Het influencertopic #25

Dit is niet dezelfde vrouw die een documentaire had gemaakt op insta over hoe ze ten huwelijk is gevraagd met iemand waar ze een paar weken mee samen was?

3 likes

Ja dat zeker maar betaal het gewoon zelf zou ik dan zeggen? Wat wil je hier een samenwerking uit halen? Vind het eigenlijk gewoon zielig als ik influencers dit zie doen.

9 likes

Dat verhaal ken ik niet maar volgens mij was hier geen sprake van verloven ofzo

4 likes

Nee, ik denk dat jij Danielle Walter bedoelt

6 likes

Ik dacht echt dat dat dezelfde was

2 likes

Ik heb een reddit tread gevonden waar ze haar heel treffend typeren en samenvatten, fantastisch entertainment onder het eten.

5 likes

Lol dit is toch wat influencers zo’n beetje doen

3 likes

sharing is caring

6 likes

Zoo aan het genieten ook idd. Jammer dat ik zo de deur uit moet

8 likes

Ikvrouwvanjou kwam ineens weer langs in mijn algoritme en het enige wat ik nog over ze weet is wat ik van het forum weet: degene waarvan je denkt dat het Scarlet is, is niet Scarlet!

20 likes

Gewoon haar naam en reddit googelen et voila

2 likes

Girl dit is gewoon Emily in Paris?

9 likes

Ik kan ook niet meer ff ontspannen door Instagram scrollen zonder die superdramatische reels van die blikjebetermeid. Schalks in de camera kijkend met onderschriften over kanker, andere ziektes, gedoe met haar kinderen en inmiddels niet meer ex-partner, psychische problemen. Allemaal gepost in de afgelopen 24 uur. Ik volg haar helemaal niet.

7 likes

Ik vind het ook bizar. :sweat_smile: Ik denk constant, er komt een moment dat ze weer instort? Dit houdt ze toch ook niet vol. Het lijkt allemaal zo gemaakt. Ze schrijft dingen waarvan ze wilt dat ze zo denkt maar ik geloof er niks van dat haar gedachtes echt zo zijn. Ofzo? Haha.

6 likes

Op welk account zien jullie dit? Ik kan haar niet vinden, en als ik via google doorklik lijkt het hele account niet (meer) te bestaan. Of heeft ze het net verwijderd oid?

7 likes

Nickynoahvanhal heet haar account nu

3 likes

Ik snap niet hoe iemand kan denken: ik wil haar als mentor…? Zag er net weer een over haar moeilijke relatie met eten. Al die ellende waar ze wijze levenslessen uithaalt en ‘zelfkennis’, #persoonlijkegroei, maar een paar weken (?) geleden had ze nog haar man en kind verlaten voor die engerd waarmee ze zo’n perfecte relatie had.

@JuneOsborne op haar nieuwe account zie je maar een klein deel. Zijn allemaal reels gericht op een nieuw publiek die niet op de timeline komen.

8 likes

Krijg hier zulke msn status vibes van

15 likes

Wow hij is echt letterlijk identiek aan Willem Bijkerk uit Apeldoorn (die kinderen heeft met kabouter van oh oh Den Haag weet je wel)

18 likes

Ik vind hem ook Emile Ratelband meets die Volumia! guy die iedereen toen haatte omdat hij vreemdgegaan was tijdens zijn relatie met everyone’s favourite racist Wendy van Dijk

Allemaal onsexy associaties iig

49 likes