Het influencertopic #25

Ik ben te invested in dit verhaal dus ik heb de Airbnb opgezocht. Maar daar staat tussen de reviews dat Khady goed Engels spreekt. En Louise zei toch dat ze helemaal geen Engels spreekt?

3 likes

Die overleden man is volgens mij ook Engels dus makes sense dat ze Engels spreekt. Of hij moet toevallig vloeiend Frans geleerd hebben voor ze elkaar kende

8 likes

Vanaf 6:00

Is het normaal dat Gio Andy (die oud voetballer) toestemming geeft om zijn vriendin/‘moeder van zijn kind’ te bespringen zonder dat ze het weet en dat er dan 4 mannen allemaal seksgrappen maken en ze de hele tijd roepen “hij heeft toestemming”, terwijl zij nooit toestemming heeft gegeven en mee ‘moet’ lachen omdat die mannen allemaal lachen

• Ja is een grapje
  • Nee Gio is echt een kansloze lul

0 stemmers

8 likes

Die Andy is ook een goorlel eerste klas hoor bah

29 likes

Dit is echt heel ziek ja, ik voelde me echt gewoon vies na het kijken van deze video.

Ff via Rijk zodat je Andy geen views geeft

21 likes

Ja die zag ik laatst inderdaad :face_vomiting:

13 likes

Ja omg deze video. Wat een vieze vent. Die man kan geen normaal gesprek met haar voeren zonder haar te seksualiseren :face_vomiting:

6 likes

Tot van de week had ik nog nooit iets van die heldin Lousje gezien maar mijn hemel, ik snap hier niets van hoor.
Waarom zijn zoveel van die reacties over dat project in de trant van, “het moest zo zijn” en “jij bent hun godsgeschenk”, en denkt ze zelf van ja dit doe ik wel even?
Zoals ik vluchtig er uit op maak is daar geen link?
Of ik mis iets natuurlijk geen idee van haar ervaring/kunnen.
Wat maakt haar zo interessant dat ze volgers heeft die ook nog eens zoveel doneren aan deze random ondoordachte impulsieve actie?
Is zij zelf niet gewoon een scam?
Zoveel vragen

10 likes

Ik denk eigenlijk dat haar donoren minstens zo dom en naĂŻef zijn, want als je verder op haar insta kijkt zie je gewoon dat ze niet met geld om kan gaan en schulden heeft. Dus ja is zij dan echt een scam?

Verder volgen veel mensen haar om irritainment, het hele kanaal hangt samen van de bizarre dingen. Ze wordt natuurlijk hier besproken en op realityfbi. Dus dat zal ook extra volgers opleveren.

4 likes

Denk dat veel mensen haar enthousiasme aanstekelijk vinden en het is meer zichtbaar/volgbaar wat ze doet dan een traditioneel groot goed doel. En meer binding, want 1 persoon/project waar je aan geeft (we gaan deze huizen van persoon X opknappen) ipv iets wat geen gezicht heeft zoals ‘hongersnood in Afrika’.

6 likes

Ik zag op Realityfbi een screenshot van de Tiktok van Anna Dobber en die toen bekeken. Schrik er echt van hoe naar mensen op volwassen leeftijd nog zijn en anderen pesten. Vind het ook wel sneu voor haar dat die trip zo is verlopen.

14 likes

Ik weet niet wie Anna dobber is maar ik zie niks over haar op realityfbi

5 likes

Dan issie weer offline gehaald! Ze heeft vanavond een story heeft geplaatst dat ze niet wil dat mensen gaan speculeren.

5 likes

Ze was op de influencer trip waar de koffers verdwenen.
Paar influencers waren heel gemeen naar haar, ze noemde haar o.a. een kanker labiel wijf
Ze kreeg veel haat en voelde zich eenzaam.

Jammer ik ken Anna en het is echt een mega leuke lieve meid, echt een prachtig hart heeft ze. Heel eerlijk en ook eerlijk over haar mentale struggles. Ze maakt gratis schoon bij mensen die het echt nodig hebben.
Doet ze echt uit haar hart.

13 likes

Deze woordkeus letterlijk?! Wie dan?

Oh ze wil niet dat we speculeren over wie het was begrijp ik ?

5 likes

Ja dat zei ze op TikTok.
Geen idee wie maar ik gok van die wannabe influencers waarvan niemand weet wie ze zijn

5 likes

Kijk Sara posh op TikTok volgens haar zijn het drie mensen

5 likes

Ik ken Anna Dobber niet maar zag haar filmpje gister voorbij komen. Deze is het:

https://vm.tiktok.com/ZGdH3pHkT/

11 likes

Ik ken haar niet (persoonlijk) maar zij maakt gratis huizen schoon bij mensen die het lastig hebben. Gratis. Echt een topper

Ik las dat Gabriel Matser ook mogelijk bij het groepje pesters zit. Echt jammer. Vond hem echt leuk

Onder de ny brand trip filmpjes van de vermeende pesters wordt nu ook flink gecomment trouwens.

9 likes

Het verbaast mij juist helemaal niets van die Gabriël, hij geeft echt bad vibes af.

32 likes