Het influencertopic #25

Wie wst waar?

1 like

Ik zag t bij gabriel matser. Echt geen idee wie dat is, maar kwam opeens voorbij op tiktok

2 likes

Samenvatting er zijn messen getrokken, er is gehuild maar alles is weer goed!

8 likes

En nu gaan ze samen een biertje drinken waar een foto van volgt en als Khady dood gaat wil ze de Louise de kinderen overneemt denkt ze (??).

Ik zou als Louises familie echt bang zijn dat haar iets overkomt :sweat_smile: Ze spreekt geen Frans, snapt niks van de cultuur en trekt allemaal conclusies omdat ze niet goed met elkaar kunnen communiceren.

7 likes

Dat zeer zeker, maar “vreemd” is wel een rode lijn in dit verhaal.

5 likes

Ik lees nu pas bij maar: :open_mouth::open_mouth:

3 likes

lol buiten dit om

RealityFBI die wil weten of ze queer is, want in Senegal is dat strafbaar en of ze zich dan niet extra zorgen moet maken nu.

3 likes

Vrijwel alle reacties zeggen dat ze daar weg moet, dat ze niet veilig is e.d. wat ik helemaal ondersteun.
Dan zijn er toch nog enkelen die zeggen: ga zo door, goed bezig! :confused:

Ben benieuwd waar en hoe dit eindigt.

5 likes

Zij lijkt echt op die Roomy B

11 likes

Holy fuck dat verhaal bij Lousje Sassen. Ik snap er echt geen ene reet van dat ze daar nog blijft. Echt een steekje los bij die meid hoor.

9 likes

Wtf is dit voor verhaal?! Ga weg man, je gaat je leven toch niet riskeren voor dit.

7 likes

En haar rijke familie.

12 likes

Ik kende haar niet, maar mijn hemel wat een vermoeiend mens. En waarom ratelt ze zo en praat ze zoveel terwijl ze eigenlijk niets zegt? En haalt ze überhaupt wel adem tussen het praten door?

Word al kortademig van het kijken joh

5 likes

Kan iemand de laatste Loesje ontwikkelingen samenvatten? @FrenchWays misschien?

7 likes

Ze wilde vertrekken, maar werd gezijzeld en tegengehouden met messen, maar ze gaat gewoon terug want “het komt door trauma’s”. Dit verhaal gaat slecht aflopen lijkt me?

11 likes

Hahah, inderdaad.

Vraag mij wel echt af hoe haar familie en vriendenkring hier mee omgaat. Ze is natuurlijk volwassen, maar ik denk toch niet dat ik niet naar huis getrokken zou worden nu.

8 likes

En vergeet niet dat dit niet iemand is waar ze een hele geschiedenis mee heeft oid (niet dat je dan moet blijven, hell no) maar een vrouw die ze 2 maanden geleden heeft leren kennen. Echt, wegwezen daar

4 likes

Pfff ook echt zo slecht in het Lousje verhaal; ja want ik wil gewoon helpen. Blijkbaar zit Khady niet op je hulp te wachten of niet op deze hulp. Hoezo ga je terug als je bent bedreigd met messen :sweat_smile:

4 likes

Wat vaag allemaal :sweat_smile: En hebben ze echt allebei hun partners verlaten voor elkaar als in hebben ze dat ook zo gezegd?

5 likes

@FrenchWays

IMG_4976

19 likes