Is dit nodig? ![]()
Ik ben nu al bang voor de ranzige baby verhalen posts
Oja dit gaat natuurlijk alleen nog maar erger worden.
Het kleurgebruik in de omgeving helpt ook niet echt mee hè ![]()
100% dat zij foto’s van poepluiers gaat posten onder het mom “Rauw en écht moederschap”.
De aambeien zullen ook nog wel volgen. Incl shot dat het er liefkozend opgesmeerd wordt.
Door klamme Jef
Neeeee ![]()
Ik wil geen closeup van babyspuug
Ik ben alleen maar blij dat het niet op die metallic groene bank is
Holy.
Ik vraag me dan af of ze echt (zo veel) last heeft van vaginale schimmel en dan zelf het merk contacteert. Is niet echt content die je bij veel andere influencers ziet.
Denk eerder dat de rest het weigert, niet een leuke associatie om te hebben.
Ik heb Vera al een tijdje geblokkeerd omdat ik haar gewoon ranzig vind en dit bevestigt het alleen maar.
Ik vind dit zo een naar bericht.
Oké……
Die advertentie vind ik ook niet smakelijk maar dit is gewoon echt heel gemeen en ook iets waar iemand niet perse iets aan kan doen.
Je kan het ook niet plaatsen. Of de advertentie een stuk stijlvoller aanpakken.
ik snap eigenlijk niet waarom dit duimpjes krijgt terwijl iedereen al wel wekenlang lacht om ‘klamme jeffrey’
Vind echt iedereen hier fucking onvriendelijk over twee personen die je niet persoonlijk kent. En @Monster echt doe even normaal zeg. Kleutergedrag dit.
Ik haal deze post nog maar eens aan. In dit kader dan niet eens zozeer TMI maar eerlijk en taboedoorbrekend zijn hoeft niet gepaard te gaan met jezelf express zo ranzig en oncharmant mogelijk neerzetten.
Even wat anders… Ik wil even de vlogs van Sanne Savelsbergh tippen. Ze kijken lekker weg. Vind het een leuke meid en gun haar meer views.