Poeh ik weet niet waar ik moet beginnen?? Nee maar ik zal haar voor altijd niet serieus nemen omdat ze eerst postte over hoe goed natuurlijke anticonceptie werkt als je het op de goeie manier doet en daarna haar liefdesbaby aan moest kondigen. En haar seksfocus neem ik zelf niet zo heel serieus omdat ze echt net twee jaar oid samen is met haar nieuwe partner, ja natuurlijk hebben ze seks en kunnen ze iedere avond niet wachten tot hun veertien kinderen eindelijk slapen zodat ze weer van bil kunnen. Nina heeft geen UItzonderlijk Goed Seksleven, ze is gewoon nog heel verliefd op haar partner en de seksmogelijkheden zijn beperkt en schaars en dus speciaal, superfijn voor haar, maar dat maakt haar voor mij nog geen bron van inspiratie. Ik vind het ook niet heel gemakkelijk om haar authentiek te vinden, omdat ze op veel aandachtgenererende onderwerpen inspringt (duurzame kleding, abortus, babyhapjes, seks, scheiden, bevallen, borstvoeding, ze post veel ook over de rol van vaders en moeders)
Maar er zijn echt veel nuttelozere influencers die hun bereik echt totaal niet inzetten voor iets goed/zinvols, dus keep up the good work nina