Het influencertopic #25

lousje, girl, get out of there, ik hou mijn hart vast joh

4 likes

White savior complex next level dit

47 likes

Ja precies dit.

3 likes

Over jaar in het programma van kees vd spek / opgelicht

4 likes

Wat is er eigenlijk gebeurd met Jelline cash cow academie??

7 likes

Dit kan alleen maar heel erg mis gaan.

Overigens vind ik dat Lousje niet alleen slachtoffer is, maar deel van het probleem. Ze lacht alle kritische vragen weg met “ja maar heb echt goede bedoelingen hoor.” Geen onwil maar gewoon onkunde, wel sad dat ze dat zelf niet ziet of wil zien.

9 likes

Ja, en opeens haalt ze een rando Australiër aan, die ze ook maar 2 weken kende (?), maar die Kahdy kende. En dat is haar poging om te valideren dat het allemaal wel ok is wat daar gebeurt.

Ik vind het allemaal zo onrustig en all over the place, dat ik het zelfs niet kan kijken in de vorm van ramptoerisme.

5 likes

Lousje heefr vanmorgen nog een video gepost over de Australiër die hun aan elkaar heeft voorgesteld. Hij kende Khady al 25 jaar.

We moeten het allemaal niet zo zwart-wit zien.
Khady wilt vooral niet dat ze weggaat, dat heeft ze ook in haar ogen gezien. Het messenverhaal werd ook genuanceerd, nu waren het blijkbaar de vrienden van de vriendin van Lousje die aan de poort stonden waarop Khady zich ( logischerwijs) wilde verdedigen.

Maar ze blijft nog om alles af te maken, maar komt in juli even terug.

3 likes

Laat dr maar kapot gaan in senegal hoor. Als je de waarschuwingen weg zet als overdreven gedoe en je toch lekker je eigen plan trekt, succes :heart:

21 likes

Ja of in een true crime podcast :grimacing:

7 likes

Dominica op TikTok heeft als grootste angst om
dik te zijn en haar angst is geen geld te hebben

“ maar gelukkig heb je dit wel zelf in de hand “

Snap niet dat je zoiets plaats en zeker niet met zoveel volgers

5 likes

Heeft lousje nu dr nieuwe profielfoto met die vrouw van het huisjes park?

4 likes

De comments op haar laatste story zijn vrijwel allemaal heel positief.
Bijzonder.

5 likes

Ik ben te invested in dit verhaal dus ik heb de Airbnb opgezocht. Maar daar staat tussen de reviews dat Khady goed Engels spreekt. En Louise zei toch dat ze helemaal geen Engels spreekt?

3 likes

Die overleden man is volgens mij ook Engels dus makes sense dat ze Engels spreekt. Of hij moet toevallig vloeiend Frans geleerd hebben voor ze elkaar kende

8 likes

Vanaf 6:00

Is het normaal dat Gio Andy (die oud voetballer) toestemming geeft om zijn vriendin/‘moeder van zijn kind’ te bespringen zonder dat ze het weet en dat er dan 4 mannen allemaal seksgrappen maken en ze de hele tijd roepen “hij heeft toestemming”, terwijl zij nooit toestemming heeft gegeven en mee ‘moet’ lachen omdat die mannen allemaal lachen

• Ja is een grapje
  • Nee Gio is echt een kansloze lul

0 stemmers

8 likes

Die Andy is ook een goorlel eerste klas hoor bah

29 likes

Dit is echt heel ziek ja, ik voelde me echt gewoon vies na het kijken van deze video.

Ff via Rijk zodat je Andy geen views geeft

22 likes

Ja die zag ik laatst inderdaad :face_vomiting:

13 likes

Ja omg deze video. Wat een vieze vent. Die man kan geen normaal gesprek met haar voeren zonder haar te seksualiseren :face_vomiting:

6 likes