Het influencertopic #25

Dit is toch ook wel het topic dat het vaakst oneindig lang off-topic gaat he? Zijn influencers dan zó saai? (Ja, het antwoord is ja :sweat_smile:)

16 likes

Haar hele identiteit verandert langzaam in die van haar hipster versie van Emile Ratelband verkering en single mom poëzie. Zo zonde

12 likes

Daar is dus wel een autonome Joodse oblast, fun fact haha.

11 likes

I rest my case haha

3 likes

Kun je dit serieus nog zeggen na alles wat je nu ziet over de genocide?

De zionisten zijn erg vredelievend bezig, tuurlijk

Ik ben die ‘onschuldige’ neutraliteit zo zat he.

En ja we gaan weer ontopic

16 likes

Hahaha dit is zo’n goede omschrijving

2 likes

Ik ga hier zo stuk om, sinds ik dit heb gelezen moet ik er elke keer aan denken terwijl ik mijn 5kg baby in slaap aan het wiegen ben hahaha :joy::joy:

9 likes

Instagram is echt de eerste plek waar ik aan denk voor tips welk b6 supplement het beste is :roll_eyes:

6 likes

Bedoel je die story van Vera? Vond ik ook heel apart.

8 likes

Ja die bedoelde ik vraag het in de drogist of gezondheidswinkel ofzo

2 likes

Ik begrijp het opzich wel, ze zoekt iets van houvast en ervaringen van vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt als zij, meerdere miskramen. Het is niet niks en ik begrijp heel goed hoe ze zich voelt. Ik had ook liever tips van lotgenoten gehad dan van Els van de Etos.

Ze zoekt gewoon houvast naar positieve verhalen als stip op haar horizon. Want positief blijven is erg lastig.

25 likes

Het gevaar is alleen alle Joep Rovers en andere onzin gurus die hun eigen merk gaan promoten of hun eigen idiote levenswijze.

9 likes

Als dat haar helpt om een stip op de horizon te krijgen so be it.

3 likes

Het zou me niks verbazen als bepaalde gezondheidswappies met allerlei andere domme suggesties komen zoals ipv b6 moet je elke dag 5 amandelen eten en houtskool smoothies drinken hierdoor was ik zwanger in 2 maanden

4 likes

Ben er vooral niet te veel mee bezig, dan gebeurt het vanzelf.

Die bingokaart vult zich heel snel, helaas.

9 likes

Ik volg/ken haar niet, maar ik lees hier vaak dat Veggilaine altijd op alles en iedereen reageert (voor meer volgers I guess?). Zie nu dat ze meedoet aan de Slimste Mens komend seizoen: https://www.ad.nl/show/dit-zijn-alle-kandidaten-van-het-nieuwe-seizoen-van-de-slimste-mens~a70ba543/

6 likes

Ja als je erop gaat letten is ze eigenlijk best wel irritant en hijgerig om bekend te worden

23 likes

Ben heel benieuwd naar haar optreden. Ze was pas in Londen en toen had ze een croque monsieur croissant gekocht bij een hippe tent en toen ging ze dat eten en was ze echt geschokt dat er vlees in zat. Hoe kon zij dat nou weten, als ze er zo’n gekke naam aan geven is dat helemaal niet duidelijk, echt heel stom, aldus veggilaine, culinair talent.

47 likes

Kan ook dat dat moet/wordt aangeraden door haar agency

8 likes

Ik kreeg ook vaak te horen dat het zo oneerlijk was dat iemand die er niet voor kon zorgen wel zo spontaan zwanger kon worden. Moest ik vast heel erg vinden om te zien. :fu:

2 likes