Nee je snapt het niet, we moeten gewoon allemaal aan de drugs anders leven we niet echt ![]()
Nou, zeker niet om te lezen dat iemand een beetje drugs heeft gebruikt
Ik vind dit een hele aparte TikTok van Bonnie. Een paar dagen terug ook al Monica die een sigaret opsteekt op TikTok. Lijkt opeens weer ‘cool’ te zijn…
Huh?? Heel bijzonder dit
De comment “dit is niet de flex die je denkt dat t is” slaat de spijker op z’n kop ![]()
Doe gewoon mee en leef een beetje! Nee sorry ik houd al op
Niet met de drugs hoop ik? Meer drugs meer beter
Is het niet gewoon om te shockeren? 't werkt wel zo te zien.
Ik gok dat ze gewoon een watermellon frappuccino vape ging kopen. Zie haar zó niet met een pak peuken
Volgens mij zijn er vaker foto’s van haar gedeeld met een sigaret.
Oh ik wel, eigenlijk juist heel erg wel.
En ik vind het ook echt niet zo spannend allemaal. Ja het is ongezond en vies, maar dat is volgens mij toch ook haar punt. Dat ze alleen op vakantie rookt. Nou laat haar lekker.
Ik rook ook alleen op festivals en als ik alleen op vakantie ga. Boeiend.
Iets doen en iets als influencer (oftewel marketeer) posten is echt totaal niet te vergelijken. Is gewoon reclame maken voor tabak dit, voor je vele jonge volgers.
Wtf. Roken is één ding, maar het dan ook nog zo delen alsof het cute en grappig/herkenbaar is. ![]()
Ja daar heb je wel een punt. Aan de andere kant zouden influencers dan ook nooit meer een druppel mogen drinken, geen risico’s mogen nemen met allerlei plastische chirurgie, geen reclame meer moeten maken voor ongezond voedsel en geen drugs meer mogen doen op festivals.
Ik juich deze post ook niet perse toe, maar ik vind het juist wel relatable ofzo. Ik vind de reacties wat overdreven.
Verdomme wat een saaie mutsen zitten hier.
Vanille en thee drinken lieffie
Ik vind gelegenheidsroker zijn best wel een apart concept, want als je niet gewend bent om dagelijks te roken dan is het toch eigenlijk heel goor? Je rookt toch eigenlijk alleen omdat je eraan verslaafd bent en het dus gewend bent?
Nou ja, goed, is misschien wat offtopic hier. Maar ik kan me niet zo veel voorstellen bij ‘hm lekker, sigaretje nu ik op vakantie ben’ (itt alcohol of drugs/blowen dat je nog voor het effect kan doen).
Bonnie blijkbaar wel, boeien.
Nee joh, roken is mss goor de eerste keer dat je het deed op je 15e maar ik vind het na 11 jaar stoppen nog steeds heeeerlijk.
Het is dat ik geen ruggengraat heb om een gelegenheidsroker te zijn, maar anders.
Wil niet het topic kapen, maar ik heb vroeger stevig gerookt, dus verslaafd.
En ik ben al jaren gestopt, maar de momenten dat ik het mis zijn vooral bij gezelligheid en een soort ultieme vrijheid situaties. En alcohol. En dat komt vaak samen, het is echt walgelijk, maar het was vroeger (gevoelsmatig) ook onderdeel van wie ik was. Complete onzin, maar soms wil ik me nog weer even zo voelen. En ja het is goor als je niet regelmatig rookt, maar daar ben je zo ‘doorheen’.