Hij had gewoon naar Gio moeten kijken, die heeft voor moederdag een mega grote foto van Lynn voor IN DE KEUKEN gegeven
![]()
Staat ze nou met een strijkplank op die foto?
Ik vond het een lief idee .
Tot ik die strijkplank zag.
Hoe kun je instemmen met dit concept voor een shoot ![]()
Mss extra betaald voor product placement. Zwangerschapsshoot gesponsord door de nieuwe stoomijzersensatie.
Hahaha ja maar dan shop je die er toch ff uit als je er zo’n grote afdruk van laat maken ![]()
Tjeempie.
Hahaha same! Maarrrr ze heeft ingestemd met die rare strijkplankzwangerschapsshoot (denk ik) en het feit dat hij haar levensgroot in de keuken hangt is op zich wel lief.
Ik zou er zelf echt niet op zitten te wachten haha, maar beter dit dan die hork in australië.
Is zij gestopt met tiktok? Zie haar nooit meer voorbij komen.
Ik zou er ècht niet op zitten te wachten om elke dag naar mezelf te kijken in mijn eigen huis. Net zoiets als mensen die een foto van alleen zichzelf als achtergrond op hun telefoon doen
Dit snap ik ook echt niet
Pff ja ik heb dat ook, ik heb haar een paar maanden na de geboorte van haar zoon ontvolgd omdat ik niet meer wilde zien hoe ze daar zo mee bezig was en ook hmm hoe leg ik het uit, nouja het willen creëren van ‘een realistisch beeld’ (omdat ze zich bedonderd voelt dat ze niet wist hoe kut ‘t soms zou zijn) maar tegelijkertijd dus wel in ‘t perfecte plaatje willen passen. Zelfde met daily dutchy oid trouwens. Ik voel me ook meteen rot als ik het zeg want zij is ook open over haar mentale struggles maar ik kan er niet naar kijken. Doe ik dus ook niet meer
maar soms komen ze langs.
Jamie Vaes is nu helemaal into sport en “gezond” leven laten zien ofzo?
Ik vind het echt gestoord overkomen, ze ziet er overduidelijk ongezond uit en neemt 3409824 supplementen per dag. Ik erger me kapot aan alle influencers die deze debiele sport en dieetcultuur promoten.
(En ja blabla dislaimer sommige mensen zijn nou eenmaal dun en laten we elkaar niet beoordelen op elkaars lichaam maar wtf deze trend is toch niet normaal)
Nee ik ook niet zeg! Maar ik zou niet eens zo’n shoot doen tbh. En iets zegt me dat die vriendin van Gio dat helemaal niet denkt en er best wel op zit te wachten haha
“Je hebt de hele kraamweek al ontbijt op bed gehad” zou voor mij echt reden zijn om te scheiden. Heeft hij zijn tanden nog na die uitspraak?
Ik vraag me dan ook altijd af of dit horkerige gedrag pas na langere tijd boven water komt of dat hij altijd al zo was. Je hoort wel vaker dat dit pas na de “verliefdheidsfase” komt en je al samenwoont/getrouwd bent of aamen een kind hebt. Dan is het zoveel lastiger.
Meestal het eerste, alleen vaak kunnen mensen dat door hun roze bril niet zien en worden sommige dingen ook pas later echt een issue.
Zie dat nu ook bij vriendinnen, die klagen dan over gedrag wat er eigenlijk altijd al was, maar nu met een drukker leven met kinderen etc pas echt goed merkbaar is.
Ik ben uiteindelijk gescheiden na 17 jaar mede hierdoor. Mijn ogen gingen eindelijk open. Mijn ex-partner zei vorige moederdag ‘natuurlijk ben je een goede moeder en verdien je dat, maar moet IK dat regelen dan??’
Eh nee dat regelen mijn kinderen van 5 en 2 gewoon zelf joh. Die stappen zo op de fiets naar de supermarkt en halen zelf een cadeautje.
Een vriendin was zo woest dat ze me kwam verrassen met lekker eten, voor de kinderen en mij.
Ben deze moederdag 1000000x gelukkiger.
Edit: en single zijn is zo erg nog niet
was als de dood dat ik het niet alleen met 2 kindjes zou redden, maar we redden ons prima (en geen co-ouderschap). Natuurlijk is het soms zwaar, maar de constante stress is goooooone.
Alleen het vervelende nu is dat ik bij iedere man een soort walging ervaar. Hopelijk trekt dat nog weg
. Zag net in de Jumbo allemaal mannen een bos bloemen halen en daar voelde ik echt boosheid bij
. Waarom is dat het beste wat je kunt bedenken? Ik weet dat dit boze waarschijnlijk bij mij ligt, maar voor nu sta ik volledig achter mijn mening over mannen hahhaha
Totally offtopic, maar ging net een facial doen en daar was er man die een bon van €150 kocht voor moederdag en toen dacht ik yes goedzo!