Ik vind dit zo een naar bericht.
OkĂ©âŠâŠ
Die advertentie vind ik ook niet smakelijk maar dit is gewoon echt heel gemeen en ook iets waar iemand niet perse iets aan kan doen.
Je kan het ook niet plaatsen. Of de advertentie een stuk stijlvoller aanpakken.
ik snap eigenlijk niet waarom dit duimpjes krijgt terwijl iedereen al wel wekenlang lacht om âklamme jeffreyâ
Vind echt iedereen hier fucking onvriendelijk over twee personen die je niet persoonlijk kent. En @Monster echt doe even normaal zeg. Kleutergedrag dit.
Ik haal deze post nog maar eens aan. In dit kader dan niet eens zozeer TMI maar eerlijk en taboedoorbrekend zijn hoeft niet gepaard te gaan met jezelf express zo ranzig en oncharmant mogelijk neerzetten.
Even wat anders⊠Ik wil even de vlogs van Sanne Savelsbergh tippen. Ze kijken lekker weg. Vind het een leuke meid en gun haar meer views.
Tmi is ook maar persoonlijk, ik vind dat dus helemaal niet
Ik denk ook dat mensen Vera snel vies vinden omdat ze niet knap en dik is. Als ze knap en dun was geweest hadden mensen het niet aanstootgevend gevonden.
Ja dit, als Monica G. daar lag was het âhahaha love her - ze kent geen schaamteâ.
Nou sorry maar als mo aan dr kruis zit te krabben, aan dr gedragen onderbroek ruikt en een goor gezicht trekt valt ook iedereen daarover hoor kom op
Absoluut niet bah
Voor mij is het de slappe tong.
Monica komt met veel weg, maar zelfs zij komt niet weg met dit.
âMijgirlfreindHar.rietâ komt steeds meer in mijn algoritme terug. En ik kijk uit irritainment. Het verbaast me dat de reacties nog steeds zoooo positief zijn. Is het iemand opgevallen dat negativiteit verwijderd wordt? Het is toch één groot kromme tenen feest? (Met name die gast) Ik snap er niets van.
Dood en doodeng die gast
pffff die vriend van haar is echt vreselijk
dat verhaal is zo leip. Ik zou zo kwaad zijn als mijn vriend me stiekem op Instagram had gepost
hoop nog steeds dat het een marketingstunt was en ze er gewoon van op de hoogte was
Ja joh, dat denk ik wel!
Maar nog steeds helemaal leip en daarom snap ik al die jolige in de gloria reacties niet?
Wat is er gebeurd dan? Zag haar ook opeens voorbij komen