Nou het is wel iets meer dan naïef, leuk en lekker gek. Ze heeft ruim 20k aan donaties opgehaald voor een project in Senegal wat ze nu heeft stilgelegd omdat ze “achter allemaal bizarre dingen is gekomen”. Mensen stelden al vragen want ze wilde 50k ophalen voor het opknappen van huisjes wat gewoon exorbitant is. Het zou me niet verbazen als ze wederom is opgelicht maar tis wel duidelijk dat er iets niet helemaal lekker zit bij haar.
Zij komt echt extreem impulsief over. Voordat ze aan dit project begon kwam ze al bij me voorbij en elk filmpje had ze een ander plan.
Volgens mij is ze hier meteen volop ingedoken zonder er ook maar een seconde over na te denken.
Maar doneren ben je toch zelf bij? Ik vind haar een hartstikke leuke meid maar ik zou niet aan zoiets doneren… Nou ja, ik snap denk ik wel wat je zegt maar ik vind het ook wel een beetje naïef van iedereen. Niet alleen van haar
Ik vind het best wel ver gaan om te zeggen dat ‘er iets niet helemaal lekker is bij haar’. Maar goed, de vorige keer dat het over haar ging kwamen ook alle saaie Gerda’s meteen met hun oordeel. Niet iedereen heeft dezelfde levenswijze. Je kunt iemand best naïef vinden maar ‘onwel’ vind ik wel een heftig oordeel
Ja tuurlijk die mensen die doneren moeten dat zelf weten. Ben geen saaie Gerda maar zij komt wel gewoon echt zo over
Dit is vast een impopulaire mening maar ik vind dat zij er echt heel goed uit ziet, zowel fysiek uiterlijk als haar uitstraling op die foto’s ![]()
(vind het ook geen resting bitch face maar meer zelfverzekerdheid uitstralen)
Hoezo een impopulaire mening? Ze ziet er echt fantastisch uit!
Volgens mij is haar relatie pas uitgegaan, ze vertelde iets in haar podcast over dat ze een vervelend sms je had gekregen en daarna iets over single zijn.
Welke aflevering? Ik vind het echt te veel gehinnik en gezwets, ik luister alleen als ik niks anders meer heb
Ik kan mij niet meer herinneren precies welke, maar ik vind het geluid slecht en af en toe ook veel gehinnik. Maar ik vind het altijd leuk om te luisteren als ik in de gym ben, en ik vind hun vriendschap zo mooi en uniek daarom blijf ik bet luisteren.
Ik zag haar vorig weekend nog op een festival in Bunnik. Het was 15 uur ofzo en zij en haar vriend zaten er al lekker in.
Ah ja kijk dan heeft ze gewoon last van de maandagdip ![]()
Ik zie echt niet voor me dat saaie badkamer Ryan op een festival staat.
Ik snap niet waarom elke keer “oh die en die staan op een festival en zaten niet aan de cola!!!” hier toch altijd gedeeld moet worden?
Zo boring om elke keer te benoemen wie hoe laat aan welke drugs zat alsof het een sappige roddel is
doe gewoon mee en leef een beetje
Nou echt hoor. Je staat daar zelf duidelijk ook, maak zelf even plezier ipv zo op andere mensen letten
Sorry maar oprecht benieuwd; waarvoor zit jij en alle andere deugders dan op dit forum?
Hahaha ja ik vind die verontwaardiging hier soms zo gek! Dit is gewoon een ordinair roddeltopic, waarom pretenderen alsof je beter bent dan dat ![]()
De Privé lezen bij de dorpskapper en daar over ‘Nou het is toch ook wat hè met die Jolanthe en Wesley in die parkeergarage’-beschouwen met de kapster 2.0
En hand in eigen boezem: ik doe er zelf ook aan mee
Ja en ik denk dat iedereen hier op andere dingen “aan” gaat, is maar net wat jij een sappige roddel vind toch. Als dat drugs is dikke prima, als je dat zelf niet interessant vind lees er dan lekker overheen zou ik zeggen. Bean soup theory enzo.