Het influencertopic #25

Wow, zowel voor de chaos als voor het typen hiervan.

15 likes

Nav dit bericht ben ik op haar profiel gaan kijken, maar holy shit word er helemaal onrustig van.

In haar stories zie je ook een meid stuntelen op een scooter (moter), met een rok aan. Mega onveilig als je valt. En daarna toch maar achterop bij gevaarlijke wegen, waarna je die kerels bier ziet drinken🤯

Ik wil hier niet weer het suffe imago van het forum bevestigen maar wat een chaos deze meid.

6 likes

Precies dit, maar ook wat ze dan gaan eten een soort bak met rijst en iets erin, zittend op de grond in een random huis met hun handen, en dan even tv kijken? Terwijl ze laatst nog leipe buikgriep had omdat ze tanden had gepoetst met het water daar. Ik vind de omgeving nou ook niet mindblowing mooi. Maar goed ze roept heel hard WAUW en in elke story @charliestravels erbij, ben benieuwd of dit nou helemaal goede promo is voor dat bedrijf :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hahahaha mensen hebben hiƩr 20k aan gedoneerd?

10 likes

Een paar

11 likes

Ik haat vaak op je, maar damn wat een chille samenvafting. Groot dank.

9 likes

Het komt een beetje over als een rijkeluismeisje van het corps ofzo? Want blijkbaar had ze wel geld voor al die reisjes? Bijzonder in ieder geval

7 likes

Volgens mij ligt haar nieuwe account er ook alweer uit? Of mis ik iets?

2 likes

Thank youuuu voor deze duiding as always. Ik kan zelf me echt geen seconde verdiepen in deze mensen maar ik smul van jouw essays

14 likes

Dat zelluf account kan ik ook niet meer vinden, wel die onder haar eigen naam. Maar ik kan nu niet meer vinden waar ze dat had gepost over die toxische relatie :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Wat een verhaal! :exploding_head:

Zo samengevat klinkt het allemaal te raar om waar te zijn, kan het misschien ook zo zijn dat er weinig van waar is? Dat ze alles bij elkaar liegt om maar een interessant verhaal te kunnen bieden aan haar volgers? :smiling_face_with_tear:

5 likes

En waar heb je gelezen dat ze terug is bij haar ex?

Ik check haar account ook wel eens uit een soort ramptoerisme maar heb wat jij zegt echt nergens voorbij zien komen. Voelt daarom een beetje alsof je het verzint en dat lijkt me ook weer niet fair.

Edit: ik zat te doomscrollen op insta en kreeg opeens een reel voorbij waarin een soort van omschreven staat dat ze idd terug is bij haar ex. Maar als ik dan op haar profiel klik kan ik dan nergens die reel terug vinden. Ik heb dat wel vaker en snap niet hoe dat werkt? Want normaal kan je dan die reel zien met een soort witte waas erover en ā€˜zojuist gezien’ ofzo staat er dan baha. Maar deze reel is 14uur geleden geplaatst en kan ik vervolgens nergens op het profiel terug vinden. Weet iemand hoe dit werkt?

Misschien is er op deze manier ook iets over die toxische relatie gepost wat je niet meer kan terugvinden :sweat_smile:

7 likes

Hahah wow, dit leest echt als het levensverhaal van een GTST karakter op Wikipedia (aanrader om een keer het levensverhaal van Jef Alberts te lezen :nerd_face:).

26 likes

Maar hoe verzin je zo’n bizar verhaal :cry: Ze heeft ook echt leipe support in alle comments. Ook mensen die zeggen Meid ga lekker zelf reizen van het geld wat gedoneerd is want ā€œjij had de beste intenties en kan er toch ook niks aan doen dat je opgelicht bentā€. Echt waar is alle kritiek over uberhaupt het hele White saviour gedrag van deze meid die 4 dagen in Senegal is en besluit; IK GA JULLIE HELPEN. En dan met een paar weken weer vertrekt omdat de mensen niet zo zielig/hulpbehoevend waren als ze in eerste instantie dacht?! Is toch niet voor niks dat ontwikkelingswerk een serieus beroep is. En ook 0 besef voor haar eigen veiligheid hoe ze reist als vrouw alleen.

22 likes

Wat mij fascineert is dat zij besluit anderen te gaan ā€œhelpenā€ terwijl ze niet eens zichzelf kan helpen in het dagelijkse leven

15 likes

Ik heb ooit zo een collega gehad, die loog haar hele leven bij elkaar en zo leest het verhaal wat jij gedeeld hebt ook wel een beetje.

Loog echt over dingen waarvan je dacht hoe verzin je het/hier lieg je niet over?

Wat minder lang geleden nog iemand meegemaakt van wie de vader al 4x overleden is en nog wel meer rare verhalen

7 likes

Is die vader Ludo Sanders?

46 likes

Oke ben toch even gaan speuren. Dit noem je trouwens ā€œtrial reelsā€, video’s die alleen getoond worden aan niet-volgers zodat je als fluflu een beetje kan testen waar mensen op aanhaken. En Ho-Lee-Shit deze meid is echt met chatgpt ten strijde getrokken wat betreft de trial reels. In korte tijd kon ik er 14 vinden, over een slechte relatie met je toxic moeder hebben, over het herstellen na zon heftige operatie, over veel gewicht verliezen, over zelf liefde, over moederschap, over perfectionisme en ook een over het dus weer terugkomen bij haar ex.

Maar Ho Lee time-line want toen ze op 31 maart het hele #zelluf.bynicky plan begon was ze nog samen met Blik Ellende Kasper. De laatste blikje beter aflevering was 30 maart en toen was ze net verhuisd naar haar eigen appartement en had Kasper haar helpen verhuizen. En dan rond 20 april wordt ze dus opgenomen op de IC door een gedraaide darm. Maar die avond daarvoor zat ze nog te eten met haar ex? en de kinderen ā€œals gezinā€. Maar toen volgde ze die kasper nog wel? Zal nog wel een staartje aan zitten dit verhaal.

Ze startte het kanaal met zon ~1200 volgers (nog vanuit haar ren content) en zit nu op 1600, dus er zijn wel mensen die erop aan gaan lijkt het. Ik ben benieuwd wanneer ze haar cursus gaat lanceren :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Dit ja. Ik dacht echt dat mensen hier veeeeeeeeeel kritischer op waren tegenwoordig?

Hand in eigen boezem: ik heb die fase ook gehad toen ik 18 jaar geleden vrijwilligerswerk deed in Oost-Afrika (ja ja, ben er nu ook niet trots op) en daarna iedereen wilde redden en geld ging inzamelen. Maar als er ineens een nogal naieve europeaan komt met een zak geld en denk de boel daar even te gaan redden zonder ook maar enige kennis van zaken (hoe arrogant ook) is het geen verrassing dat dit soort dingen gebeuren.

12 likes

Zucht ja ik heb zelf ook zon soort ervaring waarbij er letterlijk gezegd werd door de mensen daar, meid jij bent de zoveelste witte mens die hier op vakantie komt om onze ellende te bekijken, er is nog nooit iets echt veranderd en we moeten allemaal dankbaar doen en aardig zijn, wie de fuck denk je dat je bent. Ik schaamde me diep.

22 likes