Het influencertopic #25

Ja oké die vent is een eikel, maar om hem nou zo groot met foto op het forum te zetten is niet oke. Hij is geen bekend publiek persoon.

Ik kan me trouwens nog best voorstellen dat je moederdag kan vergeten, maar dat zij dan in tranen aangeeft dat ze teleurgesteld is en vervolgens nog met die kutopmerking over die kraamweek moet dealen is echt te erg. Hoop voor haar dat hij haar dit jaar beter behandeld.

30 likes

Dit is echt niet nodig.

18 likes

Dat is toch ook het punt? Ik herken mij ook totaal niet in die verhalen, maar ik zie het echt bizar veel om me heen dat mensen echt settelen of lange tijd samen zijn geweest met iemand en echt raar gedrag hebben geaccepteerd/ accepteren. Beetje van die VI mannen. En dat vaak generatie op generatie. Als iemand dat dan ook gewoon eindelijk niet meer pikt en er wat aan doet ipv enkel klagen vind ik dat wel bewonderenswaardig. Snap ook wel dat je even van mannen walgt als je met zo een kneus bent geweest. Ik vind mijne ook heel leuk en heb ook een heel fijne relatie, maar moet toch ook wel regelmatig zuchten van de sneuheid om me heen. Of dat nou op het forum is, het nieuws, of een matig exemplaar dat ik op straat tegen kom. En ja ja ‘not all men’ :nauseated_face: , maar is toch ook gewoon een gegeven dat er gewoon een groot deel onnodig kneus is door hoe onze maatschappij is ingericht.

Edit: ik ken trouwens heel die vrouw niet van die TikTok, maar jullie beseffen wel dat dit haar doel is hè? Gewoon ragebait. Dit zet je toch niet zo op je account? Vind ik mss nog een grotere reden om te scheiden dan een heel lullige domme opmerking over ontbijt op bed.

33 likes

Ja zeker snap ik dat en mijn reacties gaan ook absoluut niet over @JustInCase

Maar reageerde zelf op deze reacties:

Walging van mannen in het algemeen

Wij houden de hele bende bij elkaar en zijn geleerd tevreden te zijn met het minimale.

Nee dus

13 likes

Wat een gezeik zeg allemaal.
Ik heb net een zelfgemaakt ontbijtje in bed gekregen en een aantal mooie knutselwerkjes.

Niks geen bonnen van 150 euro, maar wel een partner die een nieuw dak betaald (:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:) voor ONS huis (50/50) omdat hij meer werkt en ik meer voor de kinderen zorg.

Dat is toch gewoon waar het om gaat?
Niet om een stom kadootje op een opgelegde dag maar in de waardering die je samen naar elkaar hebt voor de dingen die je samen!!! Doet. :smiling_face_with_tear:

En nee als hij thuis is van zijn werk zit ie ook niet op zijn reet en laat hij mij in t weekend uitslapen en neemt de kinderen mee naar beneden zodat ik rust heb om te slapen.

Ik vind dit alles veel en veel belangrijker dan een bon van 120 euro of whatever.

Edit ; en mijn ontbijtje werd ook nog half opgegeten door mijn zoontje :crazy_face: zo gaat het nou eenmaal :upside_down_face:

19 likes

Het ging er toch juist om dat er veel mannen zijn die niet eens het bare minimum doen? Niet eens om dat cadeautje. Ken er maar zat hoor die geen hand uitsteken en gemoederd willen worden.

6 likes

Ja kunnen nu wel allemaal gaan benoemen wat eigen mannen etc doen (en good for you want zo hoort het ook mijns inziens want je bouwt samen een leven op, dat moet niet op elke cent nagerekend te worden), maar dat heeft toch geen hol met bare minimum te maken.

Ik vind mannen die wel dure cadeaus kopen, verder geen vinger uitsteken en hun lul te pas en te onpas in voorbijgangers steken ook kut hoor haha.

43 likes

Ik denk/hoop dat het gemiddelde hier dit heeft!

5 likes

Context is zooo belangrijk. Iemand die voor je verjaardag een duur cadeau haalt maar verder geen hol doet, is zeker niet beter bezig dan een man die het hele jaar door een 50/50-partner is en weleens een supermarktbloemetje voor je meeneemt (wat sommige mensen hier verschrikkelijk vinden). Ik koop ook weleens een goedkoop bloemetje voor mijn man. Vind hij leuk. En dat is gewoon iets erbij, niet hét cadeau van het jaar.

7 likes

Net als dat weten dat je partner een supermarktbloemetje vreselijk vindt, of rozen vindt stinken, of andere voorkeuren/ voorliefdes heeft ook gewoon bare minimum is. Het gaat gewoon niet om dat bloemetje haha, snap gewoon niet zo goed hoe dat moeilijk is om te begrijpen/ erin te lezen.

25 likes

Ja, precies! Het gaat zeker niet om het bloemetje of een ander goedkoop cadeau. Daar mag je afhankelijk van de situatie echt wel blij mee zijn zonder dat je ‘blij bent met het bare minimum’. En genoeg gevallen waarin dat wel echt een kutcadeau is.

1 like

Wij doen helemaal niks aan Moederdag haha, het boeit mij ook helemaal niet. Kinderen hadden wel op school wat gemaakt, dat hadden ze meteen gegeven, niet speciaal vandaag.

10 likes

Misschien kunnen we het erop houden dat iedereen zijn moederdag op zijn eigen manier invult en dat je van een ander nooit het volledige verhaal kent of snapt? Ja sommige mannen zijn echt walgelijke lullen dat weet ik als geen ander maar met oordelen naar een vrouw over dat ze akkoord zou gaan met the bare minimum komt niemand veel verder en je man verlaten als je samen kinderen hebt is ook niet een beslissing die je zomaar even neemt.
Met de influencer en haar post die aanleiding is voor bovenstaande posts heb ik echt te doen, en ik snap eigenlijk ook wel dat ze dit post want het klinkt/ziet eruit als een soort noodkreet van een vrouw die vastzit in een hele moeilijke situatie (ook nog eens geïsoleerd in het buitenland begrijp ik) en daar echt niet 123 uit kan stappen. Echt heel verdrietig.

76 likes

Nou dit ja. Goed verwoord. En volgende onderwerp.

10 likes

Bloedserieuze vraag: Wel getrouwd in (beperkte) gemeenschap van goederen?

6 likes

Samenlevingscontract met voorwaarden mbt het o.a het huis en een testament etc.

5 likes

Okeeeeee zullen we kappen met deze moederdag klaagzang in dit topic?

19 likes

Het was al 8 uur gestopt toch? Haha

9 likes

Kut je hebt gelijk :joy:

6 likes

Ja sorry hiervoor, ik dacht dat zij samen content maakten. Ben het er helemaal mee eens dat het is weggehaald.

2 likes