Het influencertopic #25

Iedereen die post in het herfsttopic zodra het 1x 20 graden is.

19 likes

Excuuuuuss :smiling_face_with_tear:!!!

6 likes

helemaal overstuur als het weer in de weerapp een hoog cijfer krijgt en het nieuws bericht dat het mooi weer wordt

8 likes

Ik baal nog steeds van het moment dat de isolatiepakken eindelijk uit mochten en dat ik toen 2 dagen later weer dat pak aan moest omdat er een schurftuitbraak was. Klein leed maar toch.

5 likes

Deze mensen herinneren zich alleen de eerste 3 weken van lockdown 1 toen het mooi weer was en thuiswerken nog leuk en klappen voor de zorg met zn allen

9 likes

Wauw, de post van Charlotteandeweg verbaast me al heel erg, volgens mij is zij best wel ongelukkig tav die hele emigratie naar AustraliĂ«, maar die comments eronder verbazen me eigenlijk nog meer??? Waaarom is het zo normaal (en bijna iets om trots op te zijn) dat de man met wie je een kind hebt je zĂł niet waardeert? Die opmerking van dat ontbijt in de kraamweek is ook zo’n red flag

Ja Moederdag is commercieel bla bla, maar het gaat ook niet om het krijgen van cadeaus? Wat is nou even een ontbijtje maken of een kaartje schrijven? Hekel het echt dat zoveel vrouwen met zo weinig genoegen nemen ‘want hij snapt dat niet’ :triumph::triumph:

15 likes

Wow! Heb inderdaad ook het idee steeds dat ze niet echt op haar plek zit daar. Is ook niet niks natuurlijk.

6 likes

Wat zeggen die comments dan? Wel heftig om dat zo online te zetten.

de vent van een vriendin van mij was ook de eerste Moederdag vergeten. Het is zo’n oelewapper dat ik eruit flapte “verbaast me niks” en toen zei zij “mij ook niet” :sob::sob::sob: girl come onnnnn

21 likes

Ja dat begrijp ik goed, aangezien je je draai moet vinden en je wereld ĂŒberhaupt klein(er) wordt doordat je naar de andere kant van de wereld verhuist. Maar dan ook nog met een man waarover zij vaker deelt dat hij haar er redelijk alleen in laat staan :smiling_face_with_tear:

@Kauai Nou er heerst verdeeldheid in de comments. Enerzijds een en al herkenning (‘ik koop tegenwoordig zelf een cadeautje, dan is het tenminste ook geen huishoudelijk cadeau maar echt iets voor mij hi hi’ ‘ik heb het opgegeven’ ‘ik krijg ook al 3 jaar niks op Moederdag’) maar ook mensen die schrijven dat dit echt een red flag is en dat het hopelijk haar ex-man is in plaats van haar man

7 likes

Natuurlijk echt niet leuk als je partner dat vergeet en zou ik ook niet blij mee zijn, maar mensen die meteen om een :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post:scheiding :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post: roepen vind ik ook wat hysterisch.

12 likes

Maar waarom post je dit in hemelsnaam online ipv dit te bespreken met je man? Lekker passief agressief zo. Bizar als hij dit zo leest op haar account. Sowieso die vrouwen die grapjes maken over hun vent die niks kan/doet, je bent toch een team? Wat voor relatie heb je als je elkaar zo en public afvalt ipv je behoeften en frustraties communiceert.

51 likes

Ja zij is voor die lamlul naar AustraliĂ« verhuisd waar ze aan haar content te zien echt helemaal niet blij mee is. Komt vaak verdrietig/eenzaam over. Heb je ook nog zo’n flapdrol van een man
Ga scheiden meid en ga je beste leven levenđŸ©”

6 likes

Nou vind die opmerking ja je hebt in de kraamweek al ontbijt op bed gehad wel echt bizar gevoelloos en :triangular_flag_on_post:-waardig. Dat lijkt me wel het minste dat je als partner kan regelen in de kraamweek nadat iemand 9 maanden lang jouw kind heeft gedragen en er net van is bevallen. Wat een slappe zak joh.

72 likes

Nou maar echt! Ik vind dat er over het algemeen te snel geroepen wordt dat iets een red flag is of dat er gescheiden moet worden, maar deze man is gewoon een klaphark die zn partner niet lijkt te waarderen. Dat vind ik wel echt een enorme red flag. Beetje waardering is toch wel het minste wat je mag verwachten in een relatie.

12 likes

Ben zelf bijna 10 jaar met een vent geweest die regelmatig mijn verjaardag vergat, terwijl het voor mij wel een belangrijk moment is door persoonlijke omstandigheden. De laatste keer heb ik er vlak na mijn verjaardag er een punt achter gezet. Enige waar ik nu spijt van heb is dat ik niet eerder ben weggegaan. Echt helemaal klaar mee om constant teleurgesteld te worden door iemand die vooral met zichzelf bezig is. Leef mijn beste leven als single. Kan het meer vrouwen aanraden.

75 likes

Ik zou echt 100 keer liever alleen zijn dan met zo’n man die geen poot uitsteekt en totaal niet attent is. Relaties zijn overrated. (Heb zelf wel een fijne relatie, overigens :sweat_smile:)

44 likes

Hallo en ze verhuisd voor hem naar de andere kant van de wereld, letterlijk. Dan mag je je met dit soort dagen haar wel even éxtra in het zonnetje zetten.

Overigens heb ik het idee dat “hihihi mijn man doet en kan niks” vaaaaak op TikTok etc wordt gedeeld voor een beetje likes en reacties.

11 likes

Helemaal met je eens dat dit ĂŒberhaupt niet op social media thuishoort hoor, maar volgens mij is nu het punt zelfs dat zij dat omtrent Moederdag aan haar partner aangaf en toen nog een treurigere reactie terugkreeg (‘je hebt je hele kraamweek al ontbijt op bed gekregen’)? Tot zover één team en het bespreken van zaken waar je tegenaan loopt binnen je relatie

3 likes

Ik vind haar sowieso echt moeilijk om te volgen omdat ze het constant heeft over haar oude lichaam weer terugkrijgen en afvallen terwijl ze er echt meer dan prima uitziet. Echt 2005 vibes krijg ik van haar

9 likes

Ragebait/engagement

8 likes