Ik zie een tiktok van Mascha over de vraag “ga je nog om met …”. En dan weer een comment dat iemand toch erg benieuwd is wat er nou met Cynthia is gebeurd #sorrynotsorry ![]()
![]()
Stel je voor dat mensen je nog steeds zouden vragen waarom je in havo 3 ruzie had met Emilie😂
Nog meer mensen die mail van Plukkers gehad? Vanuit die merel en Ruud eerst een mail en daarna van de overgebleven mannen een mail met dat die twee het mail bestand ten onrechte hebben gebruikt. Dit is echt de juice die bij m’n granny life hoort haha. Ben eigenlijk heel benieuwd wat hier meer gaande is. Vond groene muts eerst altijd leuk om te volgen maar ze wordt in mijn ogen wel minder sympathiek.
Volgens mij is zij geen gemakkelijke
. Maar wat staat er in de mail dan?
Weer een gore ad van vera waarin ze aan haar gedragen onderbroek ruikt ![]()
Ik heb de eerste mail niet gehad. Vandaag wel deze vanuit Plukkers. Ik word hier ook heel nieuwsgierig van. ![]()
Je vergeet het boeren en krabben aan kruis…
In dezelfde video.
Lijkt wel of ze zo oncharmant mogelijk doet. Lekker provocerend weer. Lijkt me geen goede reclame voor t merk eigenlijk.
Ja maar ze doorbreekt wel taboes hè!!!
Ik vond het onsmakelijk en ik kon er niet naar kijken. Een beetje provocerend kan alsnog aantrekkelijk zijn maar ik kan mij niet voorstellen dat dit juist een positief effect heeft op het product.
Ik las ook iets op hun eigen insta dat ze ernaar uit keken om niet meer te hoeven overleggen en gewoon meteen nieuwe acties of ideeën kunnen uitvoeren. Vond dat ook een beetje verwijtend en raar. Natuurlijk moet je in een bedrijf met meerdere mensen overleggen voordat je wat doet? Maar ze komt heel vaak over alsof ze alles beter weet en de rest fout zit. Vind het ook heel fascinerend en een raar verhaal.
Ze had overigens ook meerdere fouten gemaakt dit seizoen toch? Veel te veel dahlia’s ingekocht en dat gedoe met een andere leverancier. Ben dan ook meteen nieuwsgierig of dat ook allemaal zonder overleg gegaan is.
Dit houdt mijn granny life ook bezig ja haha
Vraag me trouwens af of die mail van ze AVG technisch of zakelijk gezien mag. Denk het niet namelijk
Oef, wat lelijk. Een mailbestand onrechtmatig gebruiken om de klanten af te pakken voor je eigen bedrijf. Niet chic.
Nee want ze heeft geen goedkeuring van de ontvanger, die heeft alleen plukkers. Is denk ik ook een datalek want hoezo hebben zij die e-mailadressen (nog)?
Zouden ze het niet nog net verstuurd hebben voordat ze daar weggegaan zijn? Als ze het klantenbestand serieus mee hebben genomen zou dat wel heeeel slecht zijn.
Ben benieuwd hoeveel mensen die geabonneerd zijn op Plukkers ook opeens mailtjes van het nieuwe bedrijf gaan krijgen.
Ik ga af op wat in die mail van plukkers staat en daar staat dat het gebruik van de gegevens zonder medeweten of goedkeuring is geweest, dus het lijkt er wel sterk op dat ze die mailadressen hebben “meegenomen”. Best kut als je zo met persoonsgegevens omgaat.
Nee die mail van Merel en Ruud is van 3 mei. Die mailinglijst hebben ze dus sowieso meegenomen.
Wauw. Dat is heeeel sketchy.
Nee joh op deze manier kan/wil je je toch juist niet met haar identificeren. Het maakt juist nog meer de associatie met schimmelinfectie = vies dus het is ook juist niet taboe doorbrekend. Dus stoer dat ze het probeert maar ik vind het geen geslaagde ad
Nou, ik wilde niks zeggen eerder, maar ze doet wel haar best om zichzelf zo goor mogelijk neer te zetten altijd hè?
Ik kijk daarom echt niet meer graag naar haar.
Ik herken me eerlijk gezegd ook helemaal niet in dat schimmelige/stinkerige/whatever ze altijd allemaal heeft. (En dat had ze óók allemaal al voor haar zwangerschap). Eh nee Vera, niet iedereen heeft dat heel de tijd, don’t flaunt it.
Ragebait? Schijnt goed te werken.
Ik snap alleen niet waarom je je daarvoor leent.