Het influencertopic #25

Ja Vic Clee. Maar hij heet iets van Victor Binsbergen ofzo.

7 likes

Ja ik vind al die vrouwen binnen die agency ook zo op elkaar lijken? Misschien hebben ze daar ook een standaard prompt voor

13 likes

Vikkel :rofl::rofl::rofl::rofl: hahahha you have made my day. Vanaf nu noem ik die jongen Vikkel

30 likes

Ja en Vikkel staat bekend om kritische noot bij influencers en huizen op funda. Maar is nu zelf het boegbeeld van kapitalisme geworden hahah. Komt zo nep over allemaal en inderdaad heel erg Amsterdams.

Edit: schreef alsnog Vic Cle, nu wel Vikkel :skull_and_crossbones:

14 likes

Ik vind Vikkel ook wel lekker pakkend, blijft goed hangen :joy: ook een leuke naam voor een toekomstige kat ofso

8 likes

Ik vind het zo lastig luisteren naar dat extreem bekakte accent van Vikkel! Echt Goois tot de macht Wassenaar.
En inderdaad vermoeiende eenheidsworstige types met die lollige Davine en die onrustige Veggilaine.

16 likes

Ik vind dit niet normaal :rofl:

2 likes

Zoooooooo echt, ik zat te luisteren naar de podcast Daphne’s hulptroepen waar hij in zat en ik kon aan het begin bijna niet geloven dat hij echt zo praat???

7 likes

Terwijl hij ‘gewoon’ uit de Achterhoek komt dus ben benieuwd of dat accent niet gewoon aangeleerd is om interessant te doen

8 likes

Serieus uit de Achterhoek? Wat gĂȘnant dat hij zichzelf dan aangeleerd heeft om als een corpsbal te klinken.

4 likes

Ik vind het echt grappig dat jullie iets anders van Viccle verwacht hadden dan elke andere influencer

10 likes

Ja daar zat z’n vriendin hem een keer mee belachelijk te maken zag ik op Instagram voorbij komen

4 likes

Dat doet echt iedereen die in AmsteRRRdam woont/werkt/studeert, ik vind het echt mega cringe

13 likes

Haha nee hoor. Ben er zelf geboren en getogen en praat echt niet zo, mijn omgeving evenmin. Een enkeling daargelaten.

9 likes

Sorry ik bedoel inderdaad iedereen die er gĂĄĂĄt wonen/werken/studeren :sweat_smile:

En disclaimer: zal inderdaad niet voor letterlijk iedereen gelden maar ik vind het wel een opvallende trend hoe men zich dit aanmeet zodra ze voet aan de grachten zetten

9 likes

Doet me denken aan dat huis van Cindy? Van COTTDS ( blogger van jaaaaaaren terug)

1 like

Kom echt zelden tegen dat iemand die nog niet bekakt praat dat opeens wel gaat doen zodra ze hier komen wonen. Maar misschien begeef ik me in andere kringen.

6 likes

Nou, ik hoor echt ĂĄl die jongeren/studenten in de stad zo praten. Maar misschien praatten ze dan allemaal al zo voor ze hierheen kwamen.

1 like

Oké Vikkel klinkt wel echt heel bekakt.

Maar wil het ergens toch ook voor hem opnemen. Want op sommige dialecten wordt wel heel erg neergekeken, waardoor je je sneller ‘aanpast’. Ja, ik had ook een flink accent, en werd uitgelachen. Meerdere keren. Nee heb nu geen goois accent, maar je hoort ook niet meer waar ik precies vandaan kom.

Heel af en toe wel, als ik boos ben bijvoorbeeld of met familie bel.

Maar wat ik dus probeer te zeggen is dat je nooit iemand mag uitlachen om zijn accent. Je mag het niet mooi vinden, maar diegene is niet minder ofzo.

Oke terug naar Goois accent, vind ik wel echt heel lelijk ja.

21 likes

Viccle maakt altijd Amsterdammers belachelijk maar hij is zelf gewoon exact zo😭 en het is ook geen zelfspot.

21 likes