Het influencertopic #25

Ja kunnen nu wel allemaal gaan benoemen wat eigen mannen etc doen (en good for you want zo hoort het ook mijns inziens want je bouwt samen een leven op, dat moet niet op elke cent nagerekend te worden), maar dat heeft toch geen hol met bare minimum te maken.

Ik vind mannen die wel dure cadeaus kopen, verder geen vinger uitsteken en hun lul te pas en te onpas in voorbijgangers steken ook kut hoor haha.

43 likes

Ik denk/hoop dat het gemiddelde hier dit heeft!

5 likes

Context is zooo belangrijk. Iemand die voor je verjaardag een duur cadeau haalt maar verder geen hol doet, is zeker niet beter bezig dan een man die het hele jaar door een 50/50-partner is en weleens een supermarktbloemetje voor je meeneemt (wat sommige mensen hier verschrikkelijk vinden). Ik koop ook weleens een goedkoop bloemetje voor mijn man. Vind hij leuk. En dat is gewoon iets erbij, niet hƩt cadeau van het jaar.

7 likes

Net als dat weten dat je partner een supermarktbloemetje vreselijk vindt, of rozen vindt stinken, of andere voorkeuren/ voorliefdes heeft ook gewoon bare minimum is. Het gaat gewoon niet om dat bloemetje haha, snap gewoon niet zo goed hoe dat moeilijk is om te begrijpen/ erin te lezen.

25 likes

Ja, precies! Het gaat zeker niet om het bloemetje of een ander goedkoop cadeau. Daar mag je afhankelijk van de situatie echt wel blij mee zijn zonder dat je ā€˜blij bent met het bare minimum’. En genoeg gevallen waarin dat wel echt een kutcadeau is.

1 like

Wij doen helemaal niks aan Moederdag haha, het boeit mij ook helemaal niet. Kinderen hadden wel op school wat gemaakt, dat hadden ze meteen gegeven, niet speciaal vandaag.

10 likes

Misschien kunnen we het erop houden dat iedereen zijn moederdag op zijn eigen manier invult en dat je van een ander nooit het volledige verhaal kent of snapt? Ja sommige mannen zijn echt walgelijke lullen dat weet ik als geen ander maar met oordelen naar een vrouw over dat ze akkoord zou gaan met the bare minimum komt niemand veel verder en je man verlaten als je samen kinderen hebt is ook niet een beslissing die je zomaar even neemt.
Met de influencer en haar post die aanleiding is voor bovenstaande posts heb ik echt te doen, en ik snap eigenlijk ook wel dat ze dit post want het klinkt/ziet eruit als een soort noodkreet van een vrouw die vastzit in een hele moeilijke situatie (ook nog eens geĆÆsoleerd in het buitenland begrijp ik) en daar echt niet 123 uit kan stappen. Echt heel verdrietig.

76 likes

Nou dit ja. Goed verwoord. En volgende onderwerp.

10 likes

Bloedserieuze vraag: Wel getrouwd in (beperkte) gemeenschap van goederen?

6 likes

Samenlevingscontract met voorwaarden mbt het o.a het huis en een testament etc.

5 likes

Okeeeeee zullen we kappen met deze moederdag klaagzang in dit topic?

19 likes

Het was al 8 uur gestopt toch? Haha

9 likes

Kut je hebt gelijk :joy:

6 likes

Ja sorry hiervoor, ik dacht dat zij samen content maakten. Ben het er helemaal mee eens dat het is weggehaald.

2 likes

Ik zie een tiktok van Mascha over de vraag ā€œga je nog om met ā€¦ā€. En dan weer een comment dat iemand toch erg benieuwd is wat er nou met Cynthia is gebeurd #sorrynotsorry :joy::joy:

4 likes

Stel je voor dat mensen je nog steeds zouden vragen waarom je in havo 3 ruzie had met EmiliešŸ˜‚

26 likes

Nog meer mensen die mail van Plukkers gehad? Vanuit die merel en Ruud eerst een mail en daarna van de overgebleven mannen een mail met dat die twee het mail bestand ten onrechte hebben gebruikt. Dit is echt de juice die bij m’n granny life hoort haha. Ben eigenlijk heel benieuwd wat hier meer gaande is. Vond groene muts eerst altijd leuk om te volgen maar ze wordt in mijn ogen wel minder sympathiek.

32 likes

Volgens mij is zij geen gemakkelijke :joy:. Maar wat staat er in de mail dan?

11 likes

Weer een gore ad van vera waarin ze aan haar gedragen onderbroek ruikt :exploding_head:

11 likes

Ik heb de eerste mail niet gehad. Vandaag wel deze vanuit Plukkers. Ik word hier ook heel nieuwsgierig van. :joy:

14 likes