Het influencertopic #25

waarschijnlijk niet! en gelukkig maar want je neemt eindelijk geen genoegen meer met het bare minimum

12 likes

Dat vind ik ook weer een beetje overdreven jumbo en ah hebben toch best goede bloemen

39 likes

Dit en weet jij veel wat hij er nog bij heeft gekocht.

Ik heb net een hele mooie bos gekregen van de bloemist, maar vind dat eigenlijk zonde van het geld :grimacing:

4 likes

Veel van die grotere (moederdag) boeketten zijn bij de supermarkt ook al €20 :grimacing:

4 likes

Jezus het gaat toch om de gedachte en niet om de waarde?

54 likes

Nou dit, vind het ook achterlijk om het in geld uit te drukken

8 likes

Gaat mij persoonlijk ook niet om de waarde, meer om de moeite.

Edit: al vind ik het ook niet erg als een man meer uitgeeft aan zijn vrouw. Want je hebt (mogelijk) een fucking bevalling doorstaan (of meerdere) en moederdag vieren doe je in principe 1x per jaar terwijl ik van mening ben (en blijf) dat vrouwen de wereld dragen (en creĂ«eren dus). Daar mag best waarde aan hangen. Dan heb ik liever iets moois of persoonlijks waar moeite in gestopt is dan een bos bloemen die (door sommige mannen) een dag van tevoren ‘nog even snel gekocht is’ en binnen 7 dagen gone is, maar is mijn mening. Dan liever een knutselwerk of een mooi waardevol cadeau dat hij samen met de kinderen heeft uitgezocht.

25 likes

Aan mijn bankrekening te zien krijg ik morgen ook bloemen van de AH, niet eens een boeket maar tulpen want volgens mijn dochter vindt mama die het mooist! (Klopt ook nog)
Ik krijg daarnaast ook nog iets anders kleins. Het is voor mij meer de moeite doen en het goede voorbeeld geven aan de kinderen. Ik hoef geen standbeeld omdat ik besloten heb me voor te planten :upside_down_face:

36 likes

You dropped this: :crown:

24 likes

Ik bedoel meer walging van mannen in het algemeen :star_struck: en bare minimum sloeg op haar ex

7 likes

Fijne Moederdag morgen :heart:!

Enne iedere vrouw verdient een standbeeld! Haha

4 likes

Jullie snappen (en lezen) toch ook wel dat @JustInCase na 17 jaar bullshit gewoon even helemaal klaar is met mannen en eindelijk inziet dat zij meer verdient. Dit gaat niet om een bos bloemen van de AH maar de overwinning van het opnieuw vinden van zelfrespect en zien dat elke vrouw de wereld verdient. Want laten we eerlijk zijn, wij houden de hele bende overeind en zijn geleerd met het minimale ‘tevreden’ te zijn.

104 likes

Na 6 jaar kan ik zeggen: nee :laughing: maar misschien geldt dat voor jou niet en verandert dat bij mij ook nog wel haha

17 likes

K snap je wel hoor, ik zou daar ook niet blij mee zijn. Wil gewoon hele goede chocolade en hopelijk krijg ik die morgen ook :laughing:

5 likes

Het gaat idd niet om de waarde; een bloemetje van de ah is wel best inspiratieloos toch (al vind ik die van de jumbo best leuk en koop ze vaker voor mezelf).

De bon van €150 uit m’n vorige bericht is natuurlijk ook niet voor iedereen te betalen, laten we eerlijk zijn. Maar de moeite (hij vroeg bijv ook hoeveel de langste facial kostte en deed dat bedrag), kan je ook met een klein/goedkoper gebaar doen.

10 likes

Je betaalt mee aan je cadeau?

7 likes

Gezare

5 likes

Wij hebben alle financiën samen, dus ja :slight_smile:

4 likes

Nou nee? Misschien op het forum maar ik ben niet tevreden met het minimale, krijg ook niet het minimale, hou niet de hele bende overeind in mijn eentje en heb al 12+ een fijne relatie. Dus nee voor mij geen populistische tiktok zinnetjes :crown::crown::crown: en ik walg niet van mannen.

33 likes

Uw bericht is gemarkeerd door de gemeenschap en is tijdelijk verborgen.

8 likes