definitie alle Palestijnen wil uitmoorden. Het begrip wordt vaak verkeerd gebruikt jammer genoeg.
Ugh nee
Wat dan volgens jou?
Nee we gaan hier in het influencertopic niet zo’n discussie voeren pls
Maar waar zou die staat dan moeten zijn? Want ik heb nog nooit gehoord van een onafhankelijke Joodse staat midden in de woestijn of in Siberië oid (excuse my topo, ik bedoel dus ergens waar echt niet al mensen wonen)
Tja het zou ideaal zijn als mensen samen in vrede zouden kunnen leven…
Maar laten we nu inderdaad maar ontopic gaan.
Zionisten willen een eigen land, en ze willen dat land in het gebied dat nu Israël heet. Dus het is niet zo dat ze ok zijn met ergens een random gebied (dat bestaat ook niet denk ik?)
Het gebied heet Palestina
Influencertopic is niet helemaal de plek voor deze discussie alsjeblieft…