Die hele agency is zo doodvermoeiend
Is dat Altijd Zes van die blonde jongen en zijn vriendin? Ik heb inmiddels geen instagram meer maar ik vond die hele kliek ook zo irritant
Ik vind het sowieso irritant dat iedere semi influencer onder de 40 met een podcast in Amsterdam elkaar lijkt te kennen? Ik snap wel dat je elkaar ontmoet op dezelfde plekken of misschien snel overeenkomende interesses heb (iedereen die iets met eten doet), maar het is gewoon irri
Waarom?
Ik had totaal gemist dat cynt into tarot was
wanneer cursus daarvoor?
Ja klopt!
Ze zijn soms zo wereldvreemd, Amsterdam lijkt echt het centrum van de aarde te zijn voor ze. En ze hadden laatst een ad voor airbnb en daar hebben ze veel kritiek op gekregen doordat Airbnb ook nederzettingen op haar platform toestaat. De dagbesteding van al die influencers bij die agency bestaat uit de laatste tiktok hype proberen, druk maken om iets onzinnigs (ze hadden uitzicht op een kfc reclamebord en hadden daar melding van gemaakt bij de gemeente omdat het zo’n lelijk bord is). Het voelt echt zo leeg en oppervlakkig aan allemaal
Het zou mij niet verbazen als het allemaal chatgpt blijkt te zijn ofzo, die middelmatige eenheidsworst content
Lol ik zou heel misschien ook klagen over zoiets maar als je het boegbeeld van kapitalisme bent vind ik niet dat je hierover mag klagen ![]()
Hoe spreek je de naam van die gozer ook uit eigenlijk? Vik klee? Vikkel? Viklee?
Zo!
Ja Vic Clee. Maar hij heet iets van Victor Binsbergen ofzo.
Ja ik vind al die vrouwen binnen die agency ook zo op elkaar lijken? Misschien hebben ze daar ook een standaard prompt voor
Vikkel ![]()
![]()
![]()
hahahha you have made my day. Vanaf nu noem ik die jongen Vikkel
Ja en Vikkel staat bekend om kritische noot bij influencers en huizen op funda. Maar is nu zelf het boegbeeld van kapitalisme geworden hahah. Komt zo nep over allemaal en inderdaad heel erg Amsterdams.
Edit: schreef alsnog Vic Cle, nu wel Vikkel ![]()
Ik vind Vikkel ook wel lekker pakkend, blijft goed hangen
ook een leuke naam voor een toekomstige kat ofso
Ik vind het zo lastig luisteren naar dat extreem bekakte accent van Vikkel! Echt Goois tot de macht Wassenaar.
En inderdaad vermoeiende eenheidsworstige types met die lollige Davine en die onrustige Veggilaine.
Ik vind dit niet normaal ![]()
Zoooooooo echt, ik zat te luisteren naar de podcast Daphne’s hulptroepen waar hij in zat en ik kon aan het begin bijna niet geloven dat hij echt zo praat???
Terwijl hij ‘gewoon’ uit de Achterhoek komt dus ben benieuwd of dat accent niet gewoon aangeleerd is om interessant te doen