Het influencertopic #25

In elk geval eerlijker dan van die influencers die een story maken met ‘kent er iemand een goede kapper in schubbekutteveen? Ik wil graag (mega wensenlijst) en ik zie door de bomen het bos niet meer!!’

5 likes

Ik vind dit een hoop gevoelens voor 10 maanden.

7 likes

Grootste deceptie nog dat die dude helemaal niet zo hot was. Ja, niet lelijk maar gewoon een standaard gozer.

4 likes

Hahaha ja ik zag dit ook al een tijdje zijdelings voorbij komen. Het is allemaal zooooo online weer. Zij zelf maar ook die volgers en haar critici, die nu de gelegenheid aangrijpen om alles onder elkaar te zetten waarmee zij ‘harmful’ is geweest over alles van transrechten tot queer representatie omdat ze dan ooit heeft gezegd dat borstvergrotingen onnodig zijn (‘gender affirming surgery!!’) of een keer alleen penetrative seks ergens noemde (‘heteronormative lesbian erasure!!’)

Maar ja ze is ook wel echt zo iemand die dat soort types aantrekt.

9 likes

Geef ff samenvatting pls wie is dit, pagina maakt het me ook niet duidelijk.

3 likes

Ik weet het fijne er ook niet van, maar ze is een Amerikaanse die in Parijs op vakantie een kok in een restaurant spotte (‘hot chef’) en zij hebben een relatie gekregen die zij met 20 updates per dag ongeveer live heeft verslagen. En ze is een jonge academicus die iets van seksuoloog ofzo is? En schrijfster. En ze is joods en pro Palestina. Al met al extreem woke en tumblr 2.0. En nu is die relatie uit i guess en vond iedereen haar altijd al kut en die relatie onzin ofc. Ze trekt echt HEEL intense volgers en haters aan.

7 likes

Kan dit wel waarderen eigenlijk. Beter dan dat eromheen gedraai met kent iemand???

8 likes

Dit is niet dezelfde vrouw die een documentaire had gemaakt op insta over hoe ze ten huwelijk is gevraagd met iemand waar ze een paar weken mee samen was?

3 likes

Ja dat zeker maar betaal het gewoon zelf zou ik dan zeggen? Wat wil je hier een samenwerking uit halen? Vind het eigenlijk gewoon zielig als ik influencers dit zie doen.

9 likes

Dat verhaal ken ik niet maar volgens mij was hier geen sprake van verloven ofzo

4 likes

Nee, ik denk dat jij Danielle Walter bedoelt

6 likes

Ik dacht echt dat dat dezelfde was

2 likes

Ik heb een reddit tread gevonden waar ze haar heel treffend typeren en samenvatten, fantastisch entertainment onder het eten.

5 likes

Lol dit is toch wat influencers zo’n beetje doen

3 likes

sharing is caring

6 likes

Zoo aan het genieten ook idd. Jammer dat ik zo de deur uit moet

7 likes

Ikvrouwvanjou kwam ineens weer langs in mijn algoritme en het enige wat ik nog over ze weet is wat ik van het forum weet: degene waarvan je denkt dat het Scarlet is, is niet Scarlet!

20 likes

Gewoon haar naam en reddit googelen et voila

2 likes

Girl dit is gewoon Emily in Paris?

9 likes

Ik kan ook niet meer ff ontspannen door Instagram scrollen zonder die superdramatische reels van die blikjebetermeid. Schalks in de camera kijkend met onderschriften over kanker, andere ziektes, gedoe met haar kinderen en inmiddels niet meer ex-partner, psychische problemen. Allemaal gepost in de afgelopen 24 uur. Ik volg haar helemaal niet.

7 likes