Het influencertopic #25

Zie net haar post, wat een raar verhaal, beter gaat ze lekker wolletjes promoten ofzo

7 likes

Ik zie bij die Bonjoeri in ieder geval geen toxic masculine manospere gedoe, dus

Wat probeer ik eigenlijk te zeggen.

Ik denk dat de lat laag ligt voor mannen.

4 likes

Heeft ze die post verwijderd? Ik zie m niet (ook niet in stories)

6 likes

Ja hij is inderdaad weg nu, ze kreeg veel kritiek in de comments

9 likes

Over kritiek gesproken, Martine had een ad voor Iglo maar kreeg alleen maar commentaar op haar ex. Mooi kut voor Iglo :joy: (of goed, want hoog engament, net hoe je ‘t bekijkt)

9 likes

Ik had haar jn jaren niet gezien maar wisseldag? Haar ex en zij wonen omstebeurt in het huis?

9 likes

Ja, birdnesting heet dat. Dan hoeven de kinderen niet van huis te wisselen.

8 likes

De enige comment die inhoudelijk over die Iglo maaltijden gaat zegt het ‘niet te haggen’ te vinden :joy: Ad money well spent!

18 likes

Dit vind ik wel een mooi concept maar moest ook hier aan denken

Een vriendin van me woont al jaren in haar eigen huis, alleen met de kinderen. Haar ex is zijn leven aan het verpesten en nu heeft hij geen eigen woning meer en woont hij bij zijn ouders.

Nu heeft hij gevraagd of zij wil gaan birdnesten in haar huis :skull:

11 likes

Omg dit vroeg mijn ex laatst ook aan mij, hij woont ook terug bij zijn ouders
 How about een dikke no :joy::joy: Hij heeft niet eens gezag, maar hij stelde het voor zodat hij “meer tijd met z’n kind door kan brengen”, want “dat is toch wat je wilde”.

18 likes

En dan moet jij dus om de week bij je ouders of een vriendin gaan wonen? Whahaha wat een gekken.

13 likes

Ja het feit dat zo’n saaie doos als Bonnie rookt zou voor mij een reden geweest zijn om te stoppen. Dat hadden ze op die pakjes moeten zetten ipv vuile longen ofzo

44 likes

Ik vind het echt sneu voor haar dat ze met zo een man in een moeilijke scheiding ligt want ik werd zo boos toen ik de staat van haar huis zag. Wat een lul dat je denkt ik laat het zo achter en ze ruimt het wel op. Hoe meer details ze geeft over haar ex hoe blijer ik voor haar ben dat ze hem heeft verlaten. Gelukkig heeft ze eindelijk een plek voor haar zelf.

10 likes

Nou dit is geen vrijwillig birdnesten maar aan elkaar gebonden zijn omdat je geen ander huis (nog) kan kopen of huren. Dat is in ieder geval wat ze in het begin van de scheiding heeft benoemd.

6 likes

Nicky van BlikjeBeter zegt dat ze weg is gegaan bij haar ex maar ook terug is gegaan, en dat ze in de tussentijd een toxische liefde had (Kasper?).
@FrenchWays kun je duiden aub

25 likes

Wow de juice! ZO JAMMER dat ik geblokkeerd ben :cry:

Ik zit nu meters diep in de Louche Sassen zaak

16 likes

Birdnesten zonder dat je zelf nog een eigen huis hebt lijkt me echt de hel, zeker met zo’n vent als deze. Ben je uit elkaar en loop je nog zijn troep op te ruimen en bed te verschonen. Vind het concept in theorie wel mooi maar dan alleen met drie huizen (beide een eigen en eentje waarin je birdnest) maar dat is natuurlijk financieel en in de huidige huizenmarkt voor 95% van de mensen onhaalbaar.

14 likes

Ik vind het een mooi concept en knap als mensen het kunnen laten werken. Ik zie bij vriendinnen dat het de HEL is. Een expartner die zeikt over alles wat je doet in huis, vreemd ondergoed in je bed vinden. Dat je zo’n zooi achterlaat vind ik ook echt respectloos.

12 likes

Vertel. Is er bekend wat er nou aan de hand is? Zag wel dat ze nu op reis is en dus even weg is uit het dorp waar ze ‘woont’.

8 likes

Ja wat is daar allemaal mee aan de hand? Ze kwam zelfs voorbij op realityfbi

6 likes