Het influencertopic #25

Ja ze zit bij mij ineens ook weer in m’n algoritme. Ik vind trouwens wel dat ze echt al heel goed Nederlands spreekt.

Verder is die gast oftewel doodeng of zij was hier gewoon van op de hoogte en het is een slimme kickstart geweest voor hun influencercarriere.

8 likes

Dit

5 likes

Die vent had stiekem een profiel voor zijn GF gemaakt zodat ze hier vrienden zou vinden. Dus toen ging hij haar de hele tijd filmen en posten terwijl ze het niet doorhad. En dat ging dan viral.

4 likes

Naar mijn mening 100% dit. Die vriend is betrokken geweest bij meerdere social media kanalen en je gaat me niet vertellen dat zij het echt niet wist gezien dit echt op ieders fyp werd gepusht.

9 likes

Ik kijk haar vlogs ook graag!

6 likes

Dit had gewoon door zo’n vervelende onfeministische man uit de fifties geschreven kunnen zijn :sob:

3 likes

Ik vind dit niet per se een vrouwending eigenlijk, als er een mannelijke influencer was die steeds zulke ads maakte dan had ik er denk ik wel hetzelfde ingestaan

12 likes

https://www.nu.nl/media/6395909/influencer-marijn-kuipers-maakt-documentaire-over-jarenlange-strijd-met-boulimia.html

Heftig. Geeft maar weer eens aan hoe ‘nep’ en fragiel dat perfecte instagramplaatje is.

12 likes

N.a.v. die trailer ben ik ook wel benieuwd. Heb niet perse iets met haar, maar herken me wel deels in wat fragmenten.

10 likes

Hoe is het met Kaya Q?

1 like

Ben hier ook wel erg benieuwd naar, want zij is ook een beetje een fitfluencer toch? Veel gymcontent in ieder geval.

2 likes

:woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face::yawning_face:

6 likes

Volgt iemand Lousje Sassen? Het lijkt dat door haar naïviteit haar project in Senegal moet worden gepauzeerd. Benieuwd wat daar gebeurd is.

9 likes

Project is wel een te serieuze term voor iemand die zonder enig plan en besef van wat zoiets omvat spontaan denkt daar iemand en haar bedrijf te gaan redden. Vind het echt precies 0 verrassend als de boel daar inderdaad zou klappen.

14 likes

Nou ja, de combinatie van heel veel geld inbrengen op een plek die je niet kent met mensen die je pas net kent is ook wel heel risicovol en naief.

3 likes

Ik vind haar dus heel leuk. Ik vind de manier waarop zij haar leven leeft ook leuk. Hoop voor haar dat het goed uitpakt en zo niet, dat het ergens wel weer goed komt. Het lijkt soms alsof ze in zeven sloten tegelijk loopt maar ze heeft ook wel mega veel veerkracht en is heel avontuurlijk

4 likes

Ja volgens mij is ze daar mee begonnen/bekend mee geworden.

3 likes

Ik ben echt door haar gefascineerd omdat ze met een bepaalde onbevangenheid en naïviteit zich overal vol overgave instort zonder enig plan. En ik moet wel zeggen dat ik vaak het idee heb dat ik naar een naderend treinongeluk zit te kijken omdat ik denk o vrouw dit kan toch allemaal niet goed gaan? En het gaat ook best vaak niet allemaal goed maar ze lijkt wel echt super veerkrachtig en daar heb ik wel bewondering voor. Ik zou absoluut nooit zo kunnen leven maar vind het daardoor wel leuk om te kijken. Maar soms denk ik wel jeetje vrouw moet je jezelf dit allemaal aandoen? De manier waarop ze dingen aanpakt verbaast het me ook weer niet als het dan mis gaat zeg maar en dat vind ik dan ook wel sneu voor d’r.

6 likes

Denk dat het niet door haar naïviteit is, maar doordat er misbruik is gemaakt van haar naïviteit en goedheid. Ben niet verbaasd maar vind het wel echt sneu voor d’r. Ik kan wel echt wat van haar leren qua dingen positiviteit inzien haha

6 likes

Ik vind haar leuk. Ik vind het stoer dat ze het allemaal maar gewoon doet en zich elke keer weer ergens vol in stort. En ook zielig dat het dan elke keer ook niet lukt. Maar dat heeft ze ook wel echt aan zichzelf te danken natuurlijk.

9 likes