Het influencertopic #25

Het gevaar is alleen alle Joep Rovers en andere onzin gurus die hun eigen merk gaan promoten of hun eigen idiote levenswijze.

9 likes

Als dat haar helpt om een stip op de horizon te krijgen so be it.

3 likes

Het zou me niks verbazen als bepaalde gezondheidswappies met allerlei andere domme suggesties komen zoals ipv b6 moet je elke dag 5 amandelen eten en houtskool smoothies drinken hierdoor was ik zwanger in 2 maanden

4 likes

Ben er vooral niet te veel mee bezig, dan gebeurt het vanzelf.

Die bingokaart vult zich heel snel, helaas.

9 likes

Ik volg/ken haar niet, maar ik lees hier vaak dat Veggilaine altijd op alles en iedereen reageert (voor meer volgers I guess?). Zie nu dat ze meedoet aan de Slimste Mens komend seizoen: https://www.ad.nl/show/dit-zijn-alle-kandidaten-van-het-nieuwe-seizoen-van-de-slimste-mens~a70ba543/

6 likes

Ja als je erop gaat letten is ze eigenlijk best wel irritant en hijgerig om bekend te worden

23 likes

Ben heel benieuwd naar haar optreden. Ze was pas in Londen en toen had ze een croque monsieur croissant gekocht bij een hippe tent en toen ging ze dat eten en was ze echt geschokt dat er vlees in zat. Hoe kon zij dat nou weten, als ze er zo’n gekke naam aan geven is dat helemaal niet duidelijk, echt heel stom, aldus veggilaine, culinair talent.

47 likes

Kan ook dat dat moet/wordt aangeraden door haar agency

8 likes

Ik kreeg ook vaak te horen dat het zo oneerlijk was dat iemand die er niet voor kon zorgen wel zo spontaan zwanger kon worden. Moest ik vast heel erg vinden om te zien. :fu:

2 likes

Die hele agency is zo doodvermoeiend

18 likes

Is dat Altijd Zes van die blonde jongen en zijn vriendin? Ik heb inmiddels geen instagram meer maar ik vond die hele kliek ook zo irritant

9 likes

Ik vind het sowieso irritant dat iedere semi influencer onder de 40 met een podcast in Amsterdam elkaar lijkt te kennen? Ik snap wel dat je elkaar ontmoet op dezelfde plekken of misschien snel overeenkomende interesses heb (iedereen die iets met eten doet), maar het is gewoon irri

14 likes

Waarom?

7 likes

Ik had totaal gemist dat cynt into tarot was :joy: wanneer cursus daarvoor?

10 likes

Ja klopt!

5 likes

Ze zijn soms zo wereldvreemd, Amsterdam lijkt echt het centrum van de aarde te zijn voor ze. En ze hadden laatst een ad voor airbnb en daar hebben ze veel kritiek op gekregen doordat Airbnb ook nederzettingen op haar platform toestaat. De dagbesteding van al die influencers bij die agency bestaat uit de laatste tiktok hype proberen, druk maken om iets onzinnigs (ze hadden uitzicht op een kfc reclamebord en hadden daar melding van gemaakt bij de gemeente omdat het zo’n lelijk bord is). Het voelt echt zo leeg en oppervlakkig aan allemaal

28 likes

Het zou mij niet verbazen als het allemaal chatgpt blijkt te zijn ofzo, die middelmatige eenheidsworst content

9 likes

Lol ik zou heel misschien ook klagen over zoiets maar als je het boegbeeld van kapitalisme bent vind ik niet dat je hierover mag klagen :joy:

11 likes

Hoe spreek je de naam van die gozer ook uit eigenlijk? Vik klee? Vikkel? Viklee?

8 likes

Zo!

7 likes