Het influencertopic #25

Ik vind het ook bizar. :sweat_smile: Ik denk constant, er komt een moment dat ze weer instort? Dit houdt ze toch ook niet vol. Het lijkt allemaal zo gemaakt. Ze schrijft dingen waarvan ze wilt dat ze zo denkt maar ik geloof er niks van dat haar gedachtes echt zo zijn. Ofzo? Haha.

6 likes

Op welk account zien jullie dit? Ik kan haar niet vinden, en als ik via google doorklik lijkt het hele account niet (meer) te bestaan. Of heeft ze het net verwijderd oid?

7 likes

Nickynoahvanhal heet haar account nu

3 likes

Ik snap niet hoe iemand kan denken: ik wil haar als mentor
? Zag er net weer een over haar moeilijke relatie met eten. Al die ellende waar ze wijze levenslessen uithaalt en ‘zelfkennis’, #persoonlijkegroei, maar een paar weken (?) geleden had ze nog haar man en kind verlaten voor die engerd waarmee ze zo’n perfecte relatie had.

@JuneOsborne op haar nieuwe account zie je maar een klein deel. Zijn allemaal reels gericht op een nieuw publiek die niet op de timeline komen.

8 likes

Krijg hier zulke msn status vibes van

15 likes

Wow hij is echt letterlijk identiek aan Willem Bijkerk uit Apeldoorn (die kinderen heeft met kabouter van oh oh Den Haag weet je wel)

18 likes

Ik vind hem ook Emile Ratelband meets die Volumia! guy die iedereen toen haatte omdat hij vreemdgegaan was tijdens zijn relatie met everyone’s favourite racist Wendy van Dijk

Allemaal onsexy associaties iig

48 likes

Soms wou ik dat ik iemand kon zijn die dan zegt ‘ahja ze zijn gelukkig blabla’ maar deze gast (edit en Lotte ook met dat zalvige gelul) maakt de ultieme hater in mij los dus vandaag is niet de dag.

19 likes

Hij lijkt op allemaal familieleden van mijn vriend. :smiling_face_with_tear:

10 likes

Lieve huil, kom maar. Je hebt het nodig. Ik kan het aan. Spoelen en voeden. LetsGO

19 likes

Ik vind het nog steeds bizar dat hij niet dinand van Kane is; dat is echt precies dezelfde man.

11 likes

Ik kan alleen maar naar zijn lange tand kijken in de onderkaak :sweat_smile:

4 likes

Haha dit slaat wel de spijker op de kop, mooie omschrijving.

Ik vind hem dus geeneens heel onaantrekkelijk, zo van een afstandje als hij zijn gezicht normaal heeft. Maar die overdreven blije gelaatsuitdrukkingen, dat gewauwel in de ruimte en dat geklef met Lotte maakt hem echt ondraaglijk

9 likes

Ik vind haar video’s zo cringe. Ik volg haar niet, maar krijg haar wel vaak in mijn fyp. En ze doet altijd zo alsof ze niet weet dat ze gefilmd wordt, en dan zo ‘opeens’ ziet ze de camera en kijkt ze erin. Echt een ongemakkelijk toneelstukje.

12 likes

Deze foto ook

7 likes

Ik vind het vooral fascinerend hoe makkelijk zij het hele verhaal weer weet te herschrijven.
Want voor de duidelijkheid; Kasper en Nicky leerden elkaar via instagram kennen want allebei bezig met afvallen, rennen en ADHD, rond mei 2025 besluiten ze allebei hun relatie te verlaten voor elkaar (Kasper en Renee waren toen net verhuisd naar hun nieuwe huis). In januari 2026 lanceren ze hun podcast, waar ze al 9 maanden mee bezig waren (hun woorden), dus dan zijn ze rond april 2025 serieus geworden. Ze lanceren een instagram, website, en maken 12 betweter podcasts (die nog steeds online staan) omdat zij vonden dat zij anderen mensen konden helpen met “beter leven”. Zelfs hele podcast over relaties, en sowieso elke podcast helemaal giebelend verliefd en grappen maken over zijn “grote voeten”, en zijn “speciale proteine voor haar” en haar “lekkere kontje waar ze zo hard voor traint” en dat ze aan elkaars scheten kunnen ruiken welke proteïne reep ze gegeten hebben. En daarin ook laten doorschemeren dat ze elkaars kinderen ook kennen en samen op vakantie waren geweest. En ook een podcast waarin Nicky zegt dat ze met alle liefde de rolstoel van Kasper duwt later (omdat ze zon groot leeftijdsverschil hebben). En de ultieme cringe nieuwe relatie uitspraak; dat zij zich zo verbazen over die stellen die stil tegenover elkaar zitten want ze weten zeker dat zij nooooooit uitgepraat zullen raken!!

Dus ze heeft gewoon een HEEL LEVEN met die kasper gehad, waarvan een heel deel online met eindeloze kleffe filmpjes en foto’s, sterker nog 2 maanden geleden werd nog de laatste podcast gepubliceerd (vanuit Nicky haar nieuwe woning waar ze toen net een paar weken ingetrokken was). Maar ergens 6 weken geleden is alles weer veranderd en nu is ze ineens weer terug met haar ex/man ?! En nu moeten we geloven dat ze gewoon “even een break had”? Echt zo delulu en ongeloofwaardig deze vrouw, en dan moeten mensen haar gaan betalen voor life coaching?!

Sowieso wordt ik gek van al die instagram accounts met dezelfde geforceerde kwetsbaarheid. Terwijl al die verhalen mega gestyleerd en in een instagram format gegoten zijn met als enige doel volgers te krijgen want wie weet kunnen ze dan ook influencer worden :clown_face: En deze mensen volgen ook allemaal dezelfde #viral #instagram hooks :face_with_spiral_eyes:

“Ik zat [benoem een tijd] op [noem een plaats] na [noem een rotte gebeurtenis] en toen realiseerde ik me”
“Ik was [random leeftijd] ik deed [noem iets] en toen voelde ik [de reden waarom je nu je domme instagram account gestart hebt omdat je zon unieke vogel bent]”
En de favoriet van dit soort mensen:
“Vanmorgen zag ik [naam kind] [doodnormale actie die kinderen doen] en daardoor gebeurde er iets wat ik niet zag aankomen!”

Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat er mensen zijn die hier niet dwars doorheen kijken?

50 likes

:no_mouth::no_mouth:

9 likes

Los van de rest van het rare verhaal, maar in welke wereld zou je dit ĂŒberhaupt willen :joy::joy:

7 likes

Ja echt zo leuk en quirky aan hun mega unieke relatie! Want waar andere stellen elkaar bloemen en chocola geven, gaven deze mensen elkaar bij elke date een nieuw soort proteïne reepje! Want Kasper is natuurlijk een echte SPORTMAN en Nicky dé fit girl, en inplaats van samen op de bank als zoutzakken zitten gingen zij lekker een marathon lopen! Want als je je best blijft doen om fit voor elkaar te zijn dan heb je een betere relatie dan alle andere mensen :heart_eyes:

13 likes

Ik zou nog liever glas eten dan in zo’n relatie zitten en mezelf te kakken zetten op het internet man man man

24 likes